abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 februari 2011 @ 10:48:39 #297
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92858253
quote:
2s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn mams heeft gister voor de eerste keer gekeken :')
Ze vind RLS totaal niet leuk, maar.....

Ze vond het gewoon leuk :o Alleen ze vond de uitzending te lang, en die Bart vond ze wat overbodig. Ze wilde eigenlijk gewoon beelden zien.

Ik zeg: bart weg, uitzending van een half uur, en een andere tijd :Y)
+ misschien wat meer focus op de geheimen of op thema's ipv gekeuvel in de ruimte :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_92858274
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:47 schreef Sofia90 het volgende:
Nee, ik vind het echt een onzin programma, ik keek gister even naar 24/7 secret story op digitale tv en ze verveelden zich blijkbaar zo dood dat ze liedjes gingen zingen, nou echt boeiend om naar te kijken.
Ja maar er ging wel wat vooraf ;)

Ik denk dat je wat langer moet kijken om het allemaal te volgen.

Wat ik doe op mijn werk, is regelmatig in COS kijken. Zo mis ik niks en kan ik 's avonds makkelijk invallen ;)

Ik snap dat de mensen die gisteren inschakelde echt zo iets hadden van: WTF :')__!
Maar die mensen zien niet wat daarvoor gebeurd is :s)

Ik had namelijk zoiets van: Eindelijk actie _O- Karim _O_
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 februari 2011 @ 10:50:05 #299
163650 Greys
pi_92858288
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:34 schreef Danny het volgende:

Van de andere kant moet het programma interessant genoeg zijn om de mensen die de streams NIET kijken te boeien en vooral daaraan schort het. Mensen die de streams niet kijken snappen volgens mij de ballen van het programma. Ook hebben die nog totaal geen binding met de bewoners. Namen worden niet weergegeven, er worden alleen oppervlakkige dingen uitgezonden etc.
Dit. Als je geen streams kijkt, snap je geen reet van de tv uitzending en dan haak je af.
De eerste gewone uitzending ging voor een gedeelte over een slot en een kistje en een code. Maar wát dat precies was werd totaal niet uitgelegd. Dan gaan mensen al snel zappen, hebben ze het gevoel al de helft gemist te hebben.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 16 februari 2011 @ 10:50:11 #300
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_92858291
Ik ken van niemand nog de namen. Ja, alleen van Jurien en nu van Guiodo
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 16 februari 2011 @ 10:50:23 #301
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_92858296
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:44 schreef Stefan het volgende:
Wat een groot probleem is is dat de makers het de KIJKERS THUIS onnodig moeilijk maken het te volgen. Vertel meteen welk geheim bij wie hoort, dan hoef je niet te puzzelen en kan je meteen meeleven met de bewoners. Die heeft anabolen geslikt, even kijken of hij zichzelf verraadt, die is een bingonicht, kijken of hij zichzelf verraadt, en die zat op een internaat, spannend, het gaat er over.

Zeg bij de leader welk geheim bij welk karakter hoort, dan is het niet onnodig ingewikkeld. De kijker thuis kan er toch niks mee winnen. EN dan heb je meteen een band. Als ik slaapwandel wil ik zien hoe mevrouw X zich er uit redt en als ik miljonair ben wil ik zien hoe mijnheer Y zich gedraagt.
Helemaal mee eens. Voor mij vormen de geheimen amper toegevoegde waarde nu, als ik weet wie welk geheim met zich meedraagt, gaat het veel meer leven en zou ik meer in het spel komen, gok ik.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')