Ik zeg toch voor haar leeftijd!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En Meryl wordt 62 dit jaar, en die is ondertussen lang zo mooi niet meer als in de films ed waar ze 20jr geleden in speelde
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:53 schreef xFriendx het volgende:
Ik zou beide dames niet meer doen. De do-able grens ligt een beetje bij 'oudere' dames zoals Irene Moors, Anniko van Santen, Quinty Trustfull etc. Althans, vind ik dan
Ik ga ook niet ouder dan 45quote:Op zondag 13 februari 2011 16:53 schreef xFriendx het volgende:
Ik zou beide dames niet meer doen. De do-able grens ligt een beetje bij 'oudere' dames zoals Irene Moors, Anniko van Santen, Quinty Trustfull etc. Althans, vind ik dan
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:53 schreef S95Sedan het volgende:
Al verveel je je mag je wel helpen met opruimen
45 nog ja? ik zou echt niet ouder dan 35 willenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga ook niet ouder dan 45Maar goed. Neemt niet weg dat mannen ouder dan 45 meteen lelijk zijn of zo.
Mijn grens ligt wel een jaar of 10 lagerquote:Op zondag 13 februari 2011 16:53 schreef xFriendx het volgende:
dunnoquote:
Mja, het ligt er een beetje aan. Als hij echt m'n soulmate of zo blijkt te zijn, ga ik niet moeilijk doen om leeftijdquote:Op zondag 13 februari 2011 16:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
45 nog ja? ik zou echt niet ouder dan 35 willen![]()
maar ze kunnen idd nog wel mooi zijn
Wel een voordeel dan ben ik inmiddels wel klaar waarschijnlijkquote:Op zondag 13 februari 2011 16:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ijmuiden was het toch....
Zo stuk rijden voor alleen maar opruimen
Dan is het goed, beter dan dat je er om moest huilenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dunnomoest er gewoon heel erg om lachen
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, het ligt er een beetje aan. Als hij echt m'n soulmate of zo blijkt te zijn, ga ik niet moeilijk doen om leeftijd
quote:
Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn jaquote:Op zondag 13 februari 2011 16:56 schreef S95Sedan het volgende:
Wel een voordeel dan ben ik inmiddels wel klaar waarschijnlijk
daarvoor is alleen een minimum leeftijdquote:Op zondag 13 februari 2011 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]een jaartje meer of minder maakt dan ook niet meer uit, maar liever niet te oud, ik wil eventueel miss nog kledders enzo
Dat kan met een 70 jarige ook nogquote:Op zondag 13 februari 2011 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]een jaartje meer of minder maakt dan ook niet meer uit, maar liever niet te oud, ik wil eventueel miss nog kledders enzo
ja, maar dan issie ook weer zo snel dood enzoquote:
heb je wel een erfenisquote:Op zondag 13 februari 2011 16:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja, maar dan issie ook weer zo snel dood enzokan ie niet meer opassen enzo
Dan nog, als mijn toekomstige vrouw er zo op haar 62e uit zou zien zou ik dat op die leeftijd niet erg vindenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:58 schreef xFriendx het volgende:
Overigens heb ik het hier over do-able als in een avondje vermaak heh. Niet relationeel gezien. Dan gooi ik de grens ook omlaag.
Coolquote:Op zondag 13 februari 2011 16:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn ja
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heb je wel een erfenisen weduwe pensioen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |