Ik ben wel fris gedoucht jaquote:Op zondag 13 februari 2011 14:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jawel! Een drankje doen in het hartje van Enschede met een schone dame is zeer zeker een geldig excuus. :y
Ben jij er zo eentje die half-koud 'fris' doucht.quote:
Van een hete douche val ik flauwquote:Op zondag 13 februari 2011 14:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ben jij er zo eentje die half-koud 'fris' doucht.Doe mij maar een stomend hete douche, waarbij onder de badkamerdeur een warme nevel vandaan komt. En dan natuurlijk gevolgd door 10 seconden ijskoud. Minisauna.
![]()
![]()
Dat is niet zo handig dan.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van een hete douche val ik flauw
kom je posten??quote:Op zondag 13 februari 2011 14:40 schreef MPG het volgende:
Zo.... even een half uurtje met de laptop spelen![]()
![]()
Het blijft dus niet bij Fok!ken wil je zeggenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:40 schreef MPG het volgende:
Zo.... even een half uurtje met de laptop spelen![]()
![]()
Wifiquote:Op zondag 13 februari 2011 14:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jeuj, gratis wifi in de trein![]()
Hoe is het hier?
Nee, ik heb iets tegen hete douchesquote:Op zondag 13 februari 2011 14:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig dan.Heb je iets met de bloeddruk dan als ik vragen mag?
Het Volk.quote:
De Peelquote:Op zondag 13 februari 2011 14:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Ahh, Deurne, de Peel, beekman en beekman
Arme douches. Ze kunnen er ook weinig aan doen.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik heb iets tegen hete douches
Dit trouwens. De stem / mening van hoort er inderdaad bij.quote:
Beidenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kom je posten??
of gewoon even je gedachten verzetten ?
quote:Op zondag 13 februari 2011 14:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het Volk.
Eigenlijk word het meer bedoeld als het gewone volk.
quote:
Oooooohw nu snap ik de hele CDquote:Op zondag 13 februari 2011 14:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dit trouwens. De stem / mening van hoort er inderdaad bij.
Welke van de 5?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:48 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat Photoshop CS proberen onder de knie te krijgen
daar IS een topique voor op fok!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Heeft iemand trouwens een enorm uitgebreide muziekschat qua muziekkennis?
Ik wil een nummer downloaden voor een project, maar kan nergens vinden hoe het heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |