Betekend toch niet dat je ze niet tegen komt?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was een men-only-weekend, daar mogen geen vrouwen bij.
Ik heb geen fruitige zeep gebruiktquote:
Dat betekend dat zodra je ze ziet je ze moet afschieten. Geloof niet dat Q.tie een necrofiel is.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Betekend toch niet dat je ze niet tegen komt?
Aah, dan heb ik t altijd verkeerd gedaanquote:Op zondag 13 februari 2011 18:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat betekend dat zodra je ze ziet je ze moet afschieten. Geloof niet dat Q.tie een necrofiel is.
Dat is nog maar de vraag natuurlijk.quote:
Oh, da's aardig van je! Heeft James ook een avondje vrijquote:Op zondag 13 februari 2011 18:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk ik strik -Engel- even, die houdt geloof ik wel van afwassen![]()
Jij snapt het!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat betekend dat zodra je ze ziet je ze moet afschieten. Geloof niet dat Q.tie een necrofiel is.
Hou nou op....quote:
Daarom die heeft het al zo zwaarquote:Op zondag 13 februari 2011 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, da's aardig van je! Heeft James ook een avondje vrij
quote:
Vanavond Top Gearquote:Op zondag 13 februari 2011 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hou nou op....
Ik moet nog teveel doen en ik zou bij vrienden kijken
[..]
Daarom die heeft het al zo zwaar
Yeah, well, ik ookquote:Op zondag 13 februari 2011 18:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
en daarna meteen slapen, morgen van 6-19u werken
Ik gemeen?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan, want je bent gemeen vanavond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |