quote:Op zondag 13 februari 2011 16:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, daarom maar de limiet omhoog en dan kan oom agent ook niet meer zeiken. Auf wiedersehen in meinem Deutsche wagen, arschlog!
Nee, wel meer, maar ben te lui om het kaartje te zoeken.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:30 schreef ethiraseth het volgende:
Al die VVD"ers die over de afsluitdijk rijden? Want dat is toch de enige weg waar het mag?
Stiekem interesseert het je geen reet, maar je wilt gewoon het kabinet in de reet kruipen.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:31 schreef Voorschrift het volgende:
Nou dan is het maar symboolpolitiek, het is heerlijke symboolpolitiek, mij hoor je niet klagen.
Ik geef mensen in een Mercedes alleen voorang als het echt moet.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:29 schreef Voorschrift het volgende:
Zolang je maar rechts blijft rijden, ruim baan voor de VVD'ers die het wel waarderen.
Het bespaart geld qua boetes.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stiekem interesseert het je geen reet, maar je wilt gewoon het kabinet in de reet kruipen.
Afgunst!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:33 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik geef mensen in een Mercedes alleen voorang als het echt moet.
Ja, als je dagelijks over de Afsluitdijk knaltquote:
Het kost geld qua brandstof.quote:
Vanwaar die malle obsessie met de Afsluitdijk, er zijn wel meer trajecten waarop het verhoogd wordt hoor, evenals de 80 zones na de spits in de Randstad.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, als je dagelijks over de Afsluitdijk knaltGod, wat lul jij stom uit je nek.
Er zijn maar verrekte weinig wegen waar de snelheidslimiet wordt verhoogd. Bovendien woon je in NL; je kunt op weinig plekken echt hard rijden.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vanwaar die malle obsessie met de Afsluitdijk, er zijn wel meer trajecten waarop het verhoogd wordt hoor, evenals de 80 zones na de spits in de Randstad.
Ik snap dat je er gaten in wilt prikken zoals die kabouter Pechtold, maar zo doorzichtig is het nou ook weer niet hoor.
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Afgunst!
Ben je er ook zo een die dan de vuist opsteekt wanneer je inhaalt? Wat haat ik ze.
Dus omdat je niet met 130 over Schubbekutteveense weg mag rijden is 't hele plan maar zinloos? Naja, weten we dat ook weer natuurlijk. Ik ga vanavond zelf even wat "1"tjes voor de 30km/u zone's schilderen.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er zijn maar verrekte weinig wegen waar de snelheidslimiet wordt verhoogd. Bovendien woon je in NL; je kunt op weinig plekken echt hard rijden.
Inderdaad, ze gaan eerst op een paar plekken kijken of er 130 gereden kan worden. Mocht dit haalbaar zijn, dan mag er alsnog niet op alle Nederlandse wegen 130 rijden, maar op 1/3 van de Nederlandse wegen.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er zijn maar verrekte weinig wegen waar de snelheidslimiet wordt verhoogd. Bovendien woon je in NL; je kunt op weinig plekken echt hard rijden.
Kort gezegd: ja.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus omdat je niet met 130 over Schubbekutteveense weg mag rijden is 't hele plan maar zinloos? Naja, weten we dat ook weer natuurlijk. Ik ga vanavond zelf even wat "1"tjes voor de 30km/u zone's schilderen.
Wat een nihilisme weer zeg, Nederland.quote:
Je schiet er met de Nederlandse afstanden in tijd gewoon niks mee op.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met 120 achter elkaar aan sukkelen en op een lege weg je ergeren aan 80 is inderdaad super. Niet iedereen draagt geitewollensokken en heeft als baan "te laat komen" of alle tijd van de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |