Heb je wel je naam eronder? Misschien is dat wat je de afgelopen paar jaar fout deedquote:Op maandag 14 februari 2011 18:02 schreef lelouch het volgende:
Ik heb alleen een kaartje verstuurd.
Waarvan ik toch weet er niks van terug te horen
Dat is inderdaad wel cruciaal, tenzij je echt 100% zeker gaat weten dat zij 100% zeker weet dat 'ie van jou komt. Behalve als dat natuurlijk je bedoeling is, als een onzichtbare Casanovaquote:Op maandag 14 februari 2011 20:30 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Heb je wel je naam eronder? Misschien is dat wat je de afgelopen paar jaar fout deed
Ik wel hoor, kom maar hier schatje!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het grote anime/manga topic (en of haar bezoekers) wil je mijn Valentijn zijn?
[ afbeelding ]
En? Goed? Slecht? Geen mening?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:01 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik wel hoor, kom maar hier schatje!
[..]
En? Goed? Slecht? Geen mening?Zie net dat er ook nog wat OVAs zijn, die heb ik ook niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ova's ?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:16 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Zie net dat er ook nog wat OVAs zijn, die heb ik ook niet gezien
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:01 schreef .Cake. het volgende:
En? Goed? Slecht? Geen mening?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja er zijn ook wat OVA's trouwens, weet iemand waar dat voor staat? Wel jammer dat het geen verhalen naderhand zijn denk ik. Heb er eentje ff aangezet voor 1 minuut maar toen weer afgezet.rice rice baby tututututedudududum
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:22 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]original video animation , meende ik altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja er zijn ook wat OVA's trouwens, weet iemand waar dat voor staat? Wel jammer dat het geen verhalen naderhand zijn denk ik. Heb er eentje ff aangezet voor 1 minuut maar toen weer afgezet.
maar waarom ze er zijn, no idea XDOpdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:46 schreef outcast_within het volgende:
nog een kleine anderhalf uur en dan zijn we van het gezeik af
quote:
Heb je Death Note gezien?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:00 schreef HAL9000S het volgende:
Heb me de laatste tijd flink verdiept in anime, dus tijd om dit topic eens te volgen..... mijn favouriete films zijn van Studio 4 degrees, ongelofelijk gaaf. Mindgames vond ik ECHT geweldig, Tekkon Kinkreet is ook echt bril-fucking-jant. Verder ben ik groot liefhebber van Satoshi Kon (R.I.P), vooral Perfect Blue en Paprika. (mooi ook dat een van m'n favouriete regisseurs de rechten gekocht had van Perfect Blue om een van de scene's te verfilmen:
)
Qua series vind ik Elfen lied erg tof..... als er mensen zijn die nog aanraders hebben op het gebied van vage/'psychologische' anime, laat het me weten!!
OMG!quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:46 schreef outcast_within het volgende:
nog een kleine anderhalf uur en dan zijn we van het gezeik af
Wat een vage smaak heb je dan.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:08 schreef HAL9000S het volgende:
Yup, death note gezien.... maar niet 'vaag' genoeg voor mij.
Ja nogalquote:Op maandag 14 februari 2011 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een vage smaak heb je dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |