En? Niet dus?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had op een of andere manier het vermoeden dat ik wat van Lena in de pasgeborenefoto's van S. zou herkennen.
Ik denk dat Lena een heel lief gezichtje gaat krijgen, maar dat heeft ze nu nog niet. Omdat S. zo'n lief gezichtje heeft was ik benieuwd hoe dat er op haar eerste foto's uit zou zien. Wat dat betreft herken ik het wel, die frons op de derde foto en dan ineens die open blik op de vierde. S. heeft een heel andere neus en mond dan Lena, maar op die vierde foto zit er iets vergelijkbaars in. Als ikzelf zo'n foto heb zal ik die als vergelijkingsmateriaal plaatsen!quote:
tssk. leugens.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat Lena een heel lief gezichtje gaat krijgen, maar dat heeft ze nu nog niet.
Nou je het zegt jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:55 schreef debuurvrouw het volgende:
ik vind Jaël de meisjesvariant van R van GroofskenWat een prachtig meisje
Dat bolle?? Waar?? Nee hoor geintje, ze mag er inderdaad wezen, maar het is al veel minder dan het wasquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Nou je het zegt ja. De kleur haar, die blik, dat bolle.
![]()
En dat wat jij zegt herken ik ook Claudia. Ik vind dat op de een of andere manier nogsteeds een heel charmant beeld: 4 zoons!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb nu even geen foto paraat geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |