Doe ik altijd, 1 keer mocht het niet maar zaterdag werd niet eens in m'n portemonnee gekekenquote:Op maandag 14 februari 2011 06:57 schreef Baronpilsener het volgende:
Hebben jullie er al eens aan gedacht gewoon een dopje mee te smokkelen naar binnen?..
Vond ik ook al ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:21 schreef haakon het volgende:
[..]
Bij een feest klinkt ie wel een stuk beter moet ik zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met mijn held![]()
The Outside Agency
Vond ik ook wel mooi gedaan jaquote:Op maandag 14 februari 2011 15:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat ik volgens mij nog niet hier heb gelezen maar wel erg vet vond waren die soort van vlammenwerpers vooraan. Het waren er echt moeilijk veel in alle richtingen die telkens de kleuren van de teams hadden.Ze 'spuwden' ook lekker op de beat zoals hier bij 0:50.
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:36 schreef haakon het volgende:
Niet voor mensen met een zwakke maag:hoezo niet geschikt voor zwakke maag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met mijn held![]()
en wie is die kerel?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Maximaal gtp kopquote:Op maandag 14 februari 2011 15:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo niet geschikt voor zwakke maag?en wie is die kerel?
nou, heb m'n soep binnengehouden hoorquote:
Was wel mooi ja, maar sneeuwwerpers zou ook wel aangenaam zijn geweestquote:Op maandag 14 februari 2011 15:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Vandaag een dagje flinke spierpijn...
Zelfs aan mijn armen, wtf.
Wat ik volgens mij nog niet hier heb gelezen maar wel erg vet vond waren die soort van vlammenwerpers vooraan. Het waren er echt moeilijk veel in alle richtingen die telkens de kleuren van de teams hadden.Ze 'spuwden' ook lekker op de beat zoals hier bij 0:50.
Hehe inderdaad. Vooral als die andere grote vuurbalunits begonnen te spuiten voelde je een flinke hittewalm in je face vliegen.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Was wel mooi ja, maar sneeuwwerpers zou ook wel aangenaam zijn geweestMet andere woorden: Was al warm genoeg daar vooraan
Nog bedankt voor je muntje trouwens! Mijn verzameling is COMPLEET!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KrulliewullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BeachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Em-dee-em-aaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KoepertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robuust89SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
16meterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T_KillerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T-ForceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boy_SnakeyeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Naar welk feest zou jij het liefst heen willen gaan
• Bartman
• KrullieWullie
• Beach
• Em-dee-em-aa
• Koepert
• Robuust89
• 16meter
• T_Killer
• T-Force
• Boy_Snakeye
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierTyp- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
vanavond pas tijd om ff goed te kijken naar alle feestjesquote:Op maandag 14 februari 2011 16:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Als je het nu op je werk ook doet kan je 2x stemmendus kan dan morgen ook nog wel stemmen als ik op het werk zit
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
MI:Ghostproducer nodig?
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion![]()
Whehe ja dat was echt vetquote:Op maandag 14 februari 2011 15:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Vandaag een dagje flinke spierpijn...
Zelfs aan mijn armen, wtf.
Waar was jij heen trouwens tijdens WMF , ik zag je niet meer ?
Kheb gekozen voor T-Force zn feest , ik weet niet wat frenchcore is maar daarvoor nog 1.5 uur industrial... Dan komt dat wel goed
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:32 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Whehe ja dat was echt vetWaar was jij heen trouwens tijdens WMF , ik zag je niet meer ?
Je hebt mijn naam dus wel onthouden. Nice!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:53 schreef Sc0tTy het volgende:
Kweet overigens niet meer wie z'n kop nou welke nickname hoordBen echt slecht in namen
Maar ik stond gewoon linksvooraan met mijn 2 maten, maar niet helemaal links vooraan. Ik schat 12 meter naar achteren dan we daarvoor stonden met de FOK!kers. We hadden daar wel een chill plekje. Toen het om 7 uur leeg liep ben ik nog even naar voren gelopen om de laatste overgebleven FOK!kers een fijne avond verder te wensen. (volgens mij waren dat Deeltjesversnellert, Da_Rippert, T-Killert en Robuustt?) Jij was er toen al tussenuit, dus ik heb je geen goede reis meer kunnen wensen, maar ik neem aan dat dat nog wel gelukt is?
gr gr![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:32 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Whehe ja dat was echt vetWaar was jij heen trouwens tijdens WMF , ik zag je niet meer ?
Kheb gekozen voor T-Force zn feest , ik weet niet wat frenchcore is maar daarvoor nog 1.5 uur industrial... Dan komt dat wel goed
tempo!
The Outside Agency![]()
Omdat ik op mezelf stemmen not done vindmaar op T-Force gestemd
Want dat is ook wel
It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Hè kut.. Nou dan houdt het op
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
Forum Opties Forumhop: Hop naar: