1 smiley is hier maar goed voor ..quote:Op maandag 14 februari 2011 01:34 schreef SoldMayor het volgende:
Heerlijke game,
Heb net ibiza cup gedaan en die race van 119.1km gereden.
Deed er 43min 51sec. over.
Nu dus alles gedaan in ibiza en op naar hawaii.
Als zometeen de servers helemaal top werken dan is deze game helemaal geweldig.
In dat geval.. mischien wel voor mij zelf kanshebber voor GOTY 2011.
1 smiley is hier maar goed voor ..quote:Op maandag 14 februari 2011 14:18 schreef Xblister het volgende:
[..]
1 smiley is hier maar goed voor ..
Lezen is moelijk he.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:18 schreef Xblister het volgende:
[..]
1 smiley is hier maar goed voor ..
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Lezen is moelijk he.
Voor de grootste hater.
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:32 schreef Xblister het volgende:
[..]
![]()
maar eerlijk , dit spel in 1 adem noemen met goty. komop, deze game is vind ik gewoon slecht ..
Nee.. deze game IS slecht, dat is geen meningquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:41 schreef SoldMayor het volgende:
Eerst was deze game volgens jou goed en nu weer slecht.
Zo gaat die shit altijd bij jou.
Mwa, in het begin lijkt het ook wel leuk maar als je wat verder komt blijkt er dat er bar weinig te doen is, en dat er weinig auto's zijn.. server zijn daar boven op ook nog eens kut. en als ze wel goed zouden zijn valt er online weinig te beleven. gewoon een matige game met een vet idee erachter ja. en ik het altijd gezegt dat je geen full price voor deze game moet betalen, voor 20 euro zou ik het nog doen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
Zelfs als de meerderheid de game slecht vind, wil nog niet betekenen dat iedereen dat vind.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:37 schreef Xblister het volgende:
[..]
Nee.. deze game IS slecht, dat is geen mening
Dit ff proberen nu.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:12 schreef Desunoto het volgende:
"Haalbare bakken" in TDU2... tja, dan heb je er een handvol geloof ik. Daarna wordt het al prijzig.
Trouwens, iemand al gespeeld met de volgende settings:
[ afbeelding ]
Veel berichten op andere fora hebben veel settings naar rechts staan (behalve steering sensivity) voor controller users. Dit is een voorbeeld, niet van mij. Het zou alles beter bestuurbaar moeten maken. Ik moet het zelf nog proberen.
Ik heb nog geen problemen met de standaard instellingen, laat even weten of het een verbetering is.quote:
Op zich is dat nog niet zo erg, het is erger dat als iemand online even snel warped naar een andere locatie en recht voor jouw neus terecht komt.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:54 schreef DutchSpike het volgende:
Ik vermaak me ook prima met dit spel. Het enige minpuntje zijn de servers, en als je rijdt zie je de bomen een voor een verschijnen, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Eerst zie je een kale berg, en dan knipper je met je ogen en staan er ineens bomen.
Ja dat zijn altijd mooie momenten ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:33 schreef AQuila360 het volgende:
ik begon in het donker en halerwege kwam de zon op
Wat doen jullie toch allemaal? Of is het de goedkoopste? Je kijkt toch gewoon waar die binnen 24 uur op je mat ligt? Of was dat wel beloofd?quote:
dat stond er ook bij gcshop.nl: voor 21:30 uur besteld is volgende (werk)dag in huisquote:Op maandag 14 februari 2011 18:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat doen jullie toch allemaal? Of is het de goedkoopste? Je kijkt toch gewoon waar die binnen 24 uur op je mat ligt? Of was dat wel beloofd?
Heb je wel een mailtje dat het verzonden is?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:24 schreef Misan het volgende:
[..]
dat stond er ook bij gcshop.nl: voor 21:30 uur besteld is volgende (werk)dag in huis
zal me niets verbazen als die TNT paupers het gejat hebben
vrijdagavond alquote:Op maandag 14 februari 2011 18:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je wel een mailtje dat het verzonden is?
ga ik ook doenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:16 schreef Repeating het volgende:
Dan zou ik morgen maar eens gaan bellen.
Had ik op Ibiza ook.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:57 schreef SoldMayor het volgende:
Je hebt zelfs een kat op de bank zitten in je huis op Hawaii
Haha ik vind hem ook echt mooiquote:
nee gelukkig niet.quote:
Nou nou dat valt allemaal best meequote:Op maandag 14 februari 2011 14:48 schreef Xblister het volgende:
[..]
Mwa, in het begin lijkt het ook wel leuk maar als je wat verder komt blijkt er dat er bar weinig te doen is, en dat er weinig auto's zijn.. server zijn daar boven op ook nog eens kut. en als ze wel goed zouden zijn valt er online weinig te beleven. gewoon een matige game met een vet idee erachter ja. en ik het altijd gezegt dat je geen full price voor deze game moet betalen, voor 20 euro zou ik het nog doen..
Samequote:Op maandag 14 februari 2011 21:30 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
Nou nou dat valt allemaal best mee
het is een goeie game met genoeg auto's
tuurlijk mis ik er een paar maar anders weet je helemaal
niet welke de beste auto is
een leuke mix van Forza & Sims
voor ¤59.95 gekocht en GEEN Spijt
Check dat nieuws nooit eigenlijk maar nog even wachten dus.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:56 schreef Desunoto het volgende:
Als je nu bij media kijkt in je TDU huisje (een van de zoveel) dan staan er twee nieuwe berichten als 'breaking news'. De eerste zegt dat cheaters hard aangepakt zullen worden zonder waarschuwing en de tweede heeft het over de clubs en dat die nog even niet zullen werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |