Zit je me nou te bedreigen skeet?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:34 schreef Sperma het volgende:
yvonne verwijderde mijn ajax-topic
wacht maar als ik jou pak
heldquote:
Ach jee.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:40 schreef louwp het volgende:
SwJ is weg en het niveau daalt met de dag.
M'n zusje is dood, bedankt lulquote:
Blijf je het nog even inwrijven? Nou?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:42 schreef louwp het volgende:
[..]
Dan zijn alle foto's toch nog niet weg?
Joh ga jankenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:42 schreef RockLobsterrrr het volgende:
Ah, waarom is mijn topic gesloten, Je doet je profielfoto eer aan Yvonne!
Jij de jouwe ookquote:Op zondag 13 februari 2011 16:42 schreef RockLobsterrrr het volgende:
Ah, waarom is mijn topic gesloten, Je doet je profielfoto eer aan Yvonne!
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:48 schreef utopie het volgende:
er is 1 lief katje gevild voor dit topic
je loopt achter. zovty is al 5 dagen lang de nieuwe ONZ mod.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
Wie is er in de running om mod te worden? Ik niet, paul niet, maanvis niet, stevenmac ook niet, wie wel?
Je gelooft het? Hij heeft nog geen één slotje gezet of iets aangepastquote:Op zondag 13 februari 2011 17:01 schreef utopie het volgende:
[..]
je loopt achter. zovty is al 5 dagen lang de nieuwe ONZ mod.
staat niet in MEDquote:Op zondag 13 februari 2011 17:01 schreef utopie het volgende:
[..]
je loopt achter. zovty is al 5 dagen lang de nieuwe ONZ mod.
MED doen we niet meer aan sinds het banmeldtopic weg is.quote:
Wat is deze?! Hoe kan ik mijn steen dan wegwerken?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
MED doen we niet meer aan sinds het banmeldtopic weg is.
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:34 schreef Sperma het volgende:
yvonne verwijderde mijn ajax-topic
wacht maar als ik jou pak
dit iddquote:
Tankstations hebben kaarten!quote:
Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blijquote:
pff en als zei het zegt geen probleemquote:Op zondag 13 februari 2011 18:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blij
Zeuren dat het niet in MED staat dat zovty mod is... Er komt blijkbaar toch nooit iemand daar.
Terechte klacht!quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik was wel in de running om mod te worden maar zag het niet zitten vanwege mongooltjes als naatje1 en co!
Waargebeurd verhaal dit!quote:
Waar gebeurd dit verhaal?quote:
Waarom wordt je dan geen mod in KLB?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik was wel in de running om mod te worden maar zag het niet zitten vanwege mongooltjes als naatje1 en co!
Ja!quote:
Die dekselse Ludo!!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:50 schreef trolololo het volgende:
[..]
Waarom wordt je dan geen mod in KLB?
Kan je Ludo niet wegpesten en zijn plek innemen?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die dekselse Ludo!!
Altijd dwarsboomt hij mijn plannen!
Ludo is niet zo'n pussy als SwJ, het is echt een taaiequote:Op zondag 13 februari 2011 20:58 schreef trolololo het volgende:
Kan je Ludo niet wegpesten en zijn plek innemen?
Succes danquote:Op zondag 13 februari 2011 20:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ludo is niet zo'n pussy als SwJ, het is echt een taaie
Kéquote:
Foto's van dit alles.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:34 schreef yvonne het volgende:
Kut valentijntopic, Bieberzxooi, slotjes aanvraag en baggergeroep vil ik een jong hondje/katje/noem-maar-iets-cutes-op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |