Op teletekst lees ik wel vaker onzin...quote:
Het spel van AZ was helemaal niet vele malen beter. PSV stond goed, waardoor AZ weinig tijd kreeg in en om de 16. PSV daarentegen kreeg die ruimte wel. Hoe denk je anders dat Dzsudzsak met zijn chocoladebeen twee keer succes kan hebben? Dat lukt hem alleen als hij de tijd krijgt.quote:Heb je het spel gezien? Je kunt toch zien dat het spel van AZ vele malen beter was, ja vele malen!PSV heeft 3 goals gemaakt uit een counter. En 2 daarvan waren via schoten van Dzsudzsak.
Dan herhaal ik maar dat jij er geen kijk op hebt.quote:Heb geen normale combinatie gezien bij PSV.
Met dit voetbal Anderlecht verslaan? Yeah rightquote:Op zondag 13 februari 2011 16:54 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
tja dan moeten we de europa league maar even winnen
Geef eens een voorbeeld, wat ging er voorin zo goed, heb je een goedlopende aanval gezien? Ik niet .. Heb op twee geweldige schoten van Dzsudzsak niet veel gezien.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar PSV was gewoon de betere ploeg. Hadden controle, op het begin van de tweede helft na. Het is wel des PSV dat de tegenstander optisch overwicht heeft en PSV vervolgens toe slaat.
De reden waardoor ik van mening ben dat PSV zich aan het herpakken is, is dat het niveau omhoog aan het gaan is en met name voorin. AZ speelde gewoon goed. Desondanks lopen ze tegen een zepert op.
En flink veel laten vertrekken.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Ook flink spelers kopen deze zomer, sowieso Dost aub
Wat dacht je eens van een goede middenvelder? Een speler die Eriksen kan ontlasten op momenten? Want die pass waar de 0-1 uit kwam liet toch wel zien waar het vandaan kan komen...quote:Op zondag 13 februari 2011 16:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Ook flink spelers kopen deze zomer, sowieso Dost aub
1-1 uit 0-0 thuis voldoet!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Met dit voetbal Anderlecht verslaan? Yeah right
Wat voorin goed ging? Kansen benutten bijvoorbeeld. En dat was de afgelopen tijd echt een achilleshiel bij PSV.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Geef eens een voorbeeld, wat ging er voorin zo goed, heb je een goedlopende aanval gezien? Ik niet .. Heb op twee geweldige schoten van Dzsudzsak niet veel gezien.
Opzich vond ik het vandaag nog redelijk actief, het is alleen pijnlijk dat zelf Van Beukering snellers is om de 1e meters dan hij.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:58 schreef denial86 het volgende:
Frank zal toch ook wel zien dat ElHam er de kantjes vanaf loopt. Je kan zien dat hij KAN voetballen maar hij is gewoon zo verschrikkelijk laks en lui. Maar goed, als je hem niet opstelt is hij weer 'ziek' en dan zit je daar weer mee. Bedankt Jol voor deze nalatenschap!
Als we uit 1-1 spelen, dan kun je op je klompen aanvoelen dat Anderlecht ook wel in de Arena een goal maakt, dat is Ajax op dit moment helaas.quote:
Ik denk dat ze op dat moment nog dicht genoeg bij Twente liggen om bij winst de 2e plaats te pakken... En dat zal wel prevaleren.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:56 schreef S0nic het volgende:
Denk toch dat Ajax liever Twente kampioen maakt dan die boeren.
de graafschap is sowieso lastig te verslaan op de vijverbergquote:Op zondag 13 februari 2011 17:04 schreef DS4 het volgende:
De Graafschap is wel beter geweest tot nu toe, dus Groningen is er nog niet...
Het zou wel mooi zijn als Groningen tegen puntverlies aan loopt.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:04 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
de graafschap is sowieso lastig te verslaan op de vijverberg
We moeten nu naar onderen kijken, niet naar boven. Twente en PSV zijn dit jaar geen concurrentie voor ons. Groningen, AZ en Ado wel. Sad but true.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:07 schreef DeTolk het volgende:
5 puntjes met nog 11 wedstrijden, Twente en PSV moeten nog tegen elkaar
Eitje.
en als we de komende twee competitiewedstrijden winnen is alles ineens weer andersquote:Op zondag 13 februari 2011 17:12 schreef Devz het volgende:
[..]
We moeten nu naar onderen kijken, niet naar boven. Twente en PSV zijn dit jaar geen concurrentie voor ons. Groningen, AZ en Ado wel. Sad but true.
Klopt, maar Ajax kan tegen alle tegenstanders punten verspelen. Denk serieus dat t kampioenschap volgende week wordt bepaald ..quote:Op zondag 13 februari 2011 17:23 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
De Graafschap - Twente
ADO - Twente
Twente - PSV
Ajax - Twente
Zijn toch wel wedstrijden waarin er een redelijk grote kans is dat ook twente punten laat liggen
denk eerder over twee weken, ik ie ajax/psv/twente wel winnen volgende week, als zal het bij psv met hangen wurgen gaan tegen nacquote:Op zondag 13 februari 2011 17:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, maar Ajax kan tegen alle tegenstanders punten verspelen. Denk serieus dat t kampioenschap volgende week wordt bepaald ..
Dat bedoel ikquote:Op zondag 13 februari 2011 17:25 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
denk eerder over twee weken, ik ie ajax/psv/twente wel winnen volgende week, als zal het bij psv met hangen wurgen gaan tegen nac
Als dat al zo is, dan verliezen we de punten wel ergens anders. Ajax in de huidige staat kan overal punten laten liggen. Met Suarez erbij zouden we tenminste nog individuele kwaliteit hebben die het verschil had kunnen maken, maar zelfs dat hebben we nu niet. Hamdaoui kan je niet op rekenen en Sulejmani net zo min. Voor de rest hebben we niemand die kan scoren, is het middenveld met De Zeeuw en Enoh belachelijk zwak en laat de verdediging ook nogal wat steken vallen.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:19 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
en als we de komende twee competitiewedstrijden winnen is alles ineens weer anders
Ben het wel redelijk met hem eens hoor. Voetballend was het al een stuk beter dan de weken ervoor.quote:
Zeggen we jammer genoeg altijd. In de zomerstop zullen v/d Wiel en Stekelenburg volgens mij weggaan. Jantje ook denk ikquote:Op zondag 13 februari 2011 17:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ben het wel redelijk met hem eens hoor. Voetballend was het al een stuk beter dan de weken ervoor.
Dat we het laatste half uur het weer moeite hebben met opportunistisch voetbal bij de tegenstander is een bekend verhaal. Koop hier op in voor het volgend seizoen en die 3e ster kan ons in het seizoen 2011/2012 niet meer ontgaan
Helemaal gelijk, geef ze eens een ban.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:02 schreef Jojoortje het volgende:
Mensen die na elk verlies zeggen: Daaaag kampioenschap
Ik word daar wel een beetje moe van hoor.
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, geef ze eens een ban.
Ik ben in verdriet. Ik jank. Ik lijd, ik heb weltschmerzquote:Op zondag 13 februari 2011 18:02 schreef Jojoortje het volgende:
Mensen die na elk verlies zeggen: Daaaag kampioenschap
Ik word daar wel een beetje moe van hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |