Die ene die je nog kende van middelbare?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:12 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Nee eentje maar wel de lekkerste
Jepquote:Op zondag 13 februari 2011 18:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die ene die je nog kende van middelbare?
vertel er eens wat over?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
5 centimeters per second. Eén van de beste animefilms die ik tot nu toe heb gezien, helemaal als je de BR versie kijkt op een 50 inch hd scherm!
Het is een slice-of-life thingy, een drieluik. ik kan verder niks zeggen zonder te spoileren.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
vertel er eens wat over?ik ben nieuwsgierig! plaatje ziet er beetje scifi uit
Nee hoor, ik heb de titel vaker gehoord.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:52 schreef .Cake. het volgende:
Die titel wordt hier wel vaker genoemd toch? Dat jullie die niet eerder opgemerkt hebben, zelfs ik weet er vanBen er ook wel benieuwd naar, maar ga m nog niet kijken
conqueror of shamballa erinquote:Op zondag 13 februari 2011 18:53 schreef blessed19 het volgende:
http://japancinema.net/20(...)he-decade-2000-2009/
waar staat die?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:16 schreef blessed19 het volgende:
[..]
moet je voor de gein eens die Top 10 Most Violent Anime Scenes Part 2 link zien.
De jeugdvriendin wint het altijd, kijk maar naar al die harem anime.quote:
Tokyo Godfathers en Sword of the Stranger horen wel thuis in een tot 10 lijst van anime films, maar Fade to Back (Bleach), Advent Childeren (Final Fantasy) en The Conquerer of Shamaballa (FMA).quote:Op zondag 13 februari 2011 18:53 schreef blessed19 het volgende:
http://japancinema.net/20(...)he-decade-2000-2009/
Girl who leapt en spirited away (met oscar) in ieder geval welquote:Op zondag 13 februari 2011 19:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De jeugdvriendin wint het altijd, kijk maar naar al die harem anime.
[..]
Tokyo Godfathers en Sword of the Stranger horen wel thuis in een tot 10 lijst van anime films, maar Fade to Back (Bleach), Advent Childeren (Final Fantasy) en The Conquerer of Shamaballa (FMA).
De rest heb ik niet gezien maar gezien hun reputatie en of prachtige art zullen the Girl Who Leapt Through Time, Tekkon Kinkreet, Spirited Away en 5 Centimeters Per Second hun plaats ook wel verdiend hebben.
Ik vond dit een dramatisch slechte film die niets aan FMA toevoegdequote:Op zondag 13 februari 2011 19:19 schreef Lithia het volgende:
Wat is mis met The Conquerer of Shamaballa?
Ah oke. Ik kan je wel advies geven dat je het eerst moet kijken voordat je met een oordeel komt, maar het is inderdaad een typische filler. Ik vond het wel vermakelijk.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Geen idee, 'k heb 'm niet gezien, maar het is vast filler poep net zoals de eerste Full Metal Alchemist anime waar het een vervolg op is.
Moet dat dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:22 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Girl who leapt en spirited away (met oscar) in ieder geval wel
[..]
Ik vond dit een dramatisch slechte film die niets aan FMA toevoegde
Daar kan ik niets over zeggen, behalve hellsing en schooldays heb ik ook geen van die series gezien.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:16 schreef blessed19 het volgende:
[..]
moet je voor de gein eens die Top 10 Most Violent Anime Scenes Part 2 link zien.
aangezien het film het nieuwe einde van de serie had moeten zijn, ja was wel fijn geweestquote:Op zondag 13 februari 2011 19:25 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ah oke. Ik kan je wel advies geven dat je het eerst moet kijken voordat je met een oordeel komt, maar het is inderdaad een typische filler. Ik vond het wel vermakelijk.
[..]
Moet dat dan?
Ah, dat wist ik niet. Ik keek het als een individuele film dat los stond van de anime.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:25 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
aangezien het film het nieuwe einde van de serie had moeten zijn, ja was wel fijn geweest
Zelfs dan vond ik em nog maar matigquote:Op zondag 13 februari 2011 19:27 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet. Ik keek het als een individuele film dat los stond van de anime.
ik had die schooldays alleen maar tot ep 5 gezien, maar ik had niet verwacht dat het zo zou aflopen.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Daar kan ik niets over zeggen, behalve hellsing en schooldays heb ik ook geen van die series gezien.
Die eikel kreeg wat hij verdiende! Alleen dat einde al maakt het die onzin al helemaal waard. Het enige wat ik jammer vind is dat alle andere protagonisten waar ik een pesthekel aan heb niet een soortgelijk einde hebben.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:32 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik had die schooldays alleen maar tot ep 5 gezien, maar ik had niet verwacht dat het zo zou aflopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |