SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha uiteindelijk via spreadshirt gedaanquote:Op maandag 14 februari 2011 18:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Moest je per cm² betalen ofzo
Die heb ik toevallig ook nog net op video vastgelegd. Ik probeerde eigenlijk zoveel mogelijk nieuwe (en voor mij onbekende) tracks vast te leggen, maar na 3:00 is dat niet echt meer (goed) gelukt.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ben benieuwd hoeveel er van hier op de dvd staan, aangezien die camera best vaak voorbij kwam vliegen daar
Door de setjes voel ik me ook weer helemaal vrolijkVond green ook echt (onverwachts) goed, dat begin van Duck Sauce - Barbara Streisand (Headhunterz Remix) vind ik ook echt vet en die kicks drongen live ook echt goed door m'n lichaampje heen. Was op dat moment helemaal niet vies van wat vrolijker spul
Klopt, bij binnenkomst meteen muntjes gehaald, de meest linksvoorste-trap genomen en vanaf toen alleen nog maar tussen linksvoor & de wc's buiten gependeld.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:49 schreef Krulliewullie het volgende:
Het was ook echt gezellig met de big-ass-Fok-meet!! En het viel me op dat ik Ripper vaker heb gezien dan normaal, misschien minder rondjes gelopen deze keer? Nog suuuperbedankt voor de kauwgom! Had echt niks gebruikt maar genoot op de een of andere manier echt extreem van het kauwen op die fruitige gom![]()
x2000, heb nog een sit-down geprobeerd te fixen maar dan het gehele nummerquote:Op zondag 13 februari 2011 23:53 schreef Sc0tTy het volgende:
Gansta mag van mij onderhand wel in de vuilnisbak, tering wat word ik moe van die track.
quote:Op maandag 14 februari 2011 07:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Was trouwens tijdens het begin van Green vooraan, maar heb niemand kunnen spotten...
het was toch rechtsvoor?
*fixedquote:Op maandag 14 februari 2011 19:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat ik de topictitel tamelijk ongeïnspireerd vind.
Ik stuurde jou om 12.05 een sms, maar ik las die van jou 10 minuten daarna pas. Terwijl ik hem om 11.20 binnen zou hebben gehad. Maar dat ligt denk ik aan mijn telefoon, die laat nieuwe berichten soms pas zien als ik dat gesprek pas weer opnieuw openquote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef Da_Ripper het volgende:
ik heb de bom na het begin van Red verstuurd, maar sommige ontvangstbevestigingen kreeg ik pas 2 uur later ofzo
Jullie zijn ook zo gezellig om mee rond te hangen!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:28 schreef T-Force het volgende:
Robuust, je was echt een held! En ik vond het leuk dat je eigenlijk de gehele avond met ons heb doorgebracht terwijl dit de eerste keer was dat je ons zag
Jaatquote:Op maandag 14 februari 2011 16:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Je hebt mijn naam dus wel onthouden. Nice!
Maar ik stond gewoon linksvooraan met mijn 2 maten, maar niet helemaal links vooraan. Ik schat 12 meter naar achteren dan we daarvoor stonden met de FOK!kers. We hadden daar wel een chill plekje. Toen het om 7 uur leeg liep ben ik nog even naar voren gelopen om de laatste overgebleven FOK!kers een fijne avond verder te wensen. (volgens mij waren dat Deeltjesversnellert, Da_Rippert, T-Killert en Robuustt?) Jij was er toen al tussenuit, dus ik heb je geen goede reis meer kunnen wensen, maar ik neem aan dat dat nog wel gelukt is?
Hehe idd we stonden daar best goed, zeker bij yellow toen et al wat rustiger was moeten we goed te zien zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 18:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ben benieuwd hoeveel er van hier op de dvd staan, aangezien die camera best vaak voorbij kwam vliegen daar
Door de setjes voel ik me ook weer helemaal vrolijkVond green ook echt (onverwachts) goed, dat begin van Duck Sauce - Barbara Streisand (Headhunterz Remix) vind ik ook echt vet en die kicks drongen live ook echt goed door m'n lichaampje heen. Was op dat moment helemaal niet vies van wat vrolijker spul
quote:Op maandag 14 februari 2011 18:53 schreef Mind.Illusion het volgende:
Jeaah... T-shirt is binnen. Ziet er bijzonder netjes uitDoen het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Ik hoorde hem daar inderdaad. Vond hem wel leuk, maar heb kennelijk de melodie gemist want ik vind er nu écht NIKS aan!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAH Is he cereal?
HAHAHAHAHA!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bioweapon - Expanderquote:Op maandag 14 februari 2011 20:49 schreef mstx het volgende:
[..]
Nu we het daar toch over hebben... hoe heet deze eigenlijk?
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef Levitas het volgende:
Intents line-up is er!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,/
Ow ik heb zelf nog even gekeken en het is Bioweapon - Raw. Same release, different shit.quote:
Intents line-up is er!Gewoon een line-up die ik verwacht had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier zal ik dus zeer waarschijnlijk weer belanden na een erg geslaagde editie van vorig jaar.Klopt. Bazennummer!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Ow ik heb zelf nog even gekeken en het is Bioweapon - Raw. Same release, different shit.
gr gr
Nu je het zegt! Die 2 lijken wel heel veel op elkaar! Bij dat filmpje kwam meteen "expand, your mind" in me op.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Ow ik heb zelf nog even gekeken en het is Bioweapon - Raw. Same release, different shit.
Jesus die Fusion Stagequote:
Nieuwe B-Front en Alpha ²quote:Op maandag 14 februari 2011 19:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat ik de topictitel tamelijk ongeïnspireerd vind.
Linkdump 2:
Omdat DBSTF residents zijn en ze die graag op hun mainstage willen hebben.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:06 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Jesus die Fusion Stagewrom staan DBSTF daar ? das toch sxx prut ?
Enige toffe op sxx stage is Ran-Dvind et maar een beetje zielig voor em :p
Nee Ran-D is toch sxx ?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
Omdat DBSTF residents zijn en ze die graag op hun mainstage willen hebben.
En is alles van scantraxx prut?.... wat een onzin zeg...
Leuk dat Scopie weer eens ergens staatverder ook blij met bioweapon, wildstylez en bass mods. Maar als het lekker weer is sta je waarschijnlijk toch heel de dag buiten
Je mist wel veel zeg. Net Hard Bass en nu dit weer.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:47 schreef ElDani het volgende:
Mooie lineup van Intents zeg! Zonde dat ik hem moet missen (en Defqon, en Emporium etc).
Dan moet ik er nog wel een aantal inhalen gok ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:52 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Je mist wel veel zeg. Net Hard Bass en nu dit weer.
Ik zag je bericht trouwens op PF. We hadden vorige week een FOK!buddy-add rush op PF.Ik moet jou dan wel een keer meeten trouwens.
Euphoria in Utrecht dan!
Zie ik nou een groot vierkant vlak rondom je naam? (voorkant) of ligt het gewoon aan de foto?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:00 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Haha uiteindelijk via spreadshirt gedaanMaar op de foto's lijkt 't misschien beetje klein, maar tis groot zat
Zal iets van een vouw zijn die erin is gekomen tijdens het drukkenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:09 schreef Mind.Illusion het volgende:
Boy... dat lijkt zo. zijn transparante logo's op gedrukt
Intents line-up is er!Vind jammer dat de hc alleen mainstream is, Fusion mainstage isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scantraxx vind ik best wel
The Outside Agency
Mooie filmpjes!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:35 schreef Sc0tTy het volgende:
Fok!ers losch @ Josz & Wesh
En hier nog een x tijdens Crypsis
Ik deed toen keihard meequote:
Ik kwam toen net de zaal binnenlopen dus mijn avond begon goedquote:Op maandag 14 februari 2011 22:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik deed toen keihard mee
maar dan wel ff rechtsachterin!
Onvoorstelbaar inderdaad! WAT een plaatquote:Op maandag 14 februari 2011 23:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Die nieuwe Alphaverb is trouwens echt bazig! Hopen dat het niet te lang duurt voor hij uitkomt omdat hij op Bionic Digital word gereleased ipv AVIO Records. Voor mij echt HET plaatje van Hard Bass, had hem gister / vandaag nog de hele tijd in mn hoofd zitten![]()
Damn bazige plaatquote:Op maandag 14 februari 2011 23:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Die nieuwe B-Front & High Voltage is trouwens echt bazig! Hopen dat het niet te lang duurt voor hij uitkomt omdat hij op Sys-X word gereleased ipv Fusion. Voor mij echt HET plaatje van Hard Bass, had hem gister / vandaag nog de hele tijd in mn hoofd zitten![]()
Hahaha, jaa jij keek me echt aan alsof je me kende en verwachtte dat het andersom ook zo was, maar ik had echt geen flauw idee!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:05 schreef Levitas het volgende:
Ik vermoed dat ik op dat moment ter hoogte van de regie stond. Ben een aantal keer teruggelopen naar linksvoor, maar kon steeds niemand vinden, totdat ik KrullieWullie onderweg tegenkwam
Herinner me nog wel dat me echt zo aankeek van "Welke achterlijke vreemdeling houdt me nú weer aan?!", haha
Ik riep het net al, maar als er meer Fok!ers gaan ga ik zekerquote:Op maandag 14 februari 2011 23:59 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Beide heerlijke plaatjes inderdaad!
Nog meer mensen naar Loudness?
[23-04-2011] LOUDNESS
Whehe, nice om iedereen weer even te zien stampen. Ik zie mezelf nog net even staan. 5 seconde voordat Like Thiz kwam wilde ik drinken halen ofzo, maar toen ik Like Thiz hoorde wachtte ik nog even en begon gelijk TE TE TEDEDE TE TE TEDEDEDEEEquote:
Kleine optie voor mij. Lastig te bereiken en dat weekend waarschijnlijk een (eigenlijk niet te vergelijken) alternatief voor mij in een lokale tent.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:59 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Beide heerlijke plaatjes inderdaad!
Nog meer mensen naar Loudness?
[23-04-2011] LOUDNESS
Voorzover ik weet gaat 16meter iig ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:22 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ik riep het net al, maar als er meer Fok!ers gaan ga ik zekerEs kijken of ik dan wat maten mee krijg, want nu ist een keer in de buurt.
heerlijke drive, gewoon zo vrolijk en herkenbaarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:44 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Doet 't op feesten altijd goed.
Veel van de J&W plaaten hebben datquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heerlijke drive, gewoon zo vrolijk en herkenbaar
dat klopt... maar Like Thiz blijft als geen ander hangenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:09 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Veel van de J&W plaaten hebben dat
Er stond gisteravond op Arnhem nog een achtergebleven aanplakbiljetbord van Penoze waarop je naam stond. Gaat de goede kant opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:57 schreef Mind.Illusion het volgende:
Thnx. Tis elke week weer ff zoeken, maar dan heb je wat :p Daarnaast redelijk wat bookingen binnenkort en wil niet op een booking veeal hetzelfde draaien als de set die die week of week ervoor online is gekomen.
Uhm , zit nu op me werk dus kan et nie checken. Heb em van me pa gehad, 12MP al jaartje oud ofzo. Geluid vond ik opzich tegenvallen, film beelden zijn idd erg lekkerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:28 schreef RiKe het volgende:
Scotty waar heb je die filmpjes mee gemaakt?
Kwaliteit er van vindt ik best goed!
Speedwavequote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:36 schreef T-Force het volgende:
Zat ik net zo'n mixje te luisteren, heb je eerst zo'n vrij nieuw nummer en daarna een wat ouder nummer met reversed bass zoals onderstaand. Maar mijn god, vroeger zat er dus echt veel meer bass in een nummer, althans ineens trilt mijn bureau mee![]()
Saifam classicsquote:
quote:
daar hadden we het vorige week op kantoor nog over als 'geniale zomerplaat'quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:10 schreef eQuaL het volgende:
Ik had vanochtend deze in mijn hoofd
Kan Alphaverb of de PP hier geen dikke remix van maken?![]()
Isaac draaide op decibel 2007 een dikke remix hiervan later nooit meer gehoord:Yquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:10 schreef eQuaL het volgende:
Ik had vanochtend deze in mijn hoofd
Kan Alphaverb of de PP hier geen dikke remix van maken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |