nee vriendin verderop volgde de kooi toen op haar laptop dus zit wel goed en kon ook gewoon zo een maandpakket erop gooienquote:Op zondag 13 februari 2011 12:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan moet ik 1,50 per dag betalen volgens mij
Ik bedoelde ook of de streams via laptop én pc te volgen warenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja natuurlijk zijn er streams via de laptop er zijn mensen die ook geen pc hebben alleen zo een ding dus Deisyy maak je niet ongerust hoor
Oh zo.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:55 schreef Deisyy het volgende:
Maar dan moet ik 1,50 per dag betalen volgens mij
Duurde bij mij de laatste keer ook een paar minuten.quote:
is gratis, maar mét reclamequote:Op zondag 13 februari 2011 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook of de streams via laptop én pc te volgen waren
Ik was bang dat het alleen via tv te volgen was
Topics verschijnen ook niet in de indexquote:Op zondag 13 februari 2011 13:00 schreef Laysa het volgende:
Ik zag mezelf niet in de index Remlof dus vandaar dat extra kickje
Ik bedoel natuurlijk heel egoïstisch de index van ons eigen subje...daarbuiten telt gewoon niet meequote:Op zondag 13 februari 2011 13:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Topics verschijnen ook niet in de index
Tenwij wij ze aankondigen.
Ach helemaal gratis is het niet via digitale televisie.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh zo.
Er komen waarschijnlijk toch maandpakketten? Anders snijden ze zichzelf wel erg in de vingers met enerzijds die hoge prijzen en anderzijds gratis mogelijkheden via digitale televisie.
Oquote:Op zondag 13 februari 2011 13:07 schreef rubje het volgende:
UPC digtale kijkers hebben 24/7 beeldenomdat er weer een speciaal kanaal is vrijgemaakt zoals men wel vaker doet bij bepaalde gelegenheden.
![]()
Je betaalt toch niet extra?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:08 schreef Dementor het volgende:
Ach helemaal gratis is het niet via digitale televisie.
Ja, maar dat betaal je ook zonder SST, dus dat maakt niet uit.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:09 schreef Dementor het volgende:
Maar wel iedere maand genoeg aan UPC.
Dus is het niet zo verwonderlijk dat wij nu niet meer gaan betalen voor streams.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar dat betaal je ook zonder SST, dus dat maakt niet uit.
Wij hebben nu dit... http://www.upc.nl/televis(...)-OhacCFQM53godRgaoeQquote:Op zondag 13 februari 2011 13:16 schreef Copycat het volgende:
Het kost een paar euro per maand toch?
Als ik aan een nieuwe televisie ga, dan ga ik ook aan digitale televisie. Met die ouwe buis van me vind ik het de moeite niet en zoveel televisie kijk ik nu ook weer niet.
Ik heb hem alvast bij mijn favorieten gezetquote:Op zondag 13 februari 2011 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
is gratis, maar mét reclame
http://www.net5.nl/secretstory.html
Als ik overstap, dan wil ik ook meteen goed overstappen en niet met een half pakket.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:17 schreef Dementor het volgende:
Wij hebben nu dit... http://www.upc.nl/televis(...)-OhacCFQM53godRgaoeQ
Wel in een voordeelpakket (3 in 1).
Maar het kan goedkoper hoor.
ik ookquote:Op zondag 13 februari 2011 10:41 schreef Dementor het volgende:
Het zal mij vanavond benieuwen.
Ik krijg een beetje een Oh Oh Cherso idee bij Secret Story.
hoe laat eigenlijk?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:56 schreef Laysa het volgende:
Vandaag Kick-off SST...Volg jij of volg je niet?
De liefhebbers van Boer zoekt Vrouw kunnen meteen overschakelen, SST komt er meteen achteraan.quote:
ja dat was de achterliggende vraagquote:Op zondag 13 februari 2011 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De liefhebbers van Boer zoekt Vrouw kunnen meteen overschakelen, SST komt er meteen achteraan.
ik weet nog niet of ik ga kijken of dat ik het later misschien op gemist terug kijkquote:Op zondag 13 februari 2011 13:56 schreef Scrutinizer het volgende:
21.15. Dan zit ik naar Top Gear te kijken.
Dacht ik alquote:Op zondag 13 februari 2011 14:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja dat was de achterliggende vraag
Ja, maar ik kan mij nauwelijks voorstellen dat ze daar niet meer mee gaan doen, zoals bijvoorbeeld iedere tien minuten een reclameblok er tussen proppen. Wat zou anders het UPC belang zijn?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:07 schreef rubje het volgende:
UPC digtale kijkers hebben 24/7 beeldenomdat er weer een speciaal kanaal is vrijgemaakt zoals men wel vaker doet bij bepaalde gelegenheden.
![]()
Neem dan een alles-in-een voordeelpakket, heb je ook telefoniequote:Op zondag 13 februari 2011 13:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik overstap, dan wil ik ook meteen goed overstappen en niet met een half pakket.
Ik ben al UPCklant hier.
Die zit bij Tele2, waar ik ook internet bij heb. En ik heb die vaste lijn alleen nog omdat zo'n pakket voordeliger was dan los internet.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:44 schreef Leandra het volgende:
Neem dan een alles-in-een voordeelpakket, heb je ook telefonie
Bij UPC ongeveer hetzelfde verhaal als je (digitale) TV en internet hebt... dan is telefonie bijna gratis.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zit bij Tele2, waar ik ook internet bij heb. En ik heb die vaste lijn alleen nog omdat zo'n pakket voordeliger was dan los internet.
Ik vind UPC eigenlijk geen fijne provider, maar misschien is het toch slimmer om alles om te zetten. Of alles op Tele2 te zetten.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:48 schreef Leandra het volgende:
Bij UPC ongeveer hetzelfde verhaal als je (digitale) TV en internet hebt... dan is telefonie bijna gratis.
Woehahaquote:Op zondag 13 februari 2011 14:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb mijn auto verkocht!![]()
Aan een vrouwke die er de ballen verstand van had!
Wat heb je gekocht?quote:
Ok...ik verscheur het blaadjequote:Op zondag 13 februari 2011 14:58 schreef Disana het volgende:
Dat recept dat ik gisteren postte was verre van compleet. Als je dat kookt, krijg je niet de lekkere smaak die het origineel heeft. Ik ga zo het hele recept overtikken.
Niet maken dus, dat eerder geposte recept.
Oh, goed dat je het zegt, wilde het komende week uitproberen. Lijkt mequote:Op zondag 13 februari 2011 14:58 schreef Disana het volgende:
Dat recept dat ik gisteren postte was verre van compleet. Als je dat kookt, krijg je niet de lekkere smaak die het origineel heeft. Ik ga zo het hele recept overtikken.
Niet maken dus, dat eerder geposte recept.
Het heeft bij mij ook heel lang geduurd voor ik de telefonie van KPN heb laten overzetten naar UPC, pas toen bleek dat ik voor digitale TV plus internet en telefonie van UPC goedkoper uit was dan met analoge TV en internet van UPC plus telefonie van KPN ben ik helemaal overgegaan.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind UPC eigenlijk geen fijne provider, maar misschien is het toch slimmer om alles om te zetten. Of alles op Tele2 te zetten.
Mettertijd gelukkig.
En gekochtquote:Op zondag 13 februari 2011 14:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
En jij Deis? Nog wat leuks gezien gisteren?
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En gekochtEen pikzwarte Seat Ibiza.
Over 11 dagen stat hij voor de deur
Dat mag Laysa even overschrijven!quote:Op zondag 13 februari 2011 15:06 schreef Disana het volgende:
PITTIGE INDONESISCHE CURRYKIP voor 2 personen
Ingrediënten
3 sjalotten
3 teentjes knoflook
1 eetlepel tomatenpuree
2 theelepels sambal oelek
0,5 eetlepel pittige kerriepoeder
0,5 eetlepel donkere basterdsuiker
1 theelepel citroensap
(versgemalen) peper
1 theelepel citroengras (potje van Verstegen)
2 eetlepels vloeibaar bak- en braadvet
2 kippenpoten
100 ml kokosmelk uit pakje of blik
Bereiding
Pel de sjalotten en knoflook. Hak de sjalotten, knoflook, sambal, tomatenpuree, kerrie, citroensap, citroengras en peper in een keukenmachine of met een staafmixer fijn.
Verhit het braadvet en bak het mengsel al omscheppend zo'n 3 minuten. Voeg dan de kippenpoten toe en bak ze 5 minuten op een hoog vuur.
Voeg 100 ml water toe en de kokosmelk en kook de kip in circa 20 minuten gaar.
Lekker met rijst en tjampoer.
Zelf mik ik er veel meer tomatenpuree en kokosmelk in, en ik meng het ook niet met de staafmixer.
Precies, gewoon even printen, D_K en Laysa.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:07 schreef Copycat het volgende:
Citroengras uit een potje?
Klinkt wel als een goed recept ... en print.
Die had ik gisteren gemist (gelukkigquote:Op zondag 13 februari 2011 15:06 schreef Disana het volgende:
Ingrediënten
3 sjalotten
3 teentjes knoflook
1 eetlepel tomatenpuree
1 theelepel citroensap
(versgemalen) peper
2 kippenpoten
Bereiding
Pel de sjalotten en knoflook. Hak de sjalotten, knoflook, sambal, tomatenpuree, kerrie, citroensap, citroengras en peper in een keukenmachine of met een staafmixer fijn.
Verhit het braadvet en bak het mengsel al omscheppend zo'n 3 minuten. Voeg dan de kippenpoten toe en bak ze 5 minuten op een hoog vuur.
Zelf mik ik er veel meer tomatenpuree en kokosmelk in, en ik meng het ook niet met de staafmixer.
Opgeslagenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:06 schreef Disana het volgende:
Ingrediënten
3 sjalotten
3 teentjes knoflook
1 eetlepel tomatenpuree
1 theelepel citroensap
(versgemalen) peper
2 kippenpoten
Bereiding
Wh0000t!quote:Op zondag 13 februari 2011 15:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En gekochtEen pikzwarte Seat Ibiza.
Over 11 dagen stat hij voor de deur
Macchina bellaquote:Op zondag 13 februari 2011 14:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fiat Punto dus
Leuke tuut! Ziet er goed uit, veel plezier er mee !!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fiat Punto dus
Ik kan niet wachtenquote:
Een nieuwe. Zo'n 1 als hieronder, maar dan met 3 deurenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wh0000t!Gaaf!
En issie nieuw? Of gebruikt? En foto?
Ze zeggen van wel, maar ik hoop het niet nodig te hebbenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:48 schreef HiDiHo het volgende:
Heeft ie een airbag?![]()
Nee hoor, veel rijplezier
Ach...bij het inparkeren gaan ze toch niet afquote:Op zondag 13 februari 2011 15:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zeggen van wel, maar ik hoop het niet nodig te hebben
Das lekker snel, als hij over 11 dagen al afgeleverd kan wordenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een nieuwe. Zo'n 1 als hieronder, maar dan met 3 deuren![]()
[ afbeelding ]
Wanneer krijg jij de jouwe?
Het type dat ik wilde hadden ze op voorraad, dat is mooi want dan kan ik ook al snel zuinig gaan rijden, want diesel en wegenbelastingvrij. En inderdaad, de verkoper zei ook al dat er ontzettend veel geleasd wordt. De mijne is gewoon bij elkaar gespaardquote:Op zondag 13 februari 2011 15:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das lekker snel, als hij over 11 dagen al afgeleverd kan worden![]()
Zullen ze bijna niet meer gewend zijn, een nieuwe Ibiza die gewoon gekocht wordt... zijn vrijwel allemaal voor de lease tegenwoordig
Ik rij zo'n 15.000 km per jaar, dat is niet echt heel veel, maar ook niet weinig.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:57 schreef HiDiHo het volgende:
Jij rijdt niet veel zeker? Gas is weer helemaal in
Dan heb je geen reserve wiel meer, ruimte blijft gelijkquote:Op zondag 13 februari 2011 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik rij zo'n 15.000 km per jaar, dat is niet echt heel veel, maar ook niet weinig.
En dan zou ik met zo'n gasinstallatie in mijn laadruimte zitten, waar moet ik dan mijn inkopen laten?
Lekker snel ook! Wanneer gaan jullie verhuizen, want daarvoor heb je deze auto toch gekocht, omdat het iets te ver was voor de fiets?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wauw, hij is echt gaaf Deis!Lekker scheurijzertje
![]()
Die van mij is tegen het einde van de week al klaar als het goed is.
Haha, een paar uurtjes nog maar.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kan niet wachteneindelijk
![]()
(ik kijk al de hele dag naar kanaal 15(kidding))
idd maar......alles wentquote:Op zondag 13 februari 2011 16:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, een paar uurtjes nog maar.
Ik heb nu digitale tv op m'n pc maar wat een gedoe is dat met die afstandsbediening, ik kan bijna niets meer vinden.
50 kilometer vind ik wel wat meer dan 'iets' te verquote:Op zondag 13 februari 2011 16:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker snel ook! Wanneer gaan jullie verhuizen, want daarvoor heb je deze auto toch gekocht, omdat het iets te ver was voor de fiets?
Dan heb je mooi de gelegenheid om voor de verhuizing weer een beetje te wennen achter het stuur. Vind je het eng?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
50 kilometer vind ik wel wat meer dan 'iets' te ver
Eind juni pasMaar ik heb mijn rijbewijs nu bijna een jaar en sindsdien misschien 5 keer gereden ofzo
Dus ik wilde flink op tijd zijn met een auto zodat ik wat ervaring heb met rijden voor ik iedere dag heen en weer moet kachelen over de grote boze weg
Behalve een vent!quote:
Nice.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ai.. dan haal je nu in ieder geval nog de schade in met je Punto.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
50 kilometer vind ik wel wat meer dan 'iets' te ver
Eind juni pasMaar ik heb mijn rijbewijs nu bijna een jaar en sindsdien misschien 5 keer gereden ofzo
Dus ik wilde flink op tijd zijn met een auto zodat ik wat ervaring heb met rijden voor ik iedere dag heen en weer moet kachelen over de grote boze weg
Mooi!!! Helemaal spliksplinternieuw???quote:Op zondag 13 februari 2011 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Dat gaf voor mij ook de doorslag, ik krijg nu een BPM-vrije auto die op diesel rijdt en wegenbelastingvrij is. Volgens het boekje rijdt hij 1 op 30, maar van een familielid die dezelfde auto heeft weet ik dat het gemiddelde verbruik op zo'n 1 op 23 zal liggen, dat is lekker zuunig dus.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:39 schreef Dementor het volgende:
Alsof je het over de duvel hebt, wij hadden het ook net nog over een nieuwe auto.
Kreeg als tip mee om op autoweek modellen te vergelijken.
Teun's argumenten m.b.t. wegenbelasting en garantie spelen wat mij betreft mee.
Eet smakelijk en ik hoop dat je niet teveel hoeft te missenquote:
Heks MOET gaan eten bij haar dochterquote:Op zondag 13 februari 2011 16:50 schreef Marrije het volgende:
Mooi karretje Dees!!
Wat gaat Heks doen?
Veel plezier!
Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk uit de occasion hel stappen waarbij je honderden euro's per jaar moet lappen om het ding op de weg te houden en als het even tegenzit naar de dealer kunt lopen om weer voor een paar duizend een ' nieuwe' te moeten kopen.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gaf voor mij ook de doorslag, ik krijg nu een BPM-vrije auto die op diesel rijdt en wegenbelastingvrij is. Volgens het boekje rijdt hij 1 op 30, maar van een familielid die dezelfde auto heeft weet ik dat het gemiddelde verbruik op zo'n 1 op 23 zal liggen, dat is lekker zuunig dus.
Voordeel voor mij was wel dat ik een auto van 3 jaar in te ruilen had, waardoor het grootste gedeelte van de aanschaf alweer gedekt was.
ah, gezelligquote:Op zondag 13 februari 2011 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heks MOET gaan eten bij haar dochter
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:41 schreef spuitje het volgende:
[..]
Mooi!!! Helemaal spliksplinternieuw???
Een paar honderd euro onderhoud per jaar valt natuurlijk in het niet bij de afschrijving die een beetje auto jaarlijks heeft.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk uit de occasion hel stappen waarbij je honderden euro's per jaar moet lappen om het ding op de weg te houden en als het even tegenzit naar de dealer kunt lopen om weer voor een paar duizend een ' nieuwe' te moeten kopen.
Het valt dus wel mee wat betreft hondenhokjes.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een paar honderd euro onderhoud per jaar valt natuurlijk in het niet bij de afschrijving die een beetje auto jaarlijks heeft.
Alleen die kleinde hondenhokjes hebben nog een acceptabele afschrijving, maar of je daar je gezin in wilt vervoeren is dan weer een tweede...
Ik zou iig niet (met een kind) in een Suzuki Alto willen stappen
Wij hebben gelukkig een hele goede garage in de buurt die ons niet belazerd.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:13 schreef Leandra het volgende:
Het is idd lastig dat je in principe van een occasion niet weet waar de auto vandaan komt, ik heb de luxe dat ik dat van mijn auto wel weet, en dus weet dat de vorige (en eerste) eigenaar idd een oudere man was waar de auto altijd in de garage stond en hij keurig bij de dealer onderhouden is, maar vrijwel niemand heeft de luxe dat hij de papsmobiel kan overnemen
En nee, met een oude Clio op weg is ook niet alles....
Dan moet een vrij nieuwe tweedehands met garantie ook een optie zijn lijkt me, juist als je een betrouwbare garage hebt.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wij hebben gelukkig een hele goede garage in de buurt die ons niet belazert.
Dat is het probleem niet.
Ja, klopt.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet een vrij nieuwe tweedehands met garantie ook een optie zijn lijkt me, juist als je een betrouwbare garage hebt.
Niet als je voor een Prius gaat... groot, zuinig, wegenbelastingvrij en de 2006 en 2007 uitvoeringen zijn niet altijd voormalige leasebakken, maar dat zie je snel genoeg aan de km-standquote:Op zondag 13 februari 2011 17:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Alleen is dat lastiger m.b.t. geen wegenbelasting.
Ik ben wel benieuwd naar de kosten van nieuwe en/of reparatie aan de accu's.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet als je voor een Prius gaat... groot, zuinig, wegenbelastingvrij en de 2006 en 2007 uitvoeringen zijn niet altijd voormalige leasebakken, maar dat zie je snel genoeg aan de km-stand
Oh, en 5 sterren in de veiligheidstesten.
Heb t nog nergens als werkelijk voorkomend probleem gezien.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de kosten van nieuwe en/of reparatie aan de accu's.
Er zit een aantal km's per wisseling van de accu op.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb t nog nergens als werkelijk voorkomend probleem gezien.
quote:Op zondag 13 februari 2011 17:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zit een aantal km's per wisseling van de accu op.
Hangt van het model af hoeveel je ermee kunt rijden.
http://sync.nl/accus-hybride-autos-beter-en-goedkoper/quote:Maakte men zich enkele jaren geleden nog ernstige zorgen over de levensduur van de accu’s van hybride auto’s en de kosten van vervanging, die zorgen blijken nu ongegrond. Het lijkt erop dat deze accu’s net zo lang meegaan als de fabrikanten beloven…
http://www.groenopweg.nl/(...)us-de-leugen-regeertquote:De aanname dat een Prius vaak reparatie en nieuwe accu’s nodig heeft en moeilijk te repareren is, heb ik een bevriende Toyota-dealer met een paar honderd Prius-klanten voorgelegd. Ondanks veel klokjes-rond is er nog nooit een accu vervangen; de Prius 2 vraagt minder reparaties dan gewone auto’s. Toyota geeft 8 jaar garantie op de techniek!
Ja, precies dus zoveel x kilometer of zoveel jaar met een accu voordat het ding moet worden vervangen.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
http://sync.nl/accus-hybride-autos-beter-en-goedkoper/
[..]
http://www.groenopweg.nl/(...)us-de-leugen-regeert
Je zou er voor de lol een een proefrit in moeten maken; het is geen bestuurders-auto zoals BMW en Saab dat bijvoorbeeld wel zijn, maar hij is ruim, stil en zuinig, zeker als je je best een beetje doet om zuinig te rijden.
Maar je kunt er heel riant met 4 personen inzitten, hij is van binnen erg ruim.
En ja, hij is lelijk, maar dat zie je niet als je erin rijdt
Dat aantal KM of jaar lijkt vooralsnog vrij hoog te zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 17:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, precies dus zoveel x kilometer of zoveel jaar met een accu voordat het ding moet worden vervangen.
Gelukkig heb ik de Prius nooit lelijk gevonden, de Multipla die vind ik wel lelijk.
Wat voor jullie vooral telt, want zoveel rijden jullie er vast niet mee.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, precies dus zoveel x kilometer of zoveel jaar met een accu voordat het ding moet worden vervangen.
Gelukkig heb ik de Prius nooit lelijk gevonden, de Multipla die vind ik wel lelijk.
Ook niet, zo'n grote logge bak met van die kleine wieltjes.quote:
Ja, dan zal hij wel dood zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 18:13 schreef Laysa het volgende:
Kip in de oven....Nog ruim een half uurtje
Ach....je kan gewoon gaan kijken en als het niks is klik je het wegquote:Op zondag 13 februari 2011 18:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik secret story zal kijken..
Ik kijk vanavond in ieder geval niet. De komende week denk ik ook niet. Er gebeurt dan nog niet zo veel, de bewoners moeten allemaal wennen en vinden alles nog leuk.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik secret story zal kijken..
We hadden er drie op m'n werk. Iedereen was erg te spreken over hoe die reden. Vergelijkbare auto's als de Toyota Picnic en Peugeot 806 waren veel minder populair onder degenen die zelf konden kiezen welke ze meenamen.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook niet, zo'n grote logge bak met van die kleine wieltjes.
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kijk vanavond in ieder geval niet. De komende week denk ik ook niet. Er gebeurt dan nog niet zo veel, de bewoners moeten allemaal wennen en vinden alles nog leuk.
Ja joh, iedereen opgewonden en vast overdreven gedoe van die bewoners en alles er omheen. Laat ze eerst maar lekker settelen, dan haak ik wel inquote:
quote:Mens zet bijna voet 'op Mars'
MOSKOU - Een Italiaan, een Rus en een Chinees staan op de drempel van de geschiedenis. Maandag zetten ze, als eerste mensen ooit, voet op de planeet Mars. Niet in het echt, maar in een omgebouwde loods in Moskou. De pioniers doen anderhalf jaar lang of ze naar Mars en terug gaan, ter voorbereiding op een echte missie over tientallen jaren
Ik heb nu voor het eerst 3 deurs en dat vind ik, zelfs zonder kinderen, 3x niets. Altijd gedoe als er iemand mee rijdt. Niet even wat boodschappen op de achterbank smijten, altijd die stoel naar voren doen voor het pakken van mijn tas et cetera.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:24 schreef Juud79 het volgende:
@Teun
Ik heb niet zoveel eisen wat betreft een auto. Heb altijd tweede/derde hands gereden, juist omdat ik bijna alleen in de stad rij. Maar nu met het ukje moet het een 5 deurs zijn en een nieuwere auto, zodat ik ook over de snelweg kan en harder dan 100 km per uur. Luxe opties geef ik geen bal om, vind ik onzin.
Airco en een knopje om hem open en dicht te doen en voor de ramen vind ik al heel wat.
Airco is toch luxe?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:24 schreef Juud79 het volgende:
@Teun
Ik heb niet zoveel eisen wat betreft een auto. Heb altijd tweede/derde hands gereden, juist omdat ik bijna alleen in de stad rij. Maar nu met het ukje moet het een 5 deurs zijn en een nieuwere auto, zodat ik ook over de snelweg kan en harder dan 100 km per uur. Luxe opties geef ik geen bal om, vind ik onzin.
Airco en een knopje om hem open en dicht te doen en voor de ramen vind ik al heel wat.
Morgenquote:Op zondag 13 februari 2011 18:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wanneer gaan wij onze Mercedes kopen?
Psies, een ukje in de maxi-cosi op de achterbank zetten in een 3-deurs is ondoenlijk, in een autostoel net zo goed, en het is wel de veiligste plek, achter de bestuurder.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Airco is toch luxe?
Ik heb in zo'n driecilinder gezeten, die dingen gaan als een speer, ook op de snelweg
Voor je het weet rijd je zomaar 140 en dan ook nog redelijk relaxt. Vijfdeurs lijkt mij logisch, want erg handig, als je een kleine hebt
Klopt, maar de auto die we nu hebben is volledig kansloos.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
En dan zit je natuurlijk nog met veiligheid. Maar ik geloof niet dat een grote auto bij een frontale botsing, waarbij beiden 100 rijden, zo heel veel verschil maakt met een kleine. Het lijkt mij dat je zowel bij een grote als bij een kleine zo dood bent als een pier als het je overkomt. Die tests doen ze ook altijd bij 50 kilometer en eenzijdig. En wie rijdt er nu met 50 tegen een muur of een boom aan, dat gebeurt volgens mij maar zelden. Meestal is het met hoge snelheid tegen een ander of tegen een object aan.
Ik dacht dat jullie twee auto's hadden?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klopt, maar de auto die we nu hebben is volledig kansloos.
Scheelt inderdaad een paar honderd euroquote:Op zondag 13 februari 2011 18:48 schreef Gert het volgende:
En waarom kopen mensen eigenlijk 3-deurs. Is dat veel goedkoper of zo?
Als er één auto bij uitstek geschikt is om met een gangetje van 50 48 km pu van stoplicht naar stoplicht te rijden dan is het de Prius wel, een paar km gratis (volledig elektrisch dus) rijden is geen enkel probleemquote:Op zondag 13 februari 2011 18:07 schreef Juud79 het volgende:
Zuinig rijden kan ik wel mijn best voor doen, maar ik rij bijna alleen maar in de stad.
In het weekend of op vrije dagen wel eens verder weg, maar de meeste km maak ik met een gangetje van 50km per uur van stoplicht naar stoplicht.
We hebben ook twee auto's.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie twee auto's hadden?
Ik wil sowieso nooit meer een 3-deurs. Mijn huidige auto is een 3-deurs en daarvoor had ik altijd een 4/5 deurs en ik mis die extra deuren wel.
quote:Tatjana: 'Ik ben preuts'
AMSTERDAM - Als Tatjana tijdens haar mannenzoektocht Wie kiest Tatjana? de behoefte zou voelen om met een man te knuffelen, geeft ze daar niet aan toe. 'Wat dat betreft, ben ik heel preuts', onthult de sexy rondborstige zangeres.
Dus in principe is de auto van Juud echt een tweede auto, of is jouw leaseauto bijtellingsvrij, en moet de Juudmobiel voor de privéritjes gebruikt worden?quote:
Ik rijd zowel zakelijk als privé met mijn lease maar daar heeft Juud geen moer aan doordeweeks.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus in principe is de auto van Juud echt een tweede auto, of is jouw leaseauto bijtellingsvrij, en moet de Juudmobiel voor de privéritjes gebruikt worden?
Nee okay, ik weet niet hoeveel KM Juud doordeweeks moet maken, maar in principe heb je dan in de weekenden (en wellicht 's avonds) jouw auto.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik rijd zowel zakelijk als privé met mijn lease maar daar heeft Juud geen moer aan doordeweeks.
Ik ga over een tijdje alleen nog maar zakelijk rijden met mijn bak.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee okay, ik weet niet hoeveel KM Juud doordeweeks moet maken, maar in principe heb je dan in de weekenden (en wellicht 's avonds) jouw auto.
En kinderzitje is een hel om in een zelfs een redelijk grote auto te passen.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ga over een tijdje alleen nog maar zakelijk rijden met mijn bak.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En kinderzitje is een hel om in een zelfs een redelijk grote auto te passen.
Zo'n los zitje dat je op de achterbank zet is nog best een hoop gedoe. Mijn zus doet er wel even over om dat zitje met mijn kleine nichtje erin te zetten en dan moet mijn andere nichtje nog ernaast op de achterbank.quote:
Ja, lekker is dat he? Alhoewel het me toch altijd een beetje tegenvalt. Er worden van die verwachtingen gewekt door alles wat er bij zit, soms tot kruidenboter aan toe. Maar als je dan de kip proeft is die vaak erg flauw.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:51 schreef Laysa het volgende:
De kip in braadzak was een groot succes....zeker weer voor herhaling vatbaar
Ik had er zelf verse knoflook toegevoegd en rode uien, dus ik von het wel meevallen....de volgende keer doe ik er alleen geen paprika meer bijquote:Op zondag 13 februari 2011 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, lekker is dat he? Alhoewel het me toch altijd een beetje tegenvalt. Er worden van die verwachtingen gewekt door alles wat er bij zit, soms tot kruidenboter aan toe. Maar als je dan de kip proeft is die vaak erg flauw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bevat schokkende beelden en zulks!______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Juud is volleerd wat dat betreft.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo'n los zitje dat je op de achterbank zet is nog best een hoop gedoe. Mijn zus doet er wel even over om dat zitje met mijn kleine nichtje erin te zetten en dan moet mijn andere nichtje nog ernaast op de achterbank.
Kinderen vervoeren in de kofferbak is gemakkelijkerGewoon klep dicht!
Was het te overheersend?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik had er zelf verse knoflook toegevoegd en rode uien, dus ik von het wel meevallen....de volgende keer doe ik er alleen geen paprika meer bij
Dus je kon de kip afgietenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee het maakte alleen maar dat er nog meer vocht bij zaten het was niet lekker
Het zal aan het model liggen misschien, maar het is echt klik en klaar hoor.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Juud is volleerd wat dat betreft.
Ik zal de komende tijd nog wel flink kloten met dat soort dingen.
Weet ik stiekem ook wel, man wat ze tegenwoordig allemaal maken.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zal aan het model liggen misschien, maar het is echt klik en klaar hoor.
En broodjes gyros met salade is mastah, the day after the night before.![]()
Zonder de nieuwste bugaboo tel je niet eens meer meequote:Op zondag 13 februari 2011 20:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Weet ik stiekem ook wel, man wat ze tegenwoordig allemaal maken.
Gelukkig hebben wij die niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zonder de nieuwste bugaboo tel je niet eens meer mee
Volgens mij moet je ook eerst iets hebben om erin te duwen anders is het ook zo'n raar gezicht.quote:
Wij hebben hem al staan, goede deal gespot en meteen gekocht.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ook eerst iets hebben om erin te duwen anders is het ook zo'n raar gezicht.
Hoe ziet jouw kind eruit dan, wat voor model heb je?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zal aan het model liggen misschien, maar het is echt klik en klaar hoor.
Je moet ze ook op de achterbank van je auto vast klikken en rustig je eigen ding gaan doen. Dat las ik hier netquote:Op zondag 13 februari 2011 20:23 schreef hondjes het volgende:
Totaal uitgeteld..door twee dagen kleinkinderen.
En nu koppijn.
De basis wel dat je een auto hebt! Zou Mera daarom een autootje hebben gekocht?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet ze ook op de achterbank van je auto vast klikken en rustig je eigen ding gaan doen. Dat las ik hier net
Terug lezen..daar heb ik de kracht niet meer voor vandaag.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet ze ook op de achterbank van je auto vast klikken en rustig je eigen ding gaan doen. Dat las ik hier net
Ian wilde altijd veel kinderen, die achterbank van een Punto is te kleinquote:Op zondag 13 februari 2011 20:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De basis wel dat je een auto hebt! Zou Mera daarom een autootje hebben gekocht?
Kinderen worden doorgaans per stuk gemaakt en geleverd! (Uitzonderingen daargelaten).quote:Op zondag 13 februari 2011 20:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ian wilde altijd veel kinderen, die achterbank van een Punto is te klein
Ja, de regulars wel.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:14 schreef Coos het volgende:
Zeker druk op Fok? Kon niet inloggen.![]()
Iedereen zeker bij dat mijngeheim programma.
In N. z'n auto zit isofix, dus voor de MaxiCosi hadden we al een FamilyFix gehaald, MC eropzetten, klik en klaar... dat is wel dusdanig handig dat ik het geklier met de MC in mijn auto in de gordels al snel zo lastig vond (terwijl ik dat 19 jaar geleden ook gewoon deed) dat we voor in mijn auto een Easybase 2 gekocht hebben, dus nu kan de MC in mijn auto ook van klik en klaar.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Juud is volleerd wat dat betreft.
Ik zal de komende tijd nog wel flink kloten met dat soort dingen.
Dat scheelt een paar honderd euro.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:48 schreef Gert het volgende:
Een auto zonder airco is echt armoe.
Maar tegenwoordig is het moeilijk om er nog eentje zónder airco aan te schaffen.
En ook kleinere modellen hebben tegenwoordig bijna altijd al standaard twee airbags.
Ik denk inderdaad dat het niet veel verschil maakt of je nou met een prius of een yaris uit de bocht jakkert.
En waarom kopen mensen eigenlijk 3-deurs. Is dat veel goedkoper of zo?
Een a3 is niet echt dat ik zeg een grote auto.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
In N. z'n auto zit isofix, dus voor de MaxiCosi hadden we al een FamilyFix gehaald, MC eropzetten, klik en klaar... dat is wel dusdanig handig dat ik het geklier met de MC in mijn auto in de gordels al snel zo lastig vond (terwijl ik dat 19 jaar geleden ook gewoon deed) dat we voor in mijn auto een Easybase 2 gekocht hebben, dus nu kan de MC in mijn auto ook van klik en klaar.
Ideaal
Overigens is dat tekort aan ruimte idd iets wat wel meespeelt, ik heb nogal lange benen (en een flinke kont) en de bestuurdersstoel staat dus een beetje verder naar achteren dan bij de meeste vrouwen, maar dan kan ik in de A3 de MC Pebble dus al niet meer achter de bestuurdersstoel hebben![]()
Dus als je auto's gaat testen: neem het kinderzitje mee, zet het in de auto en kijk dan of je allebei nog op beide voorstoelen kunt zitten.
Ik ben ook nog niet om hoor.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mwoa....ik weet het niet...tot nu toe niet echt...
+1quote:Op zondag 13 februari 2011 23:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mwoa....ik weet het niet...tot nu toe niet echt...
Op inet nog geen streams nog 2 minuten ofzoquote:Op zondag 13 februari 2011 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet om hoor.
Alhoewel ik nu naar Ziggo zit te kijken, live-streams, en dat is wél heel leuk.
Ze liggen op bed, en die gozer met die rode broek speelt gitaar en ze verzinnen er zelf een liedje bij. Het is best relaxed, her sfeertje.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Op inet nog geen streams nog 2 minuten ofzo
kan helemaal geen stream vinden en op net5 site krijg ik iets van speeddownquote:Op zondag 13 februari 2011 23:15 schreef Laysa het volgende:
Lol de stream gaat nu in de min tellen...geen live stream via inet dus![]()
http://www.net5.nl/secretstory.htmlquote:Op zondag 13 februari 2011 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan helemaal geen stream vinden en op net5 site krijg ik iets van speeddown
Network Error... nog steedsquote:Op zondag 13 februari 2011 23:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
http://www.net5.nl/secretstory.html
lekker in de min...wat een faalactie
Geef effe een seintje als dát in beeld komt.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze liggen op bed, en die gozer met die rode broek speelt gitaar en ze verzinnen er zelf een liedje bij. Het is best relaxed, her sfeertje.
Sofia zie ik niet, die is vast andere dingen aan het doen
Doe ikquote:Op zondag 13 februari 2011 23:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Geef effe een seintje als dát in beeld komt.
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:48 schreef Laysa het volgende:
Ja ik zie het...tof wel maar Ustream zuigt harder dan Sofia
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:48 schreef Laysa het volgende:
Ja geen idee misschien vindt ze dat wel lekkerquote:Op zondag 13 februari 2011 23:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Sofia had als pornoster als specialiteit "anaal", en als je daarna dan weer moet zuigen doe je wat minder je best.
is Sofia dat pornosterretje ?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:48 schreef Laysa het volgende:
Dus je hebt de hele avond gekeken naar bagger. Aparte hobby.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is Sofia dat pornosterretje ?![]()
Wat een baggerprogramma![]()
en steeds weer zo'n stem, DOE JE ZENDER GOED !![]()
ik zou d'r zwaar agressief van worden, ROT OP MET JE ZENDER !
Jajajajaja ik heb de kickoff gezien, shoot meen nu staat UPC op
prima beeld, jammer dat het zo'n baggerprogramma is dus ik doe hem
nu toch ECHT weer uit...
slapen![]()
Neuh, maar ook niet bepaald een boodschappenautootje...quote:Op zondag 13 februari 2011 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een a3 is niet echt dat ik zeg een grote auto.
Sofietje doet iets met dildo`s en ik vind haar de leukstequote:Op zondag 13 februari 2011 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nu toch ECHT weer uit...
slapen![]()
Nou, daar zou ik geen eed op durven afleggenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:48 schreef Laysa het volgende:
Nieuwschierigheid...quote:Op zondag 13 februari 2011 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus je hebt de hele avond gekeken naar bagger. Aparte hobby.
slaap lekkerquote:Op zondag 13 februari 2011 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nu toch ECHT weer uit...
slapen![]()
Of je pakt er even een wondersponsje bijquote:Op zondag 13 februari 2011 23:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Sofia had als pornoster als specialiteit "anaal", en als je daarna dan weer moet zuigen doe je wat minder je best.
ja je hebt gelijk, nu nog afwachten hoe ze uit bed stappen of er gelijk naar de spiegel gerend wordt, want ja je bent wel op tvquote:Op maandag 14 februari 2011 00:00 schreef Lavenderr het volgende:
Die meiden hebben iig weer normale haren, alle krullen en kunstig opgemaakte kapsels zijn weg. Dit staat nog veel leuker ook. Ook gewone kleding aan ipv die pornojurkjes met palen er onder.
quote:
ik had al gezwaaid hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nieuwschierigheid...
Ik zei al... Shoot me..
maar dat was niet nodig geweest zie ik, dat gebeurd toch wel![]()
trusten
Trustenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:10 schreef Lavenderr het volgende:
Maar ik ga slapen, morgen weer werken na bijna twee weken thuis. Dát zal tegenvallen![]()
Maar heel erg blij dat ik weer beter ben, dus ik mopper niet![]()
Truste allemaal en tot morgen
werkse morgen maar wel warm aankleden nogquote:Op maandag 14 februari 2011 00:10 schreef Lavenderr het volgende:
Maar ik ga slapen, morgen weer werken na bijna twee weken thuis. Dát zal tegenvallen![]()
Maar heel erg blij dat ik weer beter ben, dus ik mopper niet![]()
Truste allemaal en tot morgen
Ja erg hé!....en ik heb wel een half uur nee gezegd....majaquote:Op maandag 14 februari 2011 00:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die is niet meer weg te slaan straks hahahahaha ohh dit is te erg voor woorden, D-K die ging niet kijken en meer bla bla bla en zag hem wel posten in SST hahahaha dit vind ik leuk
nee is echt lekker hoor zo de tv op de achtergrond, hij staat nu op, al vind ik het hele programma nog niks en luister amper, zal er wel in moeten komen, ken nog niet eens de namen uit me hoofd en dat wil wat zeggen, dat zegt dus dat ik iets heb van hoop dat het leuker wordt want anders haak ik af.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja erg hé!....en ik heb wel een half uur nee gezegd....maja
heb de link van HiDi opgeslagen kijk ik daar wel stream in de keuken, wel lekker hoor zo op tvquote:
ik heb nu alle 4 de camera's aanquote:Op maandag 14 februari 2011 00:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb de link van HiDi opgeslagen kijk ik daar wel stream in de keuken, wel lekker hoor zo op tv
wanneer krijg je het en welke geen KPN he die zenden het niet uit.
Compacte middenklasse. Dat is ook ongeveer wat ik zelf altijd rijd. Bij een gezinswagen denk ik toch aan minstens een middenklasse en dan een stationwagon of sedan variant. Laysa rijdt een koektrommel of een eentje uit de miniklasse.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, maar ook niet bepaald een boodschappenautootje...
Daarbij zijn de binnenmaten voor een A4 nou niet dusdanig veel ruimer dat je dan wel riant zit
Bron: Autoweek specificaties van de diverse auto's.
Maar alleen met het porno-pakket erbij!quote:
slaap lekkerquote:Op maandag 14 februari 2011 00:34 schreef Laysa het volgende:
Zo...en ik klapte eruit![]()
Ik ga zo mn bed in...slaap lekker
ohhh jij dacht ik wil Sofietje wel eens in spagaat bewonderen, ze tovert met DildoDinges hequote:Op maandag 14 februari 2011 00:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar alleen met het porno-pakket erbij!
Nee, joh! Ik wil gewoon het Gay (k)anaal erbij!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhh jij dacht ik wil Sofietje wel eens in spagaat bewonderen, ze tovert met DildoDinges he
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, joh! Ik wil gewoon het Gay (k)anaal erbij!
De A4 lijkt me geen compacte middenklasse, daarbij had ik van alle modellen de Avant cq Sportsback variant genomen, wat beide Audi-taal voor "stationwagon" isquote:Op maandag 14 februari 2011 00:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Compacte middenklasse. Dat is ook ongeveer wat ik zelf altijd rijd. Bij een gezinswagen denk ik toch aan minstens een middenklasse en dan een stationwagon of sedan variant. Laysa rijdt een koektrommel of een eentje uit de miniklasse.
Maar we doen ze weg en het zal me worst wezen wat het gaat worden! Als het maar rijdt.
Sorry, had je reactie niet meer gezienquote:Op zondag 13 februari 2011 16:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je mooi de gelegenheid om voor de verhuizing weer een beetje te wennen achter het stuur. Vind je het eng?
50 km. is best wel een grote afstand om elke dag heen en terug te rijden naar je werk. Lees ik nou goed dat je naar Waalwijk gaat? Hoe zit het met de files vanuit Klundert die kant op?
Je moet gewoon goed op en afritten, in en uitvoegen oefenen. Het op de snelweg rijden op zich is allemaal niet spannend, maar in file erop en eraf is in het begin best wel heul spannend.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sorry, had je reactie niet meer gezien![]()
En ja het is eng maar daar kom ik wel overheenEn files - ja. Bij Raamsdonksveer. Kwestie van wennen, hoop ik
Goedemorgen,quote:Op maandag 14 februari 2011 09:10 schreef remlof het volgende:
Het is met een kwartier vertraging ofzo maar ze zitten al wel een paar dagen in het huis. Het begin henben we dus al gemist op de streams da's wel jammer. Maar de meesten zijn sowieso paupers inderdaad.
Goeiemorgen!
We weten niet of en hoeveel vertraging er is, de tijden die daar genoemd worden zijn 3 kwartier eerder dan NL-tijd, terwijl het daar een uur eerder is.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:10 schreef remlof het volgende:
Het is met een kwartier vertraging ofzo maar ze zitten al wel een paar dagen in het huis. Het begin henben we dus al gemist op de streams da's wel jammer. Maar de meesten zijn sowieso paupers inderdaad.
Goeiemorgen!
Als ik toch moet kiezen tussen leasewagens en vrachtwagens om tussen geprakt te zitten heb ik toch liever de leasebakken eigenlijkquote:Op maandag 14 februari 2011 09:15 schreef Leandra het volgende:
Een file-tip: de rechter baan gaat meestal met zo snel, hoewel dat door de vrachtwagens niet zo opvalt, op de linkerbaan zit je ook in je file tussen de leasebakken die alleen maar (hard) kunnen remmen en gas geven en dan gaat het nogal eens mis, maar voor hen is zo'n schade een gevalletje 'jammer dan' omdat ze de volgende dag weer in een andere auto rijden...
Nee hoor, wel reklame maar geen beelden,quote:Op maandag 14 februari 2011 09:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Jullie hebben dus wel streams begrijp ik?
Bij mij is het andersom, wel beelden en alleen vooraf reclame, tussendoor nog geen reclame gezien. Heb je al verschillende linkjes geprobeerd? En Internet Explorer en Firefox?quote:Op maandag 14 februari 2011 09:31 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nee hoor, wel reklame maar geen beelden,
Kwestie van afstand houden, maar met 50 pu rolt het op die baan meestal stabieler door.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:28 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het zo naar rijden, tussen vrachtwagens. Amper overzicht.
Dan nog zit je altijd achter zo'n massief kreng. Ik vind het helemaal niks en rol dan liever links wat meer met horten en stoten. Houdt je ook wakker.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:44 schreef Leandra het volgende:
Kwestie van afstand houden, maar met 50 pu rolt het op die baan meestal stabieler door.
Met het verschil dat de kans daarop tussen de leasebakken zo ongeveer 3 keer zo groot is, maar dat moet je dan vooral doen!quote:Op maandag 14 februari 2011 09:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als ik toch moet kiezen tussen leasewagens en vrachtwagens om tussen geprakt te zitten heb ik toch liever de leasebakken eigenlijk
Op de A12 neem ik in de file ook regelmatig de 2de baan, maar daar zijn er afwisselend 3 of 4 beschikbaar, bij file op 2 banen rij ik vrijwel altijd rechts, de meeste vrachtwagenchauffeurs rijden beter dan de gemiddelde automobilist, ik voorkom alleen wel dat ik een oostblokker voor of achter me heb rijden, en afstand houden, ook tov de auto achter je.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan nog zit je altijd achter zo'n massief kreng. Ik vind het helemaal niks en rol dan liever links wat meer met horten en stoten. Houdt je ook wakker.
Maar op de fiets heb ik nooit last van files.
Ben ik nog eerder afgehaaktquote:Op maandag 14 februari 2011 09:02 schreef Juud79 het volgende:
Morning!![]()
Ik heb gisteravond even naar de kick-off gekeken, wat een tenenkrommend geheel....
Ik ben afgehaakt na blonde bimbo nummer vier en gladjakker vier...en lekker om tien uur naar bed gegaan.
Nu maar eens kijken wat er nog meer aan mensen in dat huis aanwezig is.
Zit ik trouwens naar live-beelden te kijken of nemen ze idd eerst op en zenden ze het met vertraging uit?
En een kwestie van je niet te druk maken over de files, zorgen voor een aangenaam muziekje om je heen.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sorry, had je reactie niet meer gezien![]()
En ja het is eng maar daar kom ik wel overheenEn files - ja. Bij Raamsdonksveer. Kwestie van wennen, hoop ik
Tja, dood ga je toch een keer hè?quote:Op maandag 14 februari 2011 09:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met het verschil dat de kans daarop tussen de leasebakken zo ongeveer 3 keer zo groot is, maar dat moet je dan vooral doen!
Na deze vrolijke noot wil ik even goeiemorgen wensenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tja, dood ga je toch een keer hè?![]()
http://www.spixtv.nl/quote:Op maandag 14 februari 2011 11:40 schreef Laysa het volgende:
Is er al een goede stream gemaakt waar 4 camera's bij elkaar staan?
Niet die ven net 5 zelf....die gooide mer er kneiterhard uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |