Incantrix!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:05 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Maar dan nu de vraag! Wie is An?
Nogal! Kijk maar! (smoesje om nog even een paar foto's van mijn mupske te plaatsen)quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:10 schreef Ca.ra het volgende:
Oeh wat Sorbo zegt, die krullen van Amélie![]()
Ik ben benieuwd hoe Elin gaat opdrogen, ze veranderen toch nog behoorlijk he, in dat eerste jaar. (of twee...)
En? Niet dus?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had op een of andere manier het vermoeden dat ik wat van Lena in de pasgeborenefoto's van S. zou herkennen.
Ik denk dat Lena een heel lief gezichtje gaat krijgen, maar dat heeft ze nu nog niet. Omdat S. zo'n lief gezichtje heeft was ik benieuwd hoe dat er op haar eerste foto's uit zou zien. Wat dat betreft herken ik het wel, die frons op de derde foto en dan ineens die open blik op de vierde. S. heeft een heel andere neus en mond dan Lena, maar op die vierde foto zit er iets vergelijkbaars in. Als ikzelf zo'n foto heb zal ik die als vergelijkingsmateriaal plaatsen!quote:
tssk. leugens.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat Lena een heel lief gezichtje gaat krijgen, maar dat heeft ze nu nog niet.
Nou je het zegt jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:55 schreef debuurvrouw het volgende:
ik vind Jaël de meisjesvariant van R van GroofskenWat een prachtig meisje
Dat bolle?? Waar?? Nee hoor geintje, ze mag er inderdaad wezen, maar het is al veel minder dan het wasquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Nou je het zegt ja. De kleur haar, die blik, dat bolle.
![]()
En dat wat jij zegt herken ik ook Claudia. Ik vind dat op de een of andere manier nogsteeds een heel charmant beeld: 4 zoons!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb nu even geen foto paraat geloof ik.
Had ze mij als uk moeten zien...quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:59 schreef MamaPurk het volgende:
En nu zie je haar haar nog niet eens als het net gewassen isdan is het helemaal een grote krullenbos
De kapster bleef vorige week mar zeggen, zoveel haar bij zo een klein meisje dat heb ik echt nog nooit gezien
Echt hè? Florian lijkt sprekend op mijn broers (heb er 5quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:22 schreef Cantare het volgende:
O ja, ik wilde nog zeggen: wat leuk om Leander en Florian weer eens te zien en wat zijn ze groooooot! En zulke eigen koppies ook. Je hoeft niet te vragen wie op wie lijkt.
hadden wij ook, daar we beide blond zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:24 schreef Sorbootje het volgende:
Haha Noortje, dat had ik dus ook! Ik schrok me wild van die zwartharige baby! Gek eigenlijk, want waarom zou ze niet op haar vader lijken?
haha iddquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:03 schreef kaatjejannie het volgende:
.ik gok dat Ilse morgen een stijve nek heeft![]()
Ohw wat een schatje claudia!Ik zou er bijna van gaan rammelen..
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:04 schreef Claudia_x het volgende:
Geweldig, Tess in de ballenbak! Wat kijkt ze er koelbloedig bij. En ik vind die foto bij de kapper zo mooi, Vicky. Dat zijn volgens mij juist de momenten waar je niet gauw een foto van maakt.
Grappig om te zien hoe volstrekt anders Floris, Ilse en Leia zijn. Knappe kinderen zijn het. En Floris doet me telkens zo denken aan Mart van ymme. Hadden ze trouwens wel wat oog voor elkaar?
Die eerste foto van Minke!Het is maar goed dat ze te jong is om te beseffen wat haar moeder online gooit.
En zij heeft ookal van die mooie bruine ogen.
Jolie zit zichtbaar stilletjes te genieten. Mooi moment, Luchtbel! Fijn dat het feestje ondanks de spanningen een succes was.
Fannetje, wat een blij meisje heb je! Volgens mij heeft ze ook meer haar dan je op het eerste oog ziet? Is het blond of rossig?
Oeh, Elin.Ze is zo mooi, huup. En zo volstrekt anders dan mijn Lena! Het pakje staat ook hartstikke schattig (ik zei bijna 'keischattig'
). Je grote meisje is zo net een Franse filmster in de dop (hey, komt die naam even goed uit!). En de laatste foto is te dierbaar voor woorden.
Wauw, kaatjejannie, dat in slaap vallen in de box hebben we hier nooit meegemaakt! Wat een zoet gezicht.
Ons jongetje is zo dol op dingen dicht doen. Het zat eraan te komen: net voor het avondeten kreeg hij zijn vinger tussen de deur en de deurpost. Zijn duimpje zat zo vast dat ik het moest komen bevrijden. En brullen! Een knuffel van mama en een kus van papa verder zat hij terwijl de tranen nog aan zijn wangen hingen filmpjes van Pocoyo te kijken, onder een dekentje want dat is het fijnst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou floris en en Leia wel. ilse dus vooral voor de tv
floris kroop ook de hele tijd op ilse af en was ogen aan t prikken, haren trekken enzokleine sadist
arme ivan
huup, die laatste foto
ooh hier was t 3 dagen geleden ook raak, 3 vingers tussen de deurquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:04 schreef Claudia_x het volgende:
Geweldig, Tess in de ballenbak! Wat kijkt ze er koelbloedig bij. En ik vind die foto bij de kapper zo mooi, Vicky. Dat zijn volgens mij juist de momenten waar je niet gauw een foto van maakt.
Grappig om te zien hoe volstrekt anders Floris, Ilse en Leia zijn. Knappe kinderen zijn het. En Floris doet me telkens zo denken aan Mart van ymme. Hadden ze trouwens wel wat oog voor elkaar?
Die eerste foto van Minke!Het is maar goed dat ze te jong is om te beseffen wat haar moeder online gooit.
En zij heeft ookal van die mooie bruine ogen.
Jolie zit zichtbaar stilletjes te genieten. Mooi moment, Luchtbel! Fijn dat het feestje ondanks de spanningen een succes was.
Fannetje, wat een blij meisje heb je! Volgens mij heeft ze ook meer haar dan je op het eerste oog ziet? Is het blond of rossig?
Oeh, Elin.Ze is zo mooi, huup. En zo volstrekt anders dan mijn Lena! Het pakje staat ook hartstikke schattig (ik zei bijna 'keischattig'
). Je grote meisje is zo net een Franse filmster in de dop (hey, komt die naam even goed uit!). En de laatste foto is te dierbaar voor woorden.
Wauw, kaatjejannie, dat in slaap vallen in de box hebben we hier nooit meegemaakt! Wat een zoet gezicht.
Ons jongetje is zo dol op dingen dicht doen. Het zat eraan te komen: net voor het avondeten kreeg hij zijn vinger tussen de deur en de deurpost. Zijn duimpje zat zo vast dat ik het moest komen bevrijden. En brullen! Een knuffel van mama en een kus van papa verder zat hij terwijl de tranen nog aan zijn wangen hingen filmpjes van Pocoyo te kijken, onder een dekentje want dat is het fijnst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, we kregen er ook een canvas bij en ik denk dat dat die laatste wordtquote:Op maandag 21 februari 2011 20:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Die laatste foto is helemaal prachtig freecell <3
Becky, waar heb je een carnavalspakje vandaan in die maat??quote:Op maandag 21 februari 2011 11:16 schreef becky27 het volgende:
Och Tess, arme haartjes!
Ivan met zijn vingers tussen de deur, hoe sneu.
Kleine Mette![]()
Ilse die zomaar in slaap valt, tja druk doen kost energie!
Huup, je hebt er gewoon twee he, hoe trots kun je zijn!
Het mupke van Fannetje is wel een vrolijke tante hoor.
Jolie, mooie dame is het hoor.
Minke haha, die mama van jou, beetje gekke foto's van jou online zetten.
Noortjes papa kreeg met Valentijn een mooie ballon van mama, Noortje vond het maar eng (in het begin, nu niet meer gelukkig). Ze kijkt echt angstig![]()
[ afbeelding ]
Alvast een voorproefje op de carnaval!
[ afbeelding ]
Sorry, late reactie, niet meer echt on fok geweest, mijn mama heeft dat pakje in een avond in elkaar geflanst, kosten: nul euro.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:43 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Becky, waar heb je een carnavalspakje vandaan in die maat??
Haha zeg maar niet te hard, m'n broer is een echte carnavalvierder en die vindt dat ze eigenlijk wel carnaval moet vieren op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:39 schreef becky27 het volgende:
haha Wickie, jullie kunnen ook gaan carnavallen, je hebt de 'boze' beer al in je mandje..
Sssserpente, leuk zeg, Lente met je moeder.
Ik weet het niet. Hij heeft eigenlijk altijd wel even nodig om los te komen als er bezoek is en daarin zie ik niet een verschil tussen bezoek van mijn moeder en bezoek van iemand die hij helemaal niet kent.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:28 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, Wick, een beertje in de mand.
Lente ziet m'n moeder ongeveer net zo vaak, Claudia, maar ze herkent 'r wel, gelukkig. Bij vreemden kijkt ze eerst altijd best een tijdje de kat uit de boom, terwijl ze bij m'n moeder direct los gaat. Maar m'n moeder en ik schijnen qua doen en laten sprekend op elkaar te lijken; kan me voorstellen dat dat ook scheelt.
Denk je Ivan je moeder nog niet (als oma) herkent?
volgens mij grotere maten...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Bij de Hema hebben ze nu toch ook een Aardbei-achtig iets?
-ow kak! dit is niet het kleertjestopicsorry!
Moooooooie foto's![]()
Wat je zegt herken ik wel, Lente leek tot een paar maanden geleden ook minder verschil te merken tussen m'n moeder en anderen. Ik denk dat het ook wel scheelt dat ze nu echt lijkt te begrijpen wie oma is. En dat ik 'r voorbereid door al een dag van tevoren te roepen dat oma morgen komt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Hij heeft eigenlijk altijd wel even nodig om los te komen als er bezoek is en daarin zie ik niet een verschil tussen bezoek van mijn moeder en bezoek van iemand die hij helemaal niet kent.
Aan zijn andere opa en oma is hij wel echt verknocht, maar die ziet hij dan ook wekelijks. Ze zijn nu een maand naar India en ik ben heel benieuwd hoe dat gaat als ze terugkomen. Ik heb het idee dat Ivan nog niet zo sterk gehecht is aan personen dat die band intact is na zo'n lange periode (met uitzondering van ons, vanzelfsprekend). Wie weet verrast hij ons.
Ik vind het in ieder geval erg leuk om te horen dat Lente vertrouwd is met je moeder.
Ik kijk er erg naar uit! Al lijkt het me eveneens lastig, want dat betekent ook dat je kind teleurgesteld kan gaan worden. Het is hier dan ook een pijnlijk punt. Momenteel heb ik al bijna een maand niks gehoord van mijn moeder. Normaliter zou ik dat niet zo'n probleem vinden, maar haar tweede kleinkind is net geboren... Het lijkt me erg naar als de kinderen zich op een bepaald moment af gaan vragen waarom ze ineens zo lang niks van oma hebben gehoord.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:09 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Wat je zegt herken ik wel, Lente leek tot een paar maanden geleden ook minder verschil te merken tussen m'n moeder en anderen. Ik denk dat het ook wel scheelt dat ze nu echt lijkt te begrijpen wie oma is. En dat ik 'r voorbereid door al een dag van tevoren te roepen dat oma morgen komt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:15 schreef Pvoesss het volgende:
Die laatste foto freecell![]()
Arme Ivan met zijn vingertjes![]()
![]()
Vicky was dat de kapper in scheveningen? Ik vind Tess echt een leukerd
Nee joh, dat hoort bij 2 jongensquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:45 schreef RockabeIIa het volgende:
haha oeps! Die filmpjes waren wat minder lief he?
lief!quote:
tnx! Ik heb 'm gemaakt met Adobe Photoshop.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:36 schreef becky27 het volgende:
oooh cantare, leuk zeg!
hoe maak je zoiets? picasa ook?
Hey die moeder in de foto ik kijk wat rond lijkt erg op mijn eigen vrouw.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:35 schreef Cantare het volgende:
Potverdikkie wat is Rienk toch een mooi ventje.![]()
En voor de rest sluit ik mij jouw opsompost aan.![]()
Hier ook even mijn collage spammen ter ere verwerking van het feit dat mijn kind bijna een half jaar is.![]()
[ afbeelding ]
Nou, he? Allebei zo'n Lady Di-blik.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:57 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ah Claudia, Lena heeft al net zo'n prachtige blik als Ivan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |