+ misschien wat meer focus op de geheimen of op thema's ipv gekeuvel in de ruimtequote:Op woensdag 16 februari 2011 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn mams heeft gister voor de eerste keer gekeken
Ze vind RLS totaal niet leuk, maar.....
Ze vond het gewoon leukAlleen ze vond de uitzending te lang, en die Bart vond ze wat overbodig. Ze wilde eigenlijk gewoon beelden zien.
Ik zeg: bart weg, uitzending van een half uur, en een andere tijd
Ja maar er ging wel wat voorafquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:47 schreef Sofia90 het volgende:
Nee, ik vind het echt een onzin programma, ik keek gister even naar 24/7 secret story op digitale tv en ze verveelden zich blijkbaar zo dood dat ze liedjes gingen zingen, nou echt boeiend om naar te kijken.
Dit. Als je geen streams kijkt, snap je geen reet van de tv uitzending en dan haak je af.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:34 schreef Danny het volgende:
Van de andere kant moet het programma interessant genoeg zijn om de mensen die de streams NIET kijken te boeien en vooral daaraan schort het. Mensen die de streams niet kijken snappen volgens mij de ballen van het programma. Ook hebben die nog totaal geen binding met de bewoners. Namen worden niet weergegeven, er worden alleen oppervlakkige dingen uitgezonden etc.
Helemaal mee eens. Voor mij vormen de geheimen amper toegevoegde waarde nu, als ik weet wie welk geheim met zich meedraagt, gaat het veel meer leven en zou ik meer in het spel komen, gok ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:44 schreef Stefan het volgende:
Wat een groot probleem is is dat de makers het de KIJKERS THUIS onnodig moeilijk maken het te volgen. Vertel meteen welk geheim bij wie hoort, dan hoef je niet te puzzelen en kan je meteen meeleven met de bewoners. Die heeft anabolen geslikt, even kijken of hij zichzelf verraadt, die is een bingonicht, kijken of hij zichzelf verraadt, en die zat op een internaat, spannend, het gaat er over.
Zeg bij de leader welk geheim bij welk karakter hoort, dan is het niet onnodig ingewikkeld. De kijker thuis kan er toch niks mee winnen. EN dan heb je meteen een band. Als ik slaapwandel wil ik zien hoe mevrouw X zich er uit redt en als ik miljonair ben wil ik zien hoe mijnheer Y zich gedraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |