Ik ben wel fris gedoucht jaquote:Op zondag 13 februari 2011 14:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jawel! Een drankje doen in het hartje van Enschede met een schone dame is zeer zeker een geldig excuus. :y
Ben jij er zo eentje die half-koud 'fris' doucht.quote:
Van een hete douche val ik flauwquote:Op zondag 13 februari 2011 14:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ben jij er zo eentje die half-koud 'fris' doucht.Doe mij maar een stomend hete douche, waarbij onder de badkamerdeur een warme nevel vandaan komt. En dan natuurlijk gevolgd door 10 seconden ijskoud. Minisauna.
![]()
![]()
Dat is niet zo handig dan.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van een hete douche val ik flauw
kom je posten??quote:Op zondag 13 februari 2011 14:40 schreef MPG het volgende:
Zo.... even een half uurtje met de laptop spelen![]()
![]()
Het blijft dus niet bij Fok!ken wil je zeggenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:40 schreef MPG het volgende:
Zo.... even een half uurtje met de laptop spelen![]()
![]()
Wifiquote:Op zondag 13 februari 2011 14:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jeuj, gratis wifi in de trein![]()
Hoe is het hier?
Nee, ik heb iets tegen hete douchesquote:Op zondag 13 februari 2011 14:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig dan.Heb je iets met de bloeddruk dan als ik vragen mag?
Het Volk.quote:
De Peelquote:Op zondag 13 februari 2011 14:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Ahh, Deurne, de Peel, beekman en beekman
Arme douches. Ze kunnen er ook weinig aan doen.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik heb iets tegen hete douches
Dit trouwens. De stem / mening van hoort er inderdaad bij.quote:
Beidenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kom je posten??
of gewoon even je gedachten verzetten ?
quote:Op zondag 13 februari 2011 14:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het Volk.
Eigenlijk word het meer bedoeld als het gewone volk.
quote:
Oooooohw nu snap ik de hele CDquote:Op zondag 13 februari 2011 14:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dit trouwens. De stem / mening van hoort er inderdaad bij.
Welke van de 5?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:48 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat Photoshop CS proberen onder de knie te krijgen
daar IS een topique voor op fok!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Heeft iemand trouwens een enorm uitgebreide muziekschat qua muziekkennis?
Ik wil een nummer downloaden voor een project, maar kan nergens vinden hoe het heet.
Wat is de tekst oid? Of waar lijkt het op? Kunnen een poging wagenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik wil een nummer downloaden voor een project, maar kan nergens vinden hoe het heet.
Serieus? Handig.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daar IS een topique voor op fok!
Succes!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:48 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat Photoshop CS proberen onder de knie te krijgen
5 dusquote:
IK heb 3, maar kan er nog niet veel vanquote:
Bring out the Gimpquote:
Nja, ik kan er opzich best goed mee om gaanquote:Op zondag 13 februari 2011 14:51 schreef MPG het volgende:
[..]
IK heb 3, maar kan er nog niet veel van.
Gimp vind ik meer een uitgebreide Paintquote:
Maar ik hou van mijn douche hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 14:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Arme douches. Ze kunnen er ook weinig aan doen.
Geen tekst. Het is soort van marsdeuntje overgoten met wat dance-achtige geluidjes. Perfect voor een filmpje dat wij bij een project moeten hebben, alleen het stukje dat ze nu hebben gebruikt is te kort.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is de tekst oid? Of waar lijkt het op? Kunnen een poging wagenEn anders is er in MUZ een "help ik zoek een liedje" topic
Omschrijf eens iets?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Suikerbeeeeeeeeebquote:Op zondag 13 februari 2011 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar ik hou van mijn douche hoor
Ik gebruik in principe als hoofd OS Tux, en voor wat ik doe is Gimp al veels te uitgebreidquote:Op zondag 13 februari 2011 14:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gimp vind ik meer een uitgebreide Paint
hier ook nog Sketchbook Express.. maar das vind ik onhandig werkenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gimp vind ik meer een uitgebreide Paint
Echte liefde.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar ik hou van mijn douche hoor
Nou, ja, dat dusquote:Op zondag 13 februari 2011 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gebruik in principe als hoofd OS Tux, en voor wat ik doe is Gimp al veels te uitgebreid
KPaint?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, ja, dat dus.
KPaint zou al voldoen voor het meeste.
Ik hou van de Gimp, dat logootjequote:Op zondag 13 februari 2011 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, ja, dat dus.
KPaint zou al voldoen voor het meeste.
Lijkt op MS Paint, maar dan voor KDE (desktopomgeving van Linux)quote:
Jaaaahquote:Op zondag 13 februari 2011 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hou van de Gimp, dat logootje
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 13 februari 2011 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hou van de Gimp, dat logootje
[ afbeelding ]
Aah okequote:Op zondag 13 februari 2011 14:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Lijkt op MS Paint, maar dan voor KDE (desktopomgeving van Linux)
Ik ben dol op Gnome, dat voetjequote:Op zondag 13 februari 2011 14:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Lijkt op MS Paint, maar dan voor KDE (desktopomgeving van Linux)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |