Dankjequote:Op zondag 13 februari 2011 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zal het dan wel zijn.
Kusje op je buik![]()
Ik zal je binnenkort eens hysterisch opbellen en dan ruzie maken over het feit dat jij mij niet meer belt.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jammer hoor... Binnenkort maar weer eens dan
quote:
Geylquote:Op zondag 13 februari 2011 15:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zal je binnenkort eens hysterisch opbellen en dan ruzie maken over het feit dat jij mij niet meer belt.
Latersquote:Op zondag 13 februari 2011 15:02 schreef MPG het volgende:
Oow, ik moet weer aantreden!
Er is koffie, dus ik word geacht koffie te drinken met ma en oma. Tot later lieverds![]()
Tot laterquote:Op zondag 13 februari 2011 15:02 schreef MPG het volgende:
Oow, ik moet weer aantreden!
Er is koffie, dus ik word geacht koffie te drinken met ma en oma. Tot later lieverds![]()
Ghehe die mensen in de trein zullen wel denkenquote:
Niemand die het zagquote:Op zondag 13 februari 2011 15:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ghehe die mensen in de trein zullen wel denken
Handigquote:Op zondag 13 februari 2011 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niemand die het zagIk ben de meesteres in stilletjes gniffelen
![]()
Alleen als ik alleen ben hoorquote:
En ik maar denken dat vrouwen altijd een stoere, mysterieuze en zwijgzame man willen.quote:
Nee, dat dan weer nietquote:Op zondag 13 februari 2011 15:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En ik maar denken dat vrouwen altijd een stoere, mysterieuze en zwijgzame man willen.
Jullie willen gewoon een hysterische Chris Crocker.
Ik ben niet zo vaak hysterisch, dus dat wordt wel een beetje een probleem. Misschien moet je wel heel lang wachten.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer nietMaar als een man op zijn tijd een keer hysterisch doet voor mijn aandacht met zo'n zwoel accent als de jouwe, dan kan ik dat wel waarderen
Dat is het enige wat ik van je vraag voor valentijn, jouw hysterisch geile stem aan de telefoonquote:Op zondag 13 februari 2011 15:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben niet zo vaak hysterisch, dus dat wordt wel een beetje een probleem. Misschien moet je wel heel lang wachten.
hysterisch?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer nietMaar als een man op zijn tijd een keer hysterisch doet voor mijn aandacht met zo'n zwoel accent als de jouwe, dan kan ik dat wel waarderen
Hai Wokquote:Op zondag 13 februari 2011 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hysterisch?
* wel.o.k loopt weer door
Nee nee nee, blijf nog evenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hysterisch?
* wel.o.k loopt weer door
Oh! Dus ik kan alles weer terugbrengen voor het romantisch diner voor twee dat ik aan voorbereiden was?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik van je vraag voor valentijn, jouw hysterisch geile stem aan de telefoon![]()
Dagdagquote:Op zondag 13 februari 2011 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
Snellerds!
Ik ga buiten wandelenspelen![]()
Leuk! Veel plezier toegewenst.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
Snellerds!
Ik ga buiten wandelenspelen![]()
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh! Dus ik kan alles weer terugbrengen voor het romantisch diner voor twee dat ik aan voorbereiden was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |