dat stond er ook bij gcshop.nl: voor 21:30 uur besteld is volgende (werk)dag in huisquote:Op maandag 14 februari 2011 18:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat doen jullie toch allemaal? Of is het de goedkoopste? Je kijkt toch gewoon waar die binnen 24 uur op je mat ligt? Of was dat wel beloofd?
Heb je wel een mailtje dat het verzonden is?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:24 schreef Misan het volgende:
[..]
dat stond er ook bij gcshop.nl: voor 21:30 uur besteld is volgende (werk)dag in huis
zal me niets verbazen als die TNT paupers het gejat hebben
vrijdagavond alquote:Op maandag 14 februari 2011 18:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je wel een mailtje dat het verzonden is?
ga ik ook doenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:16 schreef Repeating het volgende:
Dan zou ik morgen maar eens gaan bellen.
Had ik op Ibiza ook.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:57 schreef SoldMayor het volgende:
Je hebt zelfs een kat op de bank zitten in je huis op Hawaii
Haha ik vind hem ook echt mooiquote:
nee gelukkig niet.quote:
Nou nou dat valt allemaal best meequote:Op maandag 14 februari 2011 14:48 schreef Xblister het volgende:
[..]
Mwa, in het begin lijkt het ook wel leuk maar als je wat verder komt blijkt er dat er bar weinig te doen is, en dat er weinig auto's zijn.. server zijn daar boven op ook nog eens kut. en als ze wel goed zouden zijn valt er online weinig te beleven. gewoon een matige game met een vet idee erachter ja. en ik het altijd gezegt dat je geen full price voor deze game moet betalen, voor 20 euro zou ik het nog doen..
Samequote:Op maandag 14 februari 2011 21:30 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
Nou nou dat valt allemaal best mee
het is een goeie game met genoeg auto's
tuurlijk mis ik er een paar maar anders weet je helemaal
niet welke de beste auto is
een leuke mix van Forza & Sims
voor ¤59.95 gekocht en GEEN Spijt
Check dat nieuws nooit eigenlijk maar nog even wachten dus.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:56 schreef Desunoto het volgende:
Als je nu bij media kijkt in je TDU huisje (een van de zoveel) dan staan er twee nieuwe berichten als 'breaking news'. De eerste zegt dat cheaters hard aangepakt zullen worden zonder waarschuwing en de tweede heeft het over de clubs en dat die nog even niet zullen werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |