IK heb 3, maar kan er nog niet veel vanquote:
Bring out the Gimpquote:
Nja, ik kan er opzich best goed mee om gaanquote:Op zondag 13 februari 2011 14:51 schreef MPG het volgende:
[..]
IK heb 3, maar kan er nog niet veel van.
Gimp vind ik meer een uitgebreide Paintquote:
Maar ik hou van mijn douche hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 14:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Arme douches. Ze kunnen er ook weinig aan doen.
Geen tekst. Het is soort van marsdeuntje overgoten met wat dance-achtige geluidjes. Perfect voor een filmpje dat wij bij een project moeten hebben, alleen het stukje dat ze nu hebben gebruikt is te kort.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is de tekst oid? Of waar lijkt het op? Kunnen een poging wagenEn anders is er in MUZ een "help ik zoek een liedje" topic
Omschrijf eens iets?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Heeft iemand trouwens een enorm uitgebreide muziekschat qua muziekkennis?
Ik wil een nummer downloaden voor een project, maar kan nergens vinden hoe het heet.
Suikerbeeeeeeeeebquote:Op zondag 13 februari 2011 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar ik hou van mijn douche hoor
Ik gebruik in principe als hoofd OS Tux, en voor wat ik doe is Gimp al veels te uitgebreidquote:Op zondag 13 februari 2011 14:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gimp vind ik meer een uitgebreide Paint
hier ook nog Sketchbook Express.. maar das vind ik onhandig werkenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gimp vind ik meer een uitgebreide Paint
Echte liefde.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar ik hou van mijn douche hoor
Nou, ja, dat dusquote:Op zondag 13 februari 2011 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gebruik in principe als hoofd OS Tux, en voor wat ik doe is Gimp al veels te uitgebreid
KPaint?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, ja, dat dus.
KPaint zou al voldoen voor het meeste.
Ik hou van de Gimp, dat logootjequote:Op zondag 13 februari 2011 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, ja, dat dus.
KPaint zou al voldoen voor het meeste.
Lijkt op MS Paint, maar dan voor KDE (desktopomgeving van Linux)quote:
Jaaaahquote:Op zondag 13 februari 2011 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hou van de Gimp, dat logootje
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 13 februari 2011 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aah okequote:Op zondag 13 februari 2011 14:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Lijkt op MS Paint, maar dan voor KDE (desktopomgeving van Linux)
Ik ben dol op Gnome, dat voetjequote:Op zondag 13 februari 2011 14:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Lijkt op MS Paint, maar dan voor KDE (desktopomgeving van Linux)
Dat is dus geen logootje meer.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb altijd ruzie met Gnomequote:Op zondag 13 februari 2011 14:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben dol op Gnome, dat voetje![]()
Die moeten er zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 14:57 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. zijn er geen standaard figuren in photoshop
of moet ik rondjes maken in .... ehh.. powerpoint ofzo en die importeren naar photoshop ??
Vind jij vind ik nietquote:Op zondag 13 februari 2011 14:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is dus geen logootje meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |