quote:
20 minutenquote:
Dat klopt, daar wil niemand ook dood gevonden worden.quote:
Ik heb ook ooit een keer een salade bij mijn pizza gegeten, beviel wel goed, anders is het zo weinig, zeker qua groentes.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt, daar wil niemand ook dood gevonden worden.
Je kunt brocolli, ananas, champignons, weet ik wat meer er op doen? Vrij gezond hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 18:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit een keer een salade bij mijn pizza gegeten, beviel wel goed, anders is het zo weinig, zeker qua groentes.
Ook op een kant en klare diepvriespizza?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt brocolli, ananas, champignons, weet ik wat meer er op doen? Vrij gezond hoor
Of een soep vooraf.
Diepvriespizza's sowiesoquote:Op zondag 13 februari 2011 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook op een kant en klare diepvriespizza?
Gadver.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar dat kan ookquote:Op zondag 13 februari 2011 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gadver.
Bodempje kopen, zelf beleggen ftw.
tuurlijkquote:Op zondag 13 februari 2011 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Datquote:Op zondag 13 februari 2011 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gadver.
Ook lekkerquote:Op zondag 13 februari 2011 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat kan ookIk maak ook nog wel eens zelf een bodem, gewoon van brooddeeg
Ja, op elkaar.quote:
Ja,. dat doe ik te weinig eigenlijk. Hoewel ik helemaal niet zo vaak pizza eet. Maar het nadeel vanzo;n kant en klare bodem is dat ze meestal per 2 worden verkocht.. En ik ben maar alleen.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gadver.
Heb je een vriezer? Dan kun je die andere bodem invriezenquote:Op zondag 13 februari 2011 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja,. dat doe ik te weinig eigenlijk. Hoewel ik helemaal niet zo vaak pizza eet. Maar het nadeel vanzo;n kant en klare bodem is dat ze meestal per 2 worden verkocht.. En ik ben maar alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |