welke ep zit je nu dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Nu de romance meer een centraal verhaal wordt in Clannad, vind ik de serie al een stuk leuker.
dat duurt me te lang.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben al bijna door het eerste seizoen heen.
Mss ook maar seizoen 2 kijken dan.
doen!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben al bijna door het eerste seizoen heen.
Waarom zou je dat niet doen...? Als ik het me goed herinner heeft seizoen 1 niet eens een sluitend einde. Begin seizoen twee zitten ze nog te op school te hannesen en is de time-skip er ook nog niet hoor.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iemand raadde me het af....weet niet precies waarom.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen...? Als ik het me goed herinner heeft seizoen 1 niet eens een sluitend einde. Begin seizoen twee zitten ze nog te op school te hannesen en is de time-skip er ook nog niet hoor.
wel doen het is ook een direct vervolg.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iemand raadde me het af....weet niet precies waarom.
Op de een of andere manier klinkt Clannad; after story, ook als een vervolg dat eigenlijk niet nodig was?
High school drama/comedy en later in de serie meer romance/comedy/drama.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:20 schreef Frag_adder het volgende:
Wat voor serie is clannad eigenlijk? Highschool romance of zo?
Ja waarom 1 speciale dag voor de liefde? Je kan het toch elke dag wel laten merken.quote:
bahh doe niet zo zoetsappig.....quote:Op maandag 14 februari 2011 00:07 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ja waarom 1 speciale dag voor de liefde? Je kan het toch elke dag wel laten merken.
Je weet dat valentijnsdag pijnlijk is voor mensen als wijquote:Op maandag 14 februari 2011 00:00 schreef Bakakame het volgende:
Fijne Valentijnsdag
Heeft iedereen nog mooie kaarten naar zijn/haar oude klasgenoot geheime liefde gestuurd?
Ik bedoel dat valentijnsdag eigenlijk ook maar gewoon commerciële poep is.quote:
Puur hypothetisch natuurlijk, want mannelijke anime-fans hebben geen vriendin.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:10 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik bedoel dat valentijnsdag eigenlijk ook maar gewoon commerciële poep is.
Maar als ik een vriendin heb ben ik altijd wel lief voor een tijdje
Valentijnsdag is ironisch genoeg juist niet bedoeld voor stelletjes, maar voor (verliefde) singles.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:10 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik bedoel dat valentijnsdag eigenlijk ook maar gewoon commerciële poep is.
Maar als ik een vriendin heb ben ik altijd wel lief voor een tijdje
Mijn beste vriend is jarig, maar heel druk dus ik kan niet langskomen om 't even te vieren. En verder niks geplandquote:Op maandag 14 februari 2011 00:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je weet dat valentijnsdag pijnlijk is voor mensen als wij![]()
Ik ga mijn beste vriendin morgen een witte roos brengen, voor de rest niets.
Jij?
Dit!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Puur hypothetisch natuurlijk, want mannelijke anime-fans hebben geen vriendin.
Oh dat wist ik nietquote:Op maandag 14 februari 2011 00:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Valentijnsdag is ironisch genoeg juist niet bedoeld voor stelletjes, maar voor (verliefde) singles.
Ik ga ze niet krijgen en zeker niet van wie ik 'm wilquote:Op maandag 14 februari 2011 01:51 schreef Rijstkoker het volgende:
Iedereen is aan het piekeren of ze morgen een kaartje krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |