abonnement Unibet Coolblue
pi_93021353
Huups! :o

Ik rammel weer, jawel }:|
pi_93021828
Huup, je hebt er twee! Twee mooierds! O+

Ilse was aan het spelen in de box, en viel zomaar in slaap. Leren rollen is heel vermoeiend

*poef* nu is het weg
pi_93022211
O wat een lieve kinders hier weer, groot en klein!

Ow huup Elin in dat pakkie (keshet is dat het pakje? Of de andere maat die je ook had? Zou het wel een eer vinden als Elin m nu draagt :) )
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zaterdag 19 februari 2011 @ 19:49:39 #179
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_93023193
Elin! O+ O+ O+
Je krijgt me echt aan 't rammelen zo! Wat fijn dat 'ie nog past! Ik vond 'm echt humongous toen ik 'm gisteren vast had. :D
Amélie is ook echt te leuk zeg!

Wickie, dit is maatje 56. Ik wist niet meer of ik nou 56 of 62 van jou overgenomen had. :@ De 62 ligt hier te wachten en maatje 52 komt ook weer deze kant op als Elin er uitgegroeid is. ;)

Ik geniet altijd zo van dit topic!
A grand adventure has begun.
pi_93023917
Geweldig, Tess in de ballenbak! Wat kijkt ze er koelbloedig bij. En ik vind die foto bij de kapper zo mooi, Vicky. Dat zijn volgens mij juist de momenten waar je niet gauw een foto van maakt.

Grappig om te zien hoe volstrekt anders Floris, Ilse en Leia zijn. Knappe kinderen zijn het. En Floris doet me telkens zo denken aan Mart van ymme. Hadden ze trouwens wel wat oog voor elkaar?

Die eerste foto van Minke! :D Het is maar goed dat ze te jong is om te beseffen wat haar moeder online gooit. :Y) En zij heeft ookal van die mooie bruine ogen.

Jolie zit zichtbaar stilletjes te genieten. Mooi moment, Luchtbel! Fijn dat het feestje ondanks de spanningen een succes was.

Fannetje, wat een blij meisje heb je! Volgens mij heeft ze ook meer haar dan je op het eerste oog ziet? Is het blond of rossig?

Oeh, Elin. *; Ze is zo mooi, huup. En zo volstrekt anders dan mijn Lena! Het pakje staat ook hartstikke schattig (ik zei bijna 'keischattig' :+). Je grote meisje is zo net een Franse filmster in de dop (hey, komt die naam even goed uit!). En de laatste foto is te dierbaar voor woorden. O+

Wauw, kaatjejannie, dat in slaap vallen in de box hebben we hier nooit meegemaakt! Wat een zoet gezicht.

Ons jongetje is zo dol op dingen dicht doen. Het zat eraan te komen: net voor het avondeten kreeg hij zijn vinger tussen de deur en de deurpost. Zijn duimpje zat zo vast dat ik het moest komen bevrijden. En brullen! Een knuffel van mama en een kus van papa verder zat hij terwijl de tranen nog aan zijn wangen hingen filmpjes van Pocoyo te kijken, onder een dekentje want dat is het fijnst O+:



I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93024068
Je vinger tussen de deur is ook heel naar! Hij ziet er heel zielig uit.

Dit was ook de eerste keer dat ze in de box in slaap viel, en ze was na 10 minuutjes weer wakker.
*poef* nu is het weg
pi_93025473
Och Ivan, op die onderste foto zie ik inderdaad de traantjes.

Keshet, ik heb het even nagezocht (ik wist zelf ook niet meer welke maat het was) en het was de 56, dus dat betekend dat Elin dit pakje aanheeft, wat superleuk O+ O+ O+

haha, ik zien nu wanneer die foto is gemaakt, Mette was toen al 5 maanden.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_93026257
Oh, Claudia, de kraag van z'n trui ook helemaal nat van de tranen. Wat een verdriet! ;(

Mette, wat een dotje, he? O+

Ahw, Ilse in slaap gevallen. heerlijk toch, als je dat kunt? :z

Huup, je hebt er twee idd! Ongelooflijk he? Wat moet jij je rijk voelen! O+ Wat trekt Amelie en wijs en volwassne snoetje op die foto.
pi_93026608
Oh, arme Ivan :'( hij kijkt zo intens verdrietig; die wenkbrauwtjes op de eerste foto.

Haha Ilse, gewoon in slaap gevallen O+

Mette O+! Zo klein nog. Wat een lievie <3
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_93045411
quote:
Op zaterdag 19 februari 2011 20:04 schreef Claudia_x het volgende:
Geweldig, Tess in de ballenbak! Wat kijkt ze er koelbloedig bij. En ik vind die foto bij de kapper zo mooi, Vicky. Dat zijn volgens mij juist de momenten waar je niet gauw een foto van maakt.

Grappig om te zien hoe volstrekt anders Floris, Ilse en Leia zijn. Knappe kinderen zijn het. En Floris doet me telkens zo denken aan Mart van ymme. Hadden ze trouwens wel wat oog voor elkaar?

Die eerste foto van Minke! :D Het is maar goed dat ze te jong is om te beseffen wat haar moeder online gooit. :Y) En zij heeft ookal van die mooie bruine ogen.

Jolie zit zichtbaar stilletjes te genieten. Mooi moment, Luchtbel! Fijn dat het feestje ondanks de spanningen een succes was.

Fannetje, wat een blij meisje heb je! Volgens mij heeft ze ook meer haar dan je op het eerste oog ziet? Is het blond of rossig?

Oeh, Elin. *; Ze is zo mooi, huup. En zo volstrekt anders dan mijn Lena! Het pakje staat ook hartstikke schattig (ik zei bijna 'keischattig' :+). Je grote meisje is zo net een Franse filmster in de dop (hey, komt die naam even goed uit!). En de laatste foto is te dierbaar voor woorden. O+

Wauw, kaatjejannie, dat in slaap vallen in de box hebben we hier nooit meegemaakt! Wat een zoet gezicht.

Ons jongetje is zo dol op dingen dicht doen. Het zat eraan te komen: net voor het avondeten kreeg hij zijn vinger tussen de deur en de deurpost. Zijn duimpje zat zo vast dat ik het moest komen bevrijden. En brullen! Een knuffel van mama en een kus van papa verder zat hij terwijl de tranen nog aan zijn wangen hingen filmpjes van Pocoyo te kijken, onder een dekentje want dat is het fijnst O+:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

nou floris en en Leia wel. ilse dus vooral voor de tv :)
floris kroop ook de hele tijd op ilse af en was ogen aan t prikken, haren trekken enzo :@ kleine sadist :P

arme ivan ;(

huup, die laatste foto O+
pi_93045454
Oh Huups, wat heb je toch 2 mooie meisjes O+ O+
BabyMette O+
Och Iva, wat sneu! Wat heeft ie een heerlijk mooi koppie Clau!
Slapende Ilse O+
Anne O+
LB, wat heb je toch een prachtig mooie meid!

Het was nog veul erger Clau"



Maar ze was vooral boos omdat ze daarvoor in de ballenbak had gespeeld en eruit moest :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_93052567
Vicky, had die foto's in dremuestopic gezien en dacht echt dat je foto's van Amber liet zien!
Hier lijkt ze echt net haar grote zus, terwijl ik ze anders helemaal niet op elkaar vind lijken

aaah Claudia, wat een lief gezichtje heeft ze
en babyblue eyes Ivan, daar blijf ik een zwak voor houden. Dat gezichtje, ach gossie met traantje! zo zielig. Gelukkig dat het verdriet gauw weer over was

Huup, wat doe je?! O+ O+ O+ je maakt me ontzettend aan het rammelen. Wat een geweldige foto van jou met je kroost O+ Wat een dotjes allebei

Wickie, wat een mini is/was Mette dan :o ze is nog steeds vrij klein toch?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_93061897
Oh Vicky wat een drama, het ziet er heel zielig uit. Wel grappig dat het haar meer te doen is dan uit de ballenbak gehaald worden dan het haar knippen.

Poppejans, dit was ook wel 1 van de laatste keren dat ze dat pakje aanhad, de beentjes waren toen al te kort. Mette is vooral erg slank en fijntjes. Daarnaast is ze inderdaad gewoon klein, ze zal nu 74cm zijn denk ik (ze is bijna 16 maanden).
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_93085548
gaaf pakje is het ook! En zelfs al een fok-pakje dus, dat zijn de leuksten

Huup, wat een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk stel heb je!!!! O+
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  † In Memoriam † maandag 21 februari 2011 @ 00:33:18 #190
43556 miss_dynastie
pi_93087039
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 17:23 schreef huuphuup het volgende:
ik heb er twee ik heb er twee!! :D *;
Om de één of andere reden ga ik hier enorm van rammelen :o hou op :P
pi_93090830
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:04 schreef Claudia_x het volgende:
Geweldig, Tess in de ballenbak! Wat kijkt ze er koelbloedig bij. En ik vind die foto bij de kapper zo mooi, Vicky. Dat zijn volgens mij juist de momenten waar je niet gauw een foto van maakt.

Grappig om te zien hoe volstrekt anders Floris, Ilse en Leia zijn. Knappe kinderen zijn het. En Floris doet me telkens zo denken aan Mart van ymme. Hadden ze trouwens wel wat oog voor elkaar?

Die eerste foto van Minke! :D Het is maar goed dat ze te jong is om te beseffen wat haar moeder online gooit. :Y) En zij heeft ookal van die mooie bruine ogen.

Jolie zit zichtbaar stilletjes te genieten. Mooi moment, Luchtbel! Fijn dat het feestje ondanks de spanningen een succes was.

Fannetje, wat een blij meisje heb je! Volgens mij heeft ze ook meer haar dan je op het eerste oog ziet? Is het blond of rossig?

Oeh, Elin. *; Ze is zo mooi, huup. En zo volstrekt anders dan mijn Lena! Het pakje staat ook hartstikke schattig (ik zei bijna 'keischattig' :+). Je grote meisje is zo net een Franse filmster in de dop (hey, komt die naam even goed uit!). En de laatste foto is te dierbaar voor woorden. O+

Wauw, kaatjejannie, dat in slaap vallen in de box hebben we hier nooit meegemaakt! Wat een zoet gezicht.

Ons jongetje is zo dol op dingen dicht doen. Het zat eraan te komen: net voor het avondeten kreeg hij zijn vinger tussen de deur en de deurpost. Zijn duimpje zat zo vast dat ik het moest komen bevrijden. En brullen! Een knuffel van mama en een kus van papa verder zat hij terwijl de tranen nog aan zijn wangen hingen filmpjes van Pocoyo te kijken, onder een dekentje want dat is het fijnst O+:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
ooh hier was t 3 dagen geleden ook raak, 3 vingers tussen de deur ;( ik werd er helemaal misselijk van.
wat hier erg goed hielp was eerst onder de kraan, insmeren met vallen en stoten zalf en een zwachteltje erom en na een halfuur zag je er niets meer van, terwijl t beste deuken waren. *ril*
pi_93090865
Oeh die vingertje-deur foto's ;(
Echt je wil hem zo helemaal platknuffelen!
  maandag 21 februari 2011 @ 11:16:44 #193
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_93094430
Och Tess, arme haartjes!

Ivan met zijn vingers tussen de deur, hoe sneu.

Kleine Mette O+

Ilse die zomaar in slaap valt, tja druk doen kost energie!

Huup, je hebt er gewoon twee he, hoe trots kun je zijn!

Het mupke van Fannetje is wel een vrolijke tante hoor.

Jolie, mooie dame is het hoor.

Minke haha, die mama van jou, beetje gekke foto's van jou online zetten.

Noortjes papa kreeg met Valentijn een mooie ballon van mama, Noortje vond het maar eng (in het begin, nu niet meer gelukkig). Ze kijkt echt angstig O+


Alvast een voorproefje op de carnaval!
pi_93100007
Ahhh Noortje,het is ook wel een heel groot gevaarte natuurlijk voor haar!
Gaat ze als Kermit de Kikker verkleed?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_93119265
Noortje O+

Hier fotoshoot cadeau gehad,
voorproefje:







:D

[ Bericht 7% gewijzigd door freecell op 21-02-2011 20:34:03 ]
  maandag 21 februari 2011 @ 20:41:52 #196
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_93120070
Die laatste foto is helemaal prachtig freecell <3
En wat een hoop heerlijkheid zie ik voorbij gaan hier. Mooie kids O+
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_93120160
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Die laatste foto is helemaal prachtig freecell <3
Ja, we kregen er ook een canvas bij en ik denk dat dat die laatste wordt O+
pi_93120454
Oh die laatste met de broertjes ja freecell! O+ En wat zie je er zelf ook goed uit zeg!

Ohhh en al die prachtige kindjes O+

Vinger-tussen-de-deur-Ivan ;(
En ik ging echt bij-na rammelen van Ilse in een pakje van Leia. Wat een poppetje O+
  maandag 21 februari 2011 @ 21:05:44 #199
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93121583
Wat leuk freecell! Maaruh, zie ik nou goed dat Tara zijn haar heeft afgeknipt?
  maandag 21 februari 2011 @ 21:07:01 #200
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93121666
Die foto van Beppie met d'r broers!! Geniaal - vond ik toen al. Ook omdat ze nog steeds zo kan kijken. Hahaha.
Wat een scheetjes allemaal en wat leuk zo'n vergelijk!

Anna een maand of 4:


Naar bijna 4:


En Morris van 2,5 maand:


Naar 20 maanden:
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')