Higurashi no Naku Koro ni en aanverwanten.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:08 schreef HAL9000S het volgende:
Yup, death note gezien.... maar niet 'vaag' genoeg voor mij.
Dat staat heul niet op de site van Veronica en Veronica is sowieso te droog om anime uit te zenden.quote:
Met de wijlen Satoshi Kon's werken heb je gelijk de beste anime van dat type al gezien, denk ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:00 schreef HAL9000S het volgende:
Heb me de laatste tijd flink verdiept in anime, dus tijd om dit topic eens te volgen..... mijn favouriete films zijn van Studio 4 degrees, ongelofelijk gaaf. Mindgames vond ik ECHT geweldig, Tekkon Kinkreet is ook echt bril-fucking-jant. Verder ben ik groot liefhebber van Satoshi Kon (R.I.P), vooral Perfect Blue en Paprika. (mooi ook dat een van m'n favouriete regisseurs de rechten gekocht had van Perfect Blue om een van de scene's te verfilmen:
)
Qua series vind ik Elfen lied erg tof..... als er mensen zijn die nog aanraders hebben op het gebied van vage/'psychologische' anime, laat het me weten!!
Welkom, altijd leuk om nieuwe anime liefhebbers te zienquote:Op maandag 14 februari 2011 23:00 schreef HAL9000S het volgende:
Heb me de laatste tijd flink verdiept in anime, dus tijd om dit topic eens te volgen..... mijn favouriete films zijn van Studio 4 degrees, ongelofelijk gaaf. Mindgames vond ik ECHT geweldig, Tekkon Kinkreet is ook echt bril-fucking-jant. Verder ben ik groot liefhebber van Satoshi Kon (R.I.P), vooral Perfect Blue en Paprika. (mooi ook dat een van m'n favouriete regisseurs de rechten gekocht had van Perfect Blue om een van de scene's te verfilmen:
)
Qua series vind ik Elfen lied erg tof..... als er mensen zijn die nog aanraders hebben op het gebied van vage/'psychologische' anime, laat het me weten!!
Lain schijnt ook FUBAR niet te begrijpen te zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:21 schreef zquing het volgende:
Je krijgt 't niet meer fucked up dan Texhnolyze
Zelde characterdesigner. Maar Texhnolyze is serieus fucked up.quote:
Je kan niet slapen door limonade?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:49 schreef Bakakame het volgende:
Niet kunnen slapen is KUT. Ik haat limonade
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:02 schreef outcast_within het volgende:
s.c. verplaatsing. Ik ga niet lopen s.c'en in een topic van die dikke danny.
Doe een kopje koffie, misschien dat dat helptquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:49 schreef Bakakame het volgende:
Niet kunnen slapen is KUT. Ik haat limonade
Haat je nu ook al op 24?!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:27 schreef outcast_within het volgende:
of kijk 24.
hello my name is jack bauer and i have the most boring voice in the world.
zzzz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |