Hahaha, die tong van Thijs op de laatste twee foto's!
Ik vind Isabeau ook niet zoveel veranderd. Het felle werd voorheen geaccentueerd door haar donkere haar. Het lichtere haar geeft haar een wat zachtere uitstraling.
Thijs vind ik alleen moeilijk te herkennen op de eerste foto. Maar dat vind ik van de meeste baby's: zodra ze hun ogen open doen zie je hun werkelijke snoetje.
Ik vind het zo leuk dat jij foto's in zoveel verschillende settings neemt, Groofsken. Ik heb het al eerder gezegd, maar daar wil ik een voorbeeld aan nemen. Ik ben trouwens erg benieuwd naar een pasgeborenefoto van S. Heb je die/wil je die delen?
In de eerste foto van Thomas had ik eerder een van de kinderen van Meimeltje herkend! Oh, ik vind Thomas zo leuk!

Op de ene foto heeft hij een heel sereen gezichtje en op de andere foto een boeventronie.
Ik blijf me erover verbazen hoeveel je kinderen op jou lijken, Sugarsnap. En Bram is echt een Bram, een lekker Hollands jochie.
Ik vind het zo jammer dat ik jullie geen foto kan laten zien van Lena met haar ogen wagenwijd open en een lachstuipje om haar lippen. Ze gaat zo'n lief gezichtje krijgen, ongelooflijk! Maar telkens als ik een foto wil maken verkeert ze in serene rust:
![rust1.jpg]()
En ik blijf versteld staan van de belachelijk mooie ogen van Ivan. Ze zijn zo groot, zo blauw en zijn wimpers zijn zo lang. Ik ben zulke ogen alleen gewend van Turkse kinderen hier in de buurt, maar dan in de donkere variant.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.