Het moet eerst nog 40 minuten in de ovenquote:Op zondag 13 februari 2011 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik neem aan dat je het daarna ook gaat opeten, of niet
Ja man, heerlijk. Zouden meer mensen af en toe moeten doen, sommigen vergeten totaal dat ze ook ooit klein, onredelijk en puber zijn geweestquote:
Okeequote:Op zondag 13 februari 2011 18:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het moet eerst nog 40 minuten in de oven
Ik had pasta, voor de 4de dag achter elkaarquote:
Eenzijdigquote:Op zondag 13 februari 2011 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had pasta, voor de 4de dag achter elkaar
Ik vind het vooral briljant dat ik mezelf al heel serieus namquote:Op zondag 13 februari 2011 18:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja man, heerlijk. Zouden meer mensen af en toe moeten doen, sommigen vergeten totaal dat ze ook ooit klein, onredelijk en puber zijn geweestXD
Poe, begin nu ook wel trek te krijgen door al dat eet-gepraat hier
Eet smakelijkquote:
Ja, maar ik had wel gevarieerd. donderdag en vrijdag met hamblokjes en gisteren en vandaag met kip;. en dan ook andere groentes erbij.quote:
Haha ja.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het vooral briljant dat ik mezelf al heel serieus namEn dat het eigenlijk net zulk infantiel gedrag was wat de gemiddelde puber nu vertoont
![]()
Om me kapot te schamen
![]()
Wat ga jij eten?
quote:
20 minutenquote:
Dat klopt, daar wil niemand ook dood gevonden worden.quote:
Ik heb ook ooit een keer een salade bij mijn pizza gegeten, beviel wel goed, anders is het zo weinig, zeker qua groentes.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt, daar wil niemand ook dood gevonden worden.
Je kunt brocolli, ananas, champignons, weet ik wat meer er op doen? Vrij gezond hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 18:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit een keer een salade bij mijn pizza gegeten, beviel wel goed, anders is het zo weinig, zeker qua groentes.
Ook op een kant en klare diepvriespizza?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt brocolli, ananas, champignons, weet ik wat meer er op doen? Vrij gezond hoor
Of een soep vooraf.
Diepvriespizza's sowiesoquote:Op zondag 13 februari 2011 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook op een kant en klare diepvriespizza?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |