Op teletekst lees ik wel vaker onzin...quote:
Het spel van AZ was helemaal niet vele malen beter. PSV stond goed, waardoor AZ weinig tijd kreeg in en om de 16. PSV daarentegen kreeg die ruimte wel. Hoe denk je anders dat Dzsudzsak met zijn chocoladebeen twee keer succes kan hebben? Dat lukt hem alleen als hij de tijd krijgt.quote:Heb je het spel gezien? Je kunt toch zien dat het spel van AZ vele malen beter was, ja vele malen!PSV heeft 3 goals gemaakt uit een counter. En 2 daarvan waren via schoten van Dzsudzsak.
Dan herhaal ik maar dat jij er geen kijk op hebt.quote:Heb geen normale combinatie gezien bij PSV.
Met dit voetbal Anderlecht verslaan? Yeah rightquote:Op zondag 13 februari 2011 16:54 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
tja dan moeten we de europa league maar even winnen
Geef eens een voorbeeld, wat ging er voorin zo goed, heb je een goedlopende aanval gezien? Ik niet .. Heb op twee geweldige schoten van Dzsudzsak niet veel gezien.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar PSV was gewoon de betere ploeg. Hadden controle, op het begin van de tweede helft na. Het is wel des PSV dat de tegenstander optisch overwicht heeft en PSV vervolgens toe slaat.
De reden waardoor ik van mening ben dat PSV zich aan het herpakken is, is dat het niveau omhoog aan het gaan is en met name voorin. AZ speelde gewoon goed. Desondanks lopen ze tegen een zepert op.
En flink veel laten vertrekken.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Ook flink spelers kopen deze zomer, sowieso Dost aub
Wat dacht je eens van een goede middenvelder? Een speler die Eriksen kan ontlasten op momenten? Want die pass waar de 0-1 uit kwam liet toch wel zien waar het vandaan kan komen...quote:Op zondag 13 februari 2011 16:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Ook flink spelers kopen deze zomer, sowieso Dost aub
1-1 uit 0-0 thuis voldoet!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Met dit voetbal Anderlecht verslaan? Yeah right
Wat voorin goed ging? Kansen benutten bijvoorbeeld. En dat was de afgelopen tijd echt een achilleshiel bij PSV.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Geef eens een voorbeeld, wat ging er voorin zo goed, heb je een goedlopende aanval gezien? Ik niet .. Heb op twee geweldige schoten van Dzsudzsak niet veel gezien.
Opzich vond ik het vandaag nog redelijk actief, het is alleen pijnlijk dat zelf Van Beukering snellers is om de 1e meters dan hij.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:58 schreef denial86 het volgende:
Frank zal toch ook wel zien dat ElHam er de kantjes vanaf loopt. Je kan zien dat hij KAN voetballen maar hij is gewoon zo verschrikkelijk laks en lui. Maar goed, als je hem niet opstelt is hij weer 'ziek' en dan zit je daar weer mee. Bedankt Jol voor deze nalatenschap!
Als we uit 1-1 spelen, dan kun je op je klompen aanvoelen dat Anderlecht ook wel in de Arena een goal maakt, dat is Ajax op dit moment helaas.quote:
Ik denk dat ze op dat moment nog dicht genoeg bij Twente liggen om bij winst de 2e plaats te pakken... En dat zal wel prevaleren.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:56 schreef S0nic het volgende:
Denk toch dat Ajax liever Twente kampioen maakt dan die boeren.
de graafschap is sowieso lastig te verslaan op de vijverbergquote:Op zondag 13 februari 2011 17:04 schreef DS4 het volgende:
De Graafschap is wel beter geweest tot nu toe, dus Groningen is er nog niet...
Het zou wel mooi zijn als Groningen tegen puntverlies aan loopt.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:04 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
de graafschap is sowieso lastig te verslaan op de vijverberg
We moeten nu naar onderen kijken, niet naar boven. Twente en PSV zijn dit jaar geen concurrentie voor ons. Groningen, AZ en Ado wel. Sad but true.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:07 schreef DeTolk het volgende:
5 puntjes met nog 11 wedstrijden, Twente en PSV moeten nog tegen elkaar
Eitje.
en als we de komende twee competitiewedstrijden winnen is alles ineens weer andersquote:Op zondag 13 februari 2011 17:12 schreef Devz het volgende:
[..]
We moeten nu naar onderen kijken, niet naar boven. Twente en PSV zijn dit jaar geen concurrentie voor ons. Groningen, AZ en Ado wel. Sad but true.
Klopt, maar Ajax kan tegen alle tegenstanders punten verspelen. Denk serieus dat t kampioenschap volgende week wordt bepaald ..quote:Op zondag 13 februari 2011 17:23 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
De Graafschap - Twente
ADO - Twente
Twente - PSV
Ajax - Twente
Zijn toch wel wedstrijden waarin er een redelijk grote kans is dat ook twente punten laat liggen
denk eerder over twee weken, ik ie ajax/psv/twente wel winnen volgende week, als zal het bij psv met hangen wurgen gaan tegen nacquote:Op zondag 13 februari 2011 17:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, maar Ajax kan tegen alle tegenstanders punten verspelen. Denk serieus dat t kampioenschap volgende week wordt bepaald ..
Dat bedoel ikquote:Op zondag 13 februari 2011 17:25 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
denk eerder over twee weken, ik ie ajax/psv/twente wel winnen volgende week, als zal het bij psv met hangen wurgen gaan tegen nac
Als dat al zo is, dan verliezen we de punten wel ergens anders. Ajax in de huidige staat kan overal punten laten liggen. Met Suarez erbij zouden we tenminste nog individuele kwaliteit hebben die het verschil had kunnen maken, maar zelfs dat hebben we nu niet. Hamdaoui kan je niet op rekenen en Sulejmani net zo min. Voor de rest hebben we niemand die kan scoren, is het middenveld met De Zeeuw en Enoh belachelijk zwak en laat de verdediging ook nogal wat steken vallen.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:19 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
en als we de komende twee competitiewedstrijden winnen is alles ineens weer anders
Ben het wel redelijk met hem eens hoor. Voetballend was het al een stuk beter dan de weken ervoor.quote:
Zeggen we jammer genoeg altijd. In de zomerstop zullen v/d Wiel en Stekelenburg volgens mij weggaan. Jantje ook denk ikquote:Op zondag 13 februari 2011 17:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ben het wel redelijk met hem eens hoor. Voetballend was het al een stuk beter dan de weken ervoor.
Dat we het laatste half uur het weer moeite hebben met opportunistisch voetbal bij de tegenstander is een bekend verhaal. Koop hier op in voor het volgend seizoen en die 3e ster kan ons in het seizoen 2011/2012 niet meer ontgaan
Helemaal gelijk, geef ze eens een ban.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:02 schreef Jojoortje het volgende:
Mensen die na elk verlies zeggen: Daaaag kampioenschap
Ik word daar wel een beetje moe van hoor.
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, geef ze eens een ban.
Ik ben in verdriet. Ik jank. Ik lijd, ik heb weltschmerzquote:Op zondag 13 februari 2011 18:02 schreef Jojoortje het volgende:
Ik lijdtquote:Op zondag 13 februari 2011 18:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben in verdriet. Ik jank. Ik lijdt, ik heb weltschmerz
Ninja-editquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ninja-edit. Dat was fail ja, komt ervan als je je verdriet probeert weg te drinken.
je moet eens wat gaan doen met die gave van je!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:16 schreef heloef het volgende:
Ik zei het vorige week al he, ze lopen even in en week later verneuken ze het keihard.
hoezo gave? is toch het probleem van Ajax van al een langere tijd!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:18 schreef Roi het volgende:
[..]
je moet eens wat gaan doen met die gave van je!
Ik ben al in onderhandeling met RTL over een show.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:18 schreef Roi het volgende:
[..]
je moet eens wat gaan doen met die gave van je!
Yeaahhhhhhh!!!!!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:23 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
we staan in ieder geval nog 3e
Moeten we daar blij mee zijn?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:23 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
we staan in ieder geval nog 3e
Jij bent gewoon niet zo slim, kan jij niks aan doen.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ninja-edit. Dat was fail ja, komt ervan als je je verdriet probeert weg te drinken.
We zijn nog steeds een topclub. Het is een schande dat we geen eerste staan.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:25 schreef DR-w.brink het volgende:
[..]
Is geen schande achter PSV en Twente te staan
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij bent gewoon niet zo slim, kan jij niks aan doen. [ afbeelding ]
Het zijn goede ploegen maar we worden keer op keer door ze afgetroefd dat het een aardige schande begint te worden.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:25 schreef DR-w.brink het volgende:
[..]
Is geen schande achter PSV en Twente te staan
Ben je moeder niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nu moet Jojoortje me weer troosten
Leuke serie was dat.quote:
Ach jochie toch.quote:
Keep dreamingquote:Op zondag 13 februari 2011 18:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We zijn nog steeds een topclub. Het is een schande dat we geen eerste staan.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En flink veel laten vertrekken.
Van der Wiel, De Zeeuw, Hamlap, Enoh, Anita, wat mij betreft mogen ze allemaal weg.
Probeer maar eens betere vervangers te vinden.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Probeer maar eens betere vervangers te vinden.
Van Der Wiel en De Zeeuw kunnen sowieso worden vervangen door een willekeurige jeugdspeler, dat tweetal voegt echt niks toe aan Ajax.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Probeer maar eens betere vervangers te vinden.
Van der Wiel nu gaan wisselenquote:Op zondag 13 februari 2011 18:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[..]
Van Der Wiel en De Zeeuw kunnen sowieso worden vervangen door een willekeurige jeugdspeler, dat tweetal voegt echt niks toe aan Ajax.
Nog meer jonge spelers in het team, dat betekend nog wisselvalliger voetbal!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[..]
Van Der Wiel en De Zeeuw kunnen sowieso worden vervangen door een willekeurige jeugdspeler, dat tweetal voegt echt niks toe aan Ajax.
Klopt, financieel niet handig. Daarom is het ook eeuwig zonde dat ze hem niet van de zomer aan Bayern hebben verkocht. Die jongen loopt nu het hele seizoen al uit zijn neus te vreten. Hopelijk dat er nog een Man. City komt dat van de zomer nog wat neer wil leggen. Op basis van kwaliteiten heb je momenteel niks aan onze vriend Greg.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:48 schreef Temlin het volgende:
[..]
Van der Wiel nu gaan wisselenDie gast kan nog zeker tientallen miljoen opleveren.
Ongelofelijk heh, Och, Och, Och, Och. Waar doet me dit aan denken? Aha:quote:Op zondag 13 februari 2011 18:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een onzin kramen sommige mensen hier uit ..
Gaalquote:Op zondag 13 februari 2011 18:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ongelofelijk heh, Och, Och, Och, Och. Waar doet me dit aan denken? Aha:
Hem nu op de bank zetten zal ook niet helpen.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, financieel niet handig. Daarom is het ook eeuwig zonde dat ze hem niet van de zomer aan Bayern hebben verkocht. Die jongen loopt nu het hele seizoen al uit zijn neus te vreten. Hopelijk dat er nog een Man. City komt dat van de zomer nog wat neer wil leggen. Op basis van kwaliteiten heb je momenteel niks aan onze vriend Greg.
Die is toch directeur bij ons volgens Cruijff?quote:
Inside informationquote:Op zondag 13 februari 2011 18:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Die is toch directeur bij ons volgens Cruijff?
Hij had zelf geen zin meer.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:00 schreef RijstNatie het volgende:
Ajax had niet minder punten gepakt als Martin Jol er nog zat.
Oftewel weer een trainer voor jan joker ontslagen
[ afbeelding ]
Jij bent nog de enige die denkt dat ie ontslagen is.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:00 schreef RijstNatie het volgende:
Ajax had niet minder punten gepakt als Martin Jol er nog zat.
Oftewel weer een trainer voor jan joker ontslagen
[ afbeelding ]
Kindje toch.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent nog de enige die denkt dat ie ontslagen is.
Het zal nog een halfjaartje doorbijten worden met onze dromer op de rechtsback positie idd.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:56 schreef Temlin het volgende:
[..]
Hem nu op de bank zetten zal ook niet helpen.
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Mocro die blijft volhouden dat hij op 10 wil.
'Dat ik dat heb proberen te doen'
Ik heb hem geen enkele verdedigende taak zien uitvoeren.
En sinds dat jij blauw bent word ik behoorlijk moe van jou. Hoe lossen we dit opquote:Op zondag 13 februari 2011 18:02 schreef Jojoortje het volgende:
Das niet moeilijk. Gewoon stoppen.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:21 schreef msnk het volgende:
[..]
En sinds dat jij blauw bent word ik behoorlijk moe van jou. Hoe lossen we dit op?
Allahquote:Op zondag 13 februari 2011 19:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Das niet moeilijk. Gewoon stoppen.
Ik heb hen wel 2x zien af jagen! helaas was hij zo langzaam dat toen hij aankwam de bal al aan de andere kant van het veld lag.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Mocro die blijft volhouden dat hij op 10 wil.
'Dat ik dat heb proberen te doen'
Ik heb hem geen enkele verdedigende taak zien uitvoeren.
Precies ja. Gewoon een prima back die in een mindere periode zit zoals iedere jonge speler wel eens heeft.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een onzin kramen sommige mensen hier uit ..van der Wiel speelde een geweldig seizoen ('09/'10) en een foutloze WK.
Het gaat nu gewoon minder, dat kan gebeuren.
Stoppen met moe zijn? Jij kunt dat zomaar?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Das niet moeilijk. Gewoon stoppen.
Ja, jij niet?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Stoppen met moe zijn? Jij kunt dat zomaar?
Ok, doe dat dan, dan is het opgelost.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, daarom vraag ik t toch.
Lukt nietquote:Op zondag 13 februari 2011 19:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ok, doe dat dan, dan is het opgelost.
Waarschijnlijk omdat hij geen 'idiote randdebielen' zei.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik voel mij geheel niet aangesproken!
Hoe ken jij mij danquote:Op zondag 13 februari 2011 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij geen 'idiote randdebielen' zei.
Daarvoor niet? Shit.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:21 schreef msnk het volgende:
[..]
En sinds dat jij blauw bent word ik behoorlijk moe van jou. Hoe lossen we dit op?
Hoezo datquote:Op zondag 13 februari 2011 20:04 schreef stevenmac26 het volgende:
msnk ga ff lekker buiten spelen man
omdat je irritant doetquote:
Gelijke monniken gelijke kappen.quote:
Ajax doet hoe dan ook zijn sportieve plicht. En ik denk niet dat het al bekeken is, de weg is nog lang.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:56 schreef S0nic het volgende:
Kampioenschap gaat tussen PSV en Twente dus..
Laatste speelronde Ajax - Twente toch?
Weer een Feyenoord - Twente zoals vorig jaar misschien. Denk toch dat Ajax liever Twente kampioen maakt dan die boeren.
Nac is buiten Breda niet zo lastig en zijn bepaald niet in vorm momenteel.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:25 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
als zal het bij psv met hangen wurgen gaan tegen nac
Inderdaad, ik vind El Hamdaoui werkelijk te traag voor Ajax. Hij neemt een bal aan en als alle tegenstanders al op hun plaatsen staan probeert hij er nog wat mee. Terwijl het toch een speler is van de acties, alleen doet hij zijn schaarbewegingen op momenten dat het geen nut heeft. Sulejmani vind ik nog wel een vrije goede speler, hij is snel en vecht altijd door(op voetballend gebied dan), maar speelde vandaag ook niet zo'n goede wedstrijd. De spelers die wel goed speelden vandaag zijn Blind, Eriksen en Vertonghen.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:10 schreef peaceman het volgende:
Zonde dat we niet hebben weten te winnen. 1e half uur was prima. De 1-2 begint bij die niet gelukte uittrap van Steek. wat dekkingsfoutjes erbij en hopla.. 1-2.
Uiteindelijk is de 2-2 wel verdiend.
Wat me wel (weer) opviel is dat El Hamdoui verdedigend uitermate zwak is en echt te langzaam. Snapte eerlijk gezegd niet dat Sulejmani gewisseld werd. El Hamdoui kwam daar meer voor in aanmerking.
Ik vond Enoh en de Jong ook zeker niet slecht. Vertonghen stond trouwens wel te slapen bij de 1-2.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:35 schreef potienza het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind El Hamdaoui werkelijk te traag voor Ajax. Hij neemt een bal aan en als alle tegenstanders al op hun plaatsen staan probeert hij er nog wat mee. Terwijl het toch een speler is van de acties, alleen doet hij zijn schaarbewegingen op momenten dat het geen nut heeft. Sulejmani vind ik nog wel een vrije goede speler, hij is snel en vecht altijd door(op voetballend gebied dan), maar speelde vandaag ook niet zo'n goede wedstrijd. De spelers die wel goed speelden vandaag zijn Blind, Eriksen en Vertonghen.
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vond Enoh ook zeker niet slecht.
Een wat meer inhoudelijke reactie zou gewaardeerd worden. Wat deed ie allemaal fout?quote:
Heb je de hele wedstrijd gezien of alleen de samenvatting? Z'n passes zijn vrijwel allemaal waardeloos geweest.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een wat meer inhoudelijke reactie zou gewaardeerd worden. Wat deed ie allemaal fout?
1.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is niet helemaal eerlijk om de Moun nu weg te zetten als een soort van Seedorf. Hij heeft dit seizoen voldoende wedstrijden voor Ajax gewonnen, met pareltjes van doelpunten.²
Ja de hele wedstrijd, blijkbaar heb ik een andere opticiėn.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je de hele wedstrijd gezien of alleen de samenvatting? Z'n passes zijn vrijwel allemaal waardeloos geweest.
Technisch is ie heel goed, maar het ziet er allemaal laks uit. De penalty schoot ie overigens helemaal niet zo slecht in. Keeper pakt die bal gewoon goed.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is niet helemaal eerlijk om de Moun nu weg te zetten als een soort van Seedorf. Hij heeft dit seizoen voldoende wedstrijden voor Ajax gewonnen, met pareltjes van doelpunten.²
Hij is een zeer nonchalante voetballer, en hij is zeker niet lichtvoetig. Maar ik ben wel fan van zijn soort spel. Hij is écht uniek. Maar wat doe je met hem als je hem geen vrije rol geeft?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:49 schreef GGMM het volgende:
1.
Het feit dat hij kon lachen in het interview erna zegt behoorlijk veel over z'n instelling.
Zie je, ik zie het vaak goed. Een post van bijna 10 jaar geleden.quote:Op zaterdag 16 maart 2002 02:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Hallo,
Waarom noemt niemand ons aller Jerrel Floyd Hasselbaink ???
Hij is op dit moment gedeeld topscorer in Engeland. Ik denk dat als hij bij een echt topteam zou spelen, ik noem bv. een Manutd of Real Madrid, hij nog meer doelpunten kan maken. Hij scoort echt vanuit elke onmogelijk hoek, vaak buiten de 16, ook is hij een pionier in het geven van assists. Van Nistelrooy is op dit moment naar mijn idee DE beste spits van Europa, hij scoort bijna elke wedstrijd. Alleen jammer dat het vaak van die Kezmannetjes zijn.
De beste VOETBALLER van de wereld is voor mij nog altijd Dennis Bergkamp ondanks het feit dat hij niet constant presteert. Ik vind zijn techniek en zijn stijl echt de mooiste die ik ooit heb gezien. Ik zie hem nooit intikkertjes maken, ik hou van voetballers die het moeten hebben van techniek in plaats van (brute) kracht. Ik ben blij dat van Persie eraan komt, want hij heeft ook een hele mooie stijl/techniek.
Je kan duidelijk zien dan Zlatan een hele goede is, kan worden, maar op de een of andere manier komt het er nog niet uit. Wat die vent met de bal kan is echt geweldig. Jammer dat hij de laatste tijd zo weinig speelminuten krijgt, want het is een genot om naar te kijken. Ik weet zeker dat als hij weg gaat bij Ajax en gaat naar een andere topploeg in Europa pas de echte Zlatan te zien krijgen.
De annijzige groeten,
BansheeBoy is drinkin his thea with soja
Achterlijke uitspraak van jou weer. Net alsof je geen kritiek mag hebben op spelers.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Fuck jullie met haten op mounir, net alsof het allemaal zijn schuld is!
Beter blijven we achter het hele team staan en flikker anders op naar az ofzo
Je zag het heel goed.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zie je, ik zie het vaak goed. Een post van bijna 10 jaar geleden.²
Hij kan het ook maar lijkt niet eens zijn best te doen om het te kunnen.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Kritiek op 1speler terwijl heel Ajax kut speelde!
Je hoeft niet naar Ajax te kijken hoor!
Maar wanneer mounir een geweldige goal scoort kom je zeker van je bank af en roep je zie je nou dat ie het kan?
Ja, maar doe het dan wel redelijk, hij krijgt nu de schuld van alles.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij kan het ook maar lijkt niet eens zijn best te doen om het te kunnen.
Daar moet je gewoon kritiek op kunnen hebben.
Ik vind El Ham een van de slechtere op het veld, maar de rest was inderdaad ook niet goed.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar doe het dan wel redelijk, hij krijgt nu de schuld van alles.²
Om het even kort samen te vatten: zijn verdedigende acties waren geweldig, maar voor de rest was hij ook niet echt goed.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een wat meer inhoudelijke reactie zou gewaardeerd worden. Wat deed ie allemaal fout?
Dat is ook zijn enige kwaliteit dat is al langer bekend, hij moet zich beperken tot de bal afpakken en zo snel mogelijk inleveren bij een opkomende back of Eriksen.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:42 schreef potienza het volgende:
[..]
Om het even kort samen te vatten: zijn verdedigende acties waren geweldig, maar voor de rest was hij ook niet echt goed.
Toen hij vaak mooi scoorde waren het mooie doelpunten, maar ik erger me al het hele seizoen aan hem. El Ham liep gewoon hele wedstrijden buitenspel.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Kritiek op 1speler terwijl heel Ajax kut speelde!
Je hoeft niet naar Ajax te kijken hoor!
Maar wanneer mounir een geweldige goal scoort kom je zeker van je bank af en roep je zie je nou dat ie het kan?
Zou je dat ook zeggen als hij had gescoord?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:26 schreef Buitendam het volgende:
Waarom nam Vertonghen die pingel niet? Heb je iemand met een kanon į la Neeskens en die probeert dat alleen vanaf 20/25 meter...
Hij nam hem echt super slecht. Echt arrogant, hij geeft helemaal niets om Ajax.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou je dat ook zeggen als hij had gescoord?²
Vertonghen had hem iig met vertrouwen ingeschoten, dan missen is beter dan zo'n slap balletje die geen eens de hoek bereikt.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voor de goede orde: ik ben PSV'er. Ik vind het heel fijn dat er niet werd gescoord, maar ik vraag het me gewoon af. Hoe enorm gevaarlijk die ballen van Vertonghen zijn vanaf een meter of 25, dan moet hij ze toch al-tijd nemen op 16 meter zonder muurtje?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is gewoon treurig dat een club als Ajax überhaupt lomp schieten boven finesse kiest. En inderdaad, het rendement is nul komma nul.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Voor de goede orde: ik ben PSV'er. Ik vind het heel fijn dat er niet werd gescoord, maar ik vraag het me gewoon af. Hoe enorm gevaarlijk die ballen van Vertonghen zijn vanaf een meter of 25, dan moet hij ze toch al-tijd nemen op 16 meter zonder muurtje?
Wat maakt het uit als die bal er maar in gaat. Er is geen enkele speler in dit Ajax die een bal er in kan krullen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het is gewoon treurig dat een club als Ajax überhaupt lomp schieten boven finesse kiest. En inderdaad, het rendement is nul komma nul.
Wel.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als die bal er maar in gaat. Er is geen enkele speler in dit Ajax die een bal er in kan krullen.
Precies. Als je iemand met zo'n kanon in huis hebt, dan zet je die toch altijd op 16 meter voor de keeper?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als die bal er maar in gaat. Er is geen enkele speler in dit Ajax die een bal er in kan krullen.
Ajax kan die ballen geen eens normaal afleggen op Vertonghen. Emanuelson had na een jaar door dat hij de bal in de baan van Vertonghen moest schieten, maar nu hij weg is moet het opnieuw geleerd wordenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Voor de goede orde: ik ben PSV'er. Ik vind het heel fijn dat er niet werd gescoord, maar ik vraag het me gewoon af. Hoe enorm gevaarlijk die ballen van Vertonghen zijn vanaf een meter of 25, dan moet hij ze toch al-tijd nemen op 16 meter zonder muurtje?
Eriksen krijgt de curve er wel in, maar het zijn nog redelijk slappen schoten.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
En wie heeft dat al vaker dan 5 keer gedaan?quote:
Sulejmani, Eriksen Alderweireld en de Zeeuw.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand, omdat Jantje V.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
En wie heeft dat al vaker dan 5 keer gedaan?
Alleen Sulejmani zou het kunnen uit dat rijtje. De Zeeuw is gespecialiseerd in pisboogjes, Alderweireld is ook kracht en bij Eriksen gaan ze gewoon nog niet hard genoeg. De bal kan wel mooi richting de kruizing vliegen alleen is alleen plaatsing ook niet voldoende.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Sulejmani, Eriksen Alderweireld en de Zeeuw.
Niemand omdat ze het niet kunnen. Je moet begrijpen niet alles kan mooi.quote:
Alderweireld kracht? Ben je gek, die jongen heeft een heerlijke vrije trap! Eriksen heeft eveneens een heerlijke traptechniek maar lijkt het nog te forceren en de Zeeuw heeft bewezen ondanks zijn waardeloze vorm wél een vrije trap te kunnen raken.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen Sulejmani zou het kunnen uit dat rijtje. De Zeeuw is gespecialiseerd in pisboogjes, Alderweireld is ook kracht en bij Eriksen gaan ze gewoon nog niet hard genoeg.
Heerlijke vrije trap? Ben benieuwd wanneer je dat hebt gezien.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Alderweireld kracht? Ben je gek, die jongen heeft een heerlijke vrije trap! Eriksen heeft eveneens een heerlijke traptechniek maar lijkt het nog te forceren en de Zeeuw heeft bewezen ondanks zijn waardeloze vorm wél een vrije trap te kunnen raken.
Verdedigen kan lelijk, is bittere noodzaak bij vlagen. Maar een club als Ajax, waar we techniek, finesse en klasse hoog in het vaandel hebben staan moeten een basiskwaliteit als een vrije trap middels een krul ten alle tijde prevaleren boven de harde knal, zeer zeker als er de kwaliteit wel voor aanwezig is.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand omdat ze het niet kunnen. Je moet begrijpen niet alles kan mooi.
Kan helaas geen filmpje vinden maar in de jeugd geregeld gescoord met een vrije trap en bij Belgie zelfs de specialist.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Heerlijke vrije trap? Ben benieuwd wanneer je dat hebt gezien.
Dan is het laatste ons verschil van mening, ik zie namelijk niet direct mensen die een bal er goed in kunnen krullen zoals Sneijder (is natuurlijk wel de buitenklasse als het daarom gaat) en Suarez dat deden. Natuurlijk zie ik liever een mooie gekrulde vrije trap. Maar als die knallen van Jan meer rendement opleveren zou je gek zijn om daar niet voor te kiezen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Verdedigen kan lelijk, is bittere noodzaak bij vlagen. Maar een club als Ajax, waar we techniek, finesse en klasse hoog in het vaandel hebben staan moeten een basiskwaliteit als een vrije trap middels een krul ten alle tijde prevaleren boven de harde knal, zeer zeker als er de kwaliteit wel voor aanwezig is.
Ik zou zeggen 11 meterquote:Op zondag 13 februari 2011 22:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heeft er twee genomen bij Ajax en gemist daarna nooit meer een strafschop genomen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:56 schreef 0634 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen 11 meter.
Maar penalty nemen is wat anders. Zie Sneijder. Perfecte trap maar neemt nooit een pingel.
Tuurlijk, maar ook Jan levert geen rendement meer. Volgens mij heeft elke tegenstander door wat er gaat gebeuren en juist doordat er een tikkie breed aan vooraf moet gaan heeft iedereen de tijd zich ervoor te gooien. Lijkt me overigens wel vrij evident dat als de Boer constateert dat er een betere optie is waaruit meer rendement te behalen valt, hij hiervoor kiest.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan is het laatste ons verschil van mening, ik zie namelijk niet direct mensen die een bal er goed in kunnen krullen zoals Sneijder (is natuurlijk wel de buitenklasse als het daarom gaat) en Suarez dat deden. Natuurlijk zie ik liever een mooie gekrulde vrije trap. Maar als die knallen van Jan meer rendement opleveren zou je gek zijn om daar niet voor te kiezen.
Ik vind eigenlijk een ongelooflijk harde knal in het bovennet leuker om te zien dan een krullende de kruizing inquote:Op zondag 13 februari 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan is het laatste ons verschil van mening, ik zie namelijk niet direct mensen die een bal er goed in kunnen krullen zoals Sneijder (is natuurlijk wel de buitenklasse als het daarom gaat) en Suarez dat deden. Natuurlijk zie ik liever een mooie gekrulde vrije trap. Maar als die knallen van Jan meer rendement opleveren zou je gek zijn om daar niet voor te kiezen.
11 meter, uiteraardquote:Op zondag 13 februari 2011 22:56 schreef 0634 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen 11 meter.
Maar penalty nemen is wat anders. Zie Sneijder. Perfecte trap maar neemt nooit een pingel.
Dat snappen we, en doen we niet eens zo moeilijk over. Maar z'n gedragquote:Op zondag 13 februari 2011 23:04 schreef DS4 het volgende:
El Hamdaoui is een beetje een alles of niets speler. Dat ligt in zijn spel opgesloten. Moet je niet te moeilijk over doen. Het falen was van het geheel, niet een enkele speler.
Dat maak jij er van. Ik zie een vriendelijke jongeman die verkeerd wordt gebruikt.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Idd tering Nederlander
http://www.eredivisie.nl/partnerpage/msn/play/33816
hihihih boeit me niet hihihi rennen met de back hihihihih penalty gemist jammerrrrr:r![]()
![]()
![]()
Jij volgt de Braziliaanse competitie ofzo?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:36 schreef Jotel het volgende:
Ach, het is het begin van het zeisoen. wie weet pakken we het landskampioenschap dit jaar
Daar heet het ook een zeisoen inderdaad.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij volgt de Braziliaanse competitie ofzo?
ik zie een kneus die naar mijn mening niks om zijn team geeft.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat maak jij er van. Ik zie een vriendelijke jongeman die verkeerd wordt gebruikt.²
Nee, maar het zou zo maar kunnenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij volgt de Braziliaanse competitie ofzo?
het is nog steeds fout. Of zit je in het verkeerde topic?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:42 schreef Jotel het volgende:
Sorry allemaal, fout verbeterd.
[..]
Nee, maar het zou zo maar kunnen
Gut gut... sorry laat ik maar met schaamte uit dit topic weg gaanquote:Op zondag 13 februari 2011 23:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is nog steeds fout. Of zit je in het verkeerde topic?
Alleen als je bier meebrengt.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:55 schreef Jotel het volgende:
[..]
Gut gut... sorry laat ik maar met schaamte uit dit topic weg gaan![]()
Vergeet deze grote faal van mij. mag ik nog terug komen bij het volgende ajax topic...?
Als je weet van wanneer tot wanneer het Eredivisie seizoen loopt mag je terug komen, probeer het met diezelfde zin ergens in augustus nog een keer.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:55 schreef Jotel het volgende:
[..]
Gut gut... sorry laat ik maar met schaamte uit dit topic weg gaan![]()
Vergeet deze grote faal van mij. mag ik nog terug komen bij het volgende ajax topic...?
Vorig jaar werd het met hem ook 2-2.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:58 schreef potienza het volgende:
Volgende week Ajax-VVV, de officiėle afscheid van een speler met wie we vandaag wel 2-4 konden winnen.
Zeg dat maar tegen zijn 12 doelpunten.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zie een kneus die naar mijn mening niks om zijn team geeft.
HIJ GEEFT NIETS OM AJAXquote:Op maandag 14 februari 2011 00:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen zijn 12 doelpunten.²
Alles behalve, deze speler gaat in de zomer weg, totaal geen karakter.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat maak jij er van. Ik zie een vriendelijke jongeman die verkeerd wordt gebruikt.²
Dat zeiden jullie in het begin ook over Zlatan. Dus ik wat dat aan gaat...quote:Op maandag 14 februari 2011 00:04 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Alles behalve, deze speler gaat in de zomer weg, totaal geen karakter.
Ik zit nu eerder El Hamdaoui met Suįrez te vergelijken. En ik weet wel zeker dat we vandaag zouden winnen met Suįrez.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Vorig jaar werd het met hem ook 2-2.
Je steunt hem vooral omdat het een Mocro is.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zeiden jullie in het begin ook over Zlatan. Dus ik wat dat aan gaat...²
Misschien, maar dan is dat niet bewust. Ik ben een fan van creatieve voetballers. En El Hamdaoui is een creatieve voetballer.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je steunt hem vooral omdat het een Mocro is.
Het wordt tijd dat hij dat dan laat zien (bij Ajax) met wat inzet.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Misschien, maar dan is dat niet bewust. Ik ben een fan van creatieve voetballers. En El Hamdaoui is een creatieve voetballer.²
Inderdaad, ik heb nog vertrouwen in de titel.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:18 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wat een zielige topictitel zeg
Steun je ploeg toch eens gvd.
Een gelijkspel en we gaan weer de verkeerde kant op?
Wat een triestheid zeg.
Alles is nog mogelijk. Maar ik werd bijna misselijk bij het lezen van sommige reacties hier.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb nog vertrouwen in de titel.
Net als de voorgaande jaren zeker?quote:Op maandag 14 februari 2011 09:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb nog vertrouwen in de titel.
Dit, triest persoonquote:Op maandag 14 februari 2011 11:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Net als de voorgaande jaren zeker?
Als je kampioen wil worden is een gelijkspel de verkeerde kant op ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:18 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wat een zielige topictitel zeg
Steun je ploeg toch eens gvd.
Een gelijkspel en we gaan weer de verkeerde kant op?
Wat een triestheid zeg.
Ik heb het meer over de TT icm de reacties hier van sommigen.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je kampioen wil worden is een gelijkspel de verkeerde kant op ja.
Ja sommigen overdrijven heel erg en zijn geen Ajax supporter meer en bla bla bal ach ja die verhalen kennen we van voorgaande jaren dat soort mensen zijn er nou eenmaal.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:00 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik heb het meer over de TT icm de reacties hier van sommigen.
Je vindt mijnt TT nietsquote:Op maandag 14 februari 2011 12:00 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik heb het meer over de TT icm de reacties hier van sommigen.
Ik zei in het begin al, Inzet. Ze tonen totaal geen inzet, beetje nonchalant doen. De spelers snappen het echt niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:58 schreef hannoes het volgende:
Ajax begon hartstikke goed maar na een half uurtje werd de passing steeds slordiger. Dat zie je dit seizoen veel bij Ajax en volgens mij is dat vooral een gebrek aan concentratie. Verder gaan de meeste Ajacieden de duels veel te slap in.
Voor beide problemen moet toch een oplossing gevonden kunnen worden want er zit wel degelijk kwaliteit in dit team.
Dat gevoel heb ik inderdaad wel altijd bij hem..quote:Op zondag 13 februari 2011 22:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij nam hem echt super slecht. Echt arrogant, hij geeft helemaal niets om Ajax.
Volgens mij begrijpen veel spelers ook niet het verschil tussen de mouwen opstropen en domme overtredingen maken. Enoh is zo'n voorbeeld. Hij moet het alleen maar hebben van lompe, domme tackles, waardoor je de tegenstander in een uitwedstrijd alleen maar sterker maakt, omdat het publiek dan weer gaat schreeuwen bij zo'n tackle en de thuisploeg daar weer op reageert.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zei in het begin al, Inzet. Ze tonen totaal geen inzet, beetje nonchalant doen. De spelers snappen het echt niet.
In een wedstrijd als gisteren is het niet eerlijk om Enoh de schuld te geven. De man pakt nog veel nuttige ballen af.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Volgens mij begrijpen veel spelers ook niet het verschil tussen de mouwen opstropen en domme overtredingen maken. Enoh is zo'n voorbeeld. Hij moet het alleen maar hebben van lompe, domme tackles, waardoor je de tegenstander in een uitwedstrijd alleen maar sterker maakt, omdat het publiek dan weer gaat schreeuwen bij zo'n tackle en de thuisploeg daar weer op reageert.
Dit klinkt zo logisch dat het wel waar moet zijn!. Dat wordt zweten donderdagquote:Op maandag 14 februari 2011 15:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Als we van Anderlecht winnen, worden we kampioen. Gelijkspel, worden we tweede. Verlies, worden we 3e.
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit klinkt zo logisch dat het wel waar moet zijn!. Dat wordt zweten donderdag
Ik ga naar Ajax - Anderlecht ja, Anderlecht - Ajax in een kroeg op het leidse kan wel gezellig zijnquote:
Vind het maar niks.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ga naar Ajax - Anderlecht ja, Anderlecht - Ajax in een kroeg op het leidse kan wel gezellig zijn
Ik denk dat het 1-1 wordt.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Als we van Anderlecht winnen, worden we kampioen. Gelijkspel, worden we tweede. Verlies, worden we 3e.
Dat komt omdat, in fases van de wedstrijd dat het echt nodig is, Enoh de enige speler is die fatsoenlijk fysieke arbeid levert. (Ik geloof dat bijna iedereen al weer is vergeten dat hij gisteren een zekere goal van de lijn haalde.)quote:Op maandag 14 februari 2011 13:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Volgens mij begrijpen veel spelers ook niet het verschil tussen de mouwen opstropen en domme overtredingen maken. Enoh is zo'n voorbeeld. Hij moet het alleen maar hebben van lompe, domme tackles, waardoor je de tegenstander in een uitwedstrijd alleen maar sterker maakt, omdat het publiek dan weer gaat schreeuwen bij zo'n tackle en de thuisploeg daar weer op reageert.
Daarbij weten tegenstanders ook dat Enoh niet de beste pass heeft en dus 'mag' hij de bal wel hebben. Als ze dan zijn afspeelopties afdekken loopt het spaak. Het zit hem dus toch weer in de driehoekpatroontjes, iedereen in het team hoort zich aan te bieden waardoor er altijd minimaal 2 afspeelmogelijkheden zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat komt omdat, in fases van de wedstrijd dat het echt nodig is, Enoh de enige speler is die fatsoenlijk fysieke arbeid levert. (Ik geloof dat bijna iedereen al weer is vergeten dat hij gisteren een zekere goal van de lijn haalde.)
Omdat veel medespelers het laten afweten lijkt het alsof Enoh als een kip zonder kop aan het schoppen is, maar wat moet hij dan? Als hij zich inhoudt is het ook weer niet goed.
Precies, en in de 2e helft had Roda een man extra op het middenveld. Dan kun je driehoekjes dus wel vergeten. Dan komt het aan op mouwen opstropen, en Enoh heeft daarin gedaan wat hij kon.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Daarbij weten tegenstanders ook dat Enoh niet de beste pass heeft en dus 'mag' hij de bal wel hebben. Als ze dan zijn afspeelopties afdekken loopt het spaak. Het zit hem dus toch weer in de driehoekpatroontjes, iedereen in het team hoort zich aan te bieden waardoor er altijd minimaal 2 afspeelmogelijkheden zijn.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=138009quote:Op maandag 14 februari 2011 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
van der Boogwordt tijd dat hij vertrekt. Heeft de laatste paar weken alleen maar onzin uitgekraamd.
leuk zo'n multi-culti elftalquote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
ben net terug van jong de graafschap - jong ajax, eindstand 1-2 door twee goals van ozbiliz, die super speelde, de rest speelde matig en bizot maakte een blunder bij de enige tegengoal door de bal door zijn handen te laten stuiteren....
quote:
Toch denk ik, en hoop ik. Dat vd Boog eruit vliegt Woensdag.quote:15 februari 2011
De clubleiding van Ajax wil langs deze weg laten weten enorme waardering te hebben voor het bericht dat op diverse supporterswebsites is verschenen. De Ajax Supporters Delegatie betuigt steun aan de Ajax-directie en de Raad van Commissarissen en maant tot rust rondom de club.
Het gaat om de sites van zowel door Ajax officieel erkende supportersverenigingen als andere supporterswebsites. Namens de directie en de Raad van Commissarissen, bedankt!
Bron: Ajax.nl
Heb nog wel een paar in de tuin liggen. Nodig?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:11 schreef RijstNatie het volgende:
Dat tie v/d Boog nog geen bakstenen door zn ramen heeft gekregen is een wonder
Toevallig ook Molotov Cocktails?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:32 schreef potienza het volgende:
[..]
Heb nog wel een paar in de tuin liggen. Nodig?
Weet niet welke mensen bij de supportersvereniging werken, maar menig supporter is niet blij met Slop en Boog.quote:AMSTERDAM - De aanhang van Ajax staat achter de clubleiding. In een officiėle verklaring laten de verschillende supportersverenigingen en supportersgroeperingen dinsdag weten dat er 'behoefte is aan rust en er geen reden is om de beleidsbepalers af te vallen'.
© ProShots
''Deze mensen zijn aangesteld om Ajax te leiden en doen dit naar eer en geweten'', zo schrijven ze.
Vooral de positie van algemeen directeur Rik van den Boog is de laatste tijd onder druk komen staan.
De supporters zijn van mening dat ''de media de laatste weken bol staan van ongenuanceerde uitspraken over het functioneren van de beleidsbepalers van Ajax.''
Cruijff
''Johan Cruijff en Frank de Boer hebben enorme kennis op het technische vlak, Rik van den Boog en Jeroen Slop geven zakelijk de leiding aan de organisatie en de raad van commissarissen waakt over het geheel van onze club'', zo staat in de verklaring.
''De clubleiding heeft aangegeven dat het onderlinge vertrouwen groot is om samen door te gaan op de weg die nu voor hen ligt en alle onrust van buitenaf geen weerslag krijgt op deze vruchtbare samenwerking.''
Dank
Ajax is blij met de steun van de aanhang, zo valt te lezen op de clubsite.
''De clubleiding van Ajax wil langs deze weg laten weten enorme waardering te hebben voor het bericht dat op diverse supporterswebsites is verschenen'', zo staat op de officiėle website.
Ze zijn de mond gesnoerd dat kan niet anders, zij zijn meestal de eersten in dit soort situaties die vragen om het aftreden van het bestuur.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet niet welke mensen bij de supportersvereniging werken, maar menig supporter is niet blij met Slop en Boog.
Dit! Niemand vind dat, ze wouden zelfs het bestuur weg hebben en nu is het ineens 180% graden gedraaid? Apart. Het is toch apart dat 3 trainers weg zijn gegaan en het bestuur blijft...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:16 schreef Smoofie het volgende:
Wat een paupers ook, un-fucking-believable
Het zijn er twee en die zijn zelf opgestapt dus dat lag niet aan het bestuur.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:00 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dit! Niemand vind dat, ze wouden zelfs het bestuur weg hebben en nu is het ineens 180% graden gedraaid? Apart. Het is toch apart dat 3 trainers weg zijn gegaan en het bestuur blijft...
Nee, die "beleidsbepalers" doen het prima hoor. Gewoon oren dicht, heel hard la-la-la en wij zijn de beste van Nederland roepen, om er dan over tien jaar achter komen dat die 3e ster nog steeds niet op dat shirt zit.quote:dat er 'behoefte is aan rust en er geen reden is om de beleidsbepalers af te vallen'.
De supporters zijn van mening dat ''de media de laatste weken bol staan van ongenuanceerde uitspraken over het functioneren van de beleidsbepalers van Ajax.''
SLop is de dader van het wanbeleid, weg met hem.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:34 schreef peaceman het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken.
Ongetwijfeld hebben de bestuursleden fouten gemaakt, maar financieel hebben de heren, naar mijn idee, de club aardig op weg geholpen.
Wat mij ook niet bevalt is het altijd maar moddergooien via de media (dat geldt overigens voor beide partijen).
Waarom kan het op bestuurlijk niveau niet eens een paar jaar rustig zijn?
Al die lui die de afgelopen 10 jaar zijn gekomen of gegaan, zullen toch niet allemaal er een zooi van hebben gemaakt?
Wie wordt daar niet door het slijk gehaald behalve Cruijff. Ik bedoel: Hoeveel waarde moet je hechten aan het feit of iemand daar door het slijk gehaald wordt?quote:
Als dat zo is, dan moet ie inderdaad weg. Ik vind echter dat de raad van commissarissen met de ledenraad als klankbord dit moet beslissen. Zij weten als het goed is de echte feiten (lees: de dingen die in de media verschijnen, hoeven niet altijd de feiten te zijn) en hebben dus het meest recht van spreken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
SLop is de dader van het wanbeleid, weg met hem.
De invloed van dergelijke programma's mag niet onderschat worden. Wanneer Derksen en Van Der Gijp iets verkondigen is het voor veel mensen gewoon 'een feit', waardoor zij wel degelijk een grote invloed hebben op de publieke opinie (ook binnen de supportersschare van Ajax)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wie wordt daar niet door het slijk gehaald behalve Cruijff. Ik bedoel: Hoeveel waarde moet je hechten aan het feit of iemand daar door het slijk gehaald wordt?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wie wordt daar niet door het slijk gehaald behalve Cruijff. Ik bedoel: Hoeveel waarde moet je hechten aan het feit of iemand daar door het slijk gehaald wordt?
Ik ben met je eens dat de invloed van media groot is, maar de media bepaalt niet wat een feit is.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De invloed van dergelijke programma's mag niet onderschat worden. Wanneer Derksen en Van Der Gijp iets verkondigen is het voor veel mensen gewoon 'een feit', waardoor zij wel degelijk een grote invloed hebben op de publieke opinie (ook binnen de supportersschare van Ajax)
Voor mensen die een beetje nadenken niet idd. Maar ik ken genoeg mensen die Derksen napraten onder het mom van "die vent weet alles".quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat de invloed van media groot is, maar de media bepaalt niet wat een feit is.
Ik ben het veel met Derksen eens, maar hij kan ook veel onzin lullen. Als je hem blindelings gelooft ben je best wel zieligquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Voor mensen die een beetje nadenken niet idd. Maar ik ken genoeg mensen die Derksen napraten onder het mom van "die vent weet alles".
Heel makkelijk omdat te zeggen de fout ligt echt niet bij een man.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
SLop is de dader van het wanbeleid, weg met hem.
Hij is FD sinds 2007quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel makkelijk omdat te zeggen de fout ligt echt niet bij een man.
Dit klopt helemaal.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De invloed van dergelijke programma's mag niet onderschat worden. Wanneer Derksen en Van Der Gijp iets verkondigen is het voor veel mensen gewoon 'een feit', waardoor zij wel degelijk een grote invloed hebben op de publieke opinie (ook binnen de supportersschare van Ajax)
De man is zijn verantwoordelijkheid totaal kwijt geraakt en kan zo niet fatsoenlijk functioneren. Beter ziet hij dat zelf en stapt hij op. Want ook al blijkt het dat hij niet heeft gelogen blijft het toch aan hem plakken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:04 schreef hannoes het volgende:
Moeilijk verhaal vind ik het, ik denk dat wij noch Derksen of andere media kunnen beoordelen hoe de hoofdscout zijn werk heeft gedaan en hoe er intern gecommuniceerd wordt. Ik vind het daarom ook moeilijk om partij te kiezen. Zo'n brief van van Basten zegt me eerlijk gezegd niet zoveel, maar als v.d. Boog werkelijk herhaaldelijk liegt tegen de ledenraad vind ik dat wel een erg kwalijke zaak.
vak 413 , hopelijk geen verlenging, anders wordt het haasten voor de reis naar huisquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:35 schreef Smoofie het volgende:
Wie gaat er trouwens nog naar AJax - Anderlecht? Iemand toevalling in Vak 113 rond rij 26
Zo'n man mag geeneens de koosnaam van Boogerd dragen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 06:41 schreef 0634 het volgende:
Boogie moet lekker wieberen. Heeft zichzelf onmogelijk gemaakt. Snap niet dat die supportersclub dat niet in ziet.
Hoera een spits!quote:
ik moet ook trainen tijdens de wedstrijd, kan misschien laatste kwartiertje wel zien, echt een klotetijd, kun je nog beter om 1 uur smiddags spelen :pquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
Godverdomme, waarom nou weer de wedstrijd om 7 uurIk moet trainen om 19:30 dus kan alleen het eerste kwartier zien
Wie is de Mol, dat moet je wel kennen anders leef je onder een steen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Zo ineens? Ik hoop dat die wat laat zien dan!
[..]
Wat
Wie is de Mol heb ik wel van gehoord ja, maar ik kijk het niet. Daarnaast is dat niet het eerste wat bij mij opkomt als ik 'WIDM' zie staan. Jij wel dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie is de Mol, dat moet je wel kennen anders leef je onder een steen.
Ik ben nogal sterk met het ontrafelen van de afkortingen. Dus ik was er vrij snel achter maar ik kan begrijpen dat je het er niet snel mee associeert ja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Wie is de Mol heb ik wel van gehoord ja, maar ik kijk het niet. Daarnaast is dat niet het eerste wat bij mij opkomt als ik 'WIDM' zie staan. Jij wel dan?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:24 schreef heloef het volgende:
Nou ik wil jullie allemaal feliciteren wij zijn door naar de volgende ronde.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Ongelofelijk toch, hoe konden we ooit 2-2 tegen Roda spelen
Met die instelling gaan we volgende week nog nat in de verlenging. Ze moeten blijven knokken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:24 schreef heloef het volgende:
Nou ik wil jullie allemaal feliciteren wij zijn door naar de volgende ronde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |