Ik zeg ook mischien...quote:Op maandag 14 februari 2011 02:02 schreef HL_Dog43 het volgende:
Voor mij heeft het geen kans, maar dat wil niet zeggen dat ik van de game geniet.
Heb geen last van bugs of glitches alleen dat online deed een dagje gek verder niets. En van de politie heb je totaal geen last.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:24 schreef Dudeweiser het volgende:
ik zit eraan te denken deze te halen voor de xbox, maar alle verhalen hier schrikken me een beetje af, over bugs en glitches enzo, hoe erg is het nou en is het spel uberhaupt aan te raden? Hoe is het trouwens geregeld met de politie dit keer, bij elk deukje opgepakt worden zoals in TDU1 was niet echt leuk, hoe is dat nu? Alvast bedankt
Welke klasse is die race?quote:Op maandag 14 februari 2011 01:34 schreef SoldMayor het volgende:
Heerlijke game,
Heb net ibiza cup gedaan en die race van 119.1km gereden.
Deed er 43min 51sec. over.
Nu dus alles gedaan in ibiza en op naar hawaii.
Als zometeen de servers helemaal top werken dan is deze game helemaal geweldig.
In dat geval.. mischien wel voor mij zelf kanshebber voor GOTY 2011.
Ja, zag het meteen toen ik het spel voor de eerste keer opstarten. Ik wist toen niet of ik moest lachen of huilenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:15 schreef Enjoirobbin het volgende:
Is het iemand anders al opgevallen dat het vlaggetje dat bij je avatar staat wanneer je op start drukt verkeerd is?
Er is super veel kut aan dit spelquote:Op maandag 14 februari 2011 12:47 schreef vosss het volgende:
Dat met dat tunen vind ik trouwens wel kut hoor. Dat je eerst 25% van de wegen moet unlocken voor level 1 dat is nog prima te doen, 50% ook nog voor level 2, maar 75% en 100% voor het laatste level tunen is gewoon kut
Ik nog niet in Hawaii geweest! Wil eerst even Ibiza helemaal gedaan hebben en dan naar Hawaii.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:00 schreef Enjoirobbin het volgende:
De 6 baans knooppunten in Hawaii worden drama om te unlocken.
...
En toch heb ik er zin in.
Kun je de discovery points niet krijgen door foto's te maken en wrecks te vinden? Bij mij werd tuning level 2 in ieder geval unlocked toen ik mijn eerste wreck vond.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:47 schreef vosss het volgende:
Dat met dat tunen vind ik trouwens wel kut hoor. Dat je eerst 25% van de wegen moet unlocken voor level 1 dat is nog prima te doen, 50% ook nog voor level 2, maar 75% en 100% voor het laatste level tunen is gewoon kut
Hoop het ook voor je Misan!quote:Op maandag 14 februari 2011 13:01 schreef Misan het volgende:
Ik hoop zo dat 'ie vandaag wel op de deurmat ligt
Ja dat had ik dus ookquote:Op maandag 14 februari 2011 13:01 schreef Orbis het volgende:
[..]
Kun je de discovery points niet krijgen door foto's te maken en wrecks te vinden? Bij mij werd tuning level 2 in ieder geval unlocked toen ik mijn eerste wreck vond.
Hmm ja zit wat inquote:Op maandag 14 februari 2011 13:12 schreef Enjoirobbin het volgende:
Omdat die wrecks ook een stukje exploration zijn gok ik.
Als je er steeds dichterbij in de buurt komt, gaat hij sneller knipperen/piepen.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:14 schreef vosss het volgende:
Hoeveel van die wrecks heb je eik nodig zodat er een auto van gemaakt kan worden?
Ik heb er nog geen gevonden. Wel vaker zo een knipperend icoontje gezien, maar geen idee waar ik op moet letten. Hoe ziet zo een carwreck eruit? Is dat ook aangegeven met zo'n floatend icoontje net als de races en de winkels etc?
Ik snap er geen kut van van die wrecks. Soms knippert ie sneller soms langzamer maar ik zie nergens iets liggen.
Dankquote:Op maandag 14 februari 2011 13:30 schreef Enjoirobbin het volgende:
Alle wrecks: http://www.trueachievemen(...)ecks-achievement.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |