nee vriendin verderop volgde de kooi toen op haar laptop dus zit wel goed en kon ook gewoon zo een maandpakket erop gooienquote:Op zondag 13 februari 2011 12:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan moet ik 1,50 per dag betalen volgens mij
Ik bedoelde ook of de streams via laptop én pc te volgen warenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja natuurlijk zijn er streams via de laptop er zijn mensen die ook geen pc hebben alleen zo een ding dus Deisyy maak je niet ongerust hoor
Oh zo.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:55 schreef Deisyy het volgende:
Maar dan moet ik 1,50 per dag betalen volgens mij
Duurde bij mij de laatste keer ook een paar minuten.quote:
is gratis, maar mét reclamequote:Op zondag 13 februari 2011 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook of de streams via laptop én pc te volgen waren
Ik was bang dat het alleen via tv te volgen was
Topics verschijnen ook niet in de indexquote:Op zondag 13 februari 2011 13:00 schreef Laysa het volgende:
Ik zag mezelf niet in de index Remlof dus vandaar dat extra kickje
Ik bedoel natuurlijk heel egoïstisch de index van ons eigen subje...daarbuiten telt gewoon niet meequote:Op zondag 13 februari 2011 13:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Topics verschijnen ook niet in de index
Tenwij wij ze aankondigen.
Ach helemaal gratis is het niet via digitale televisie.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh zo.
Er komen waarschijnlijk toch maandpakketten? Anders snijden ze zichzelf wel erg in de vingers met enerzijds die hoge prijzen en anderzijds gratis mogelijkheden via digitale televisie.
Oquote:Op zondag 13 februari 2011 13:07 schreef rubje het volgende:
UPC digtale kijkers hebben 24/7 beeldenomdat er weer een speciaal kanaal is vrijgemaakt zoals men wel vaker doet bij bepaalde gelegenheden.
![]()
Je betaalt toch niet extra?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:08 schreef Dementor het volgende:
Ach helemaal gratis is het niet via digitale televisie.
Ja, maar dat betaal je ook zonder SST, dus dat maakt niet uit.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:09 schreef Dementor het volgende:
Maar wel iedere maand genoeg aan UPC.
Dus is het niet zo verwonderlijk dat wij nu niet meer gaan betalen voor streams.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar dat betaal je ook zonder SST, dus dat maakt niet uit.
Wij hebben nu dit... http://www.upc.nl/televis(...)-OhacCFQM53godRgaoeQquote:Op zondag 13 februari 2011 13:16 schreef Copycat het volgende:
Het kost een paar euro per maand toch?
Als ik aan een nieuwe televisie ga, dan ga ik ook aan digitale televisie. Met die ouwe buis van me vind ik het de moeite niet en zoveel televisie kijk ik nu ook weer niet.
Ik heb hem alvast bij mijn favorieten gezetquote:Op zondag 13 februari 2011 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
is gratis, maar mét reclame
http://www.net5.nl/secretstory.html
Als ik overstap, dan wil ik ook meteen goed overstappen en niet met een half pakket.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:17 schreef Dementor het volgende:
Wij hebben nu dit... http://www.upc.nl/televis(...)-OhacCFQM53godRgaoeQ
Wel in een voordeelpakket (3 in 1).
Maar het kan goedkoper hoor.
ik ookquote:Op zondag 13 februari 2011 10:41 schreef Dementor het volgende:
Het zal mij vanavond benieuwen.
Ik krijg een beetje een Oh Oh Cherso idee bij Secret Story.
hoe laat eigenlijk?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:56 schreef Laysa het volgende:
Vandaag Kick-off SST...Volg jij of volg je niet?
De liefhebbers van Boer zoekt Vrouw kunnen meteen overschakelen, SST komt er meteen achteraan.quote:
ja dat was de achterliggende vraagquote:Op zondag 13 februari 2011 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De liefhebbers van Boer zoekt Vrouw kunnen meteen overschakelen, SST komt er meteen achteraan.
ik weet nog niet of ik ga kijken of dat ik het later misschien op gemist terug kijkquote:Op zondag 13 februari 2011 13:56 schreef Scrutinizer het volgende:
21.15. Dan zit ik naar Top Gear te kijken.
Dacht ik alquote:Op zondag 13 februari 2011 14:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja dat was de achterliggende vraag
Ja, maar ik kan mij nauwelijks voorstellen dat ze daar niet meer mee gaan doen, zoals bijvoorbeeld iedere tien minuten een reclameblok er tussen proppen. Wat zou anders het UPC belang zijn?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:07 schreef rubje het volgende:
UPC digtale kijkers hebben 24/7 beeldenomdat er weer een speciaal kanaal is vrijgemaakt zoals men wel vaker doet bij bepaalde gelegenheden.
![]()
Neem dan een alles-in-een voordeelpakket, heb je ook telefoniequote:Op zondag 13 februari 2011 13:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik overstap, dan wil ik ook meteen goed overstappen en niet met een half pakket.
Ik ben al UPCklant hier.
Die zit bij Tele2, waar ik ook internet bij heb. En ik heb die vaste lijn alleen nog omdat zo'n pakket voordeliger was dan los internet.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:44 schreef Leandra het volgende:
Neem dan een alles-in-een voordeelpakket, heb je ook telefonie
Bij UPC ongeveer hetzelfde verhaal als je (digitale) TV en internet hebt... dan is telefonie bijna gratis.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zit bij Tele2, waar ik ook internet bij heb. En ik heb die vaste lijn alleen nog omdat zo'n pakket voordeliger was dan los internet.
Ik vind UPC eigenlijk geen fijne provider, maar misschien is het toch slimmer om alles om te zetten. Of alles op Tele2 te zetten.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:48 schreef Leandra het volgende:
Bij UPC ongeveer hetzelfde verhaal als je (digitale) TV en internet hebt... dan is telefonie bijna gratis.
Woehahaquote:Op zondag 13 februari 2011 14:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb mijn auto verkocht!![]()
Aan een vrouwke die er de ballen verstand van had!
Wat heb je gekocht?quote:
Ok...ik verscheur het blaadjequote:Op zondag 13 februari 2011 14:58 schreef Disana het volgende:
Dat recept dat ik gisteren postte was verre van compleet. Als je dat kookt, krijg je niet de lekkere smaak die het origineel heeft. Ik ga zo het hele recept overtikken.
Niet maken dus, dat eerder geposte recept.
Oh, goed dat je het zegt, wilde het komende week uitproberen. Lijkt mequote:Op zondag 13 februari 2011 14:58 schreef Disana het volgende:
Dat recept dat ik gisteren postte was verre van compleet. Als je dat kookt, krijg je niet de lekkere smaak die het origineel heeft. Ik ga zo het hele recept overtikken.
Niet maken dus, dat eerder geposte recept.
Het heeft bij mij ook heel lang geduurd voor ik de telefonie van KPN heb laten overzetten naar UPC, pas toen bleek dat ik voor digitale TV plus internet en telefonie van UPC goedkoper uit was dan met analoge TV en internet van UPC plus telefonie van KPN ben ik helemaal overgegaan.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind UPC eigenlijk geen fijne provider, maar misschien is het toch slimmer om alles om te zetten. Of alles op Tele2 te zetten.
Mettertijd gelukkig.
En gekochtquote:Op zondag 13 februari 2011 14:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
En jij Deis? Nog wat leuks gezien gisteren?
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En gekochtEen pikzwarte Seat Ibiza.
Over 11 dagen stat hij voor de deur
Dat mag Laysa even overschrijven!quote:Op zondag 13 februari 2011 15:06 schreef Disana het volgende:
PITTIGE INDONESISCHE CURRYKIP voor 2 personen
Ingrediënten
3 sjalotten
3 teentjes knoflook
1 eetlepel tomatenpuree
2 theelepels sambal oelek
0,5 eetlepel pittige kerriepoeder
0,5 eetlepel donkere basterdsuiker
1 theelepel citroensap
(versgemalen) peper
1 theelepel citroengras (potje van Verstegen)
2 eetlepels vloeibaar bak- en braadvet
2 kippenpoten
100 ml kokosmelk uit pakje of blik
Bereiding
Pel de sjalotten en knoflook. Hak de sjalotten, knoflook, sambal, tomatenpuree, kerrie, citroensap, citroengras en peper in een keukenmachine of met een staafmixer fijn.
Verhit het braadvet en bak het mengsel al omscheppend zo'n 3 minuten. Voeg dan de kippenpoten toe en bak ze 5 minuten op een hoog vuur.
Voeg 100 ml water toe en de kokosmelk en kook de kip in circa 20 minuten gaar.
Lekker met rijst en tjampoer.
Zelf mik ik er veel meer tomatenpuree en kokosmelk in, en ik meng het ook niet met de staafmixer.
Precies, gewoon even printen, D_K en Laysa.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:07 schreef Copycat het volgende:
Citroengras uit een potje?
Klinkt wel als een goed recept ... en print.
Die had ik gisteren gemist (gelukkigquote:Op zondag 13 februari 2011 15:06 schreef Disana het volgende:
Ingrediënten
3 sjalotten
3 teentjes knoflook
1 eetlepel tomatenpuree
1 theelepel citroensap
(versgemalen) peper
2 kippenpoten
Bereiding
Pel de sjalotten en knoflook. Hak de sjalotten, knoflook, sambal, tomatenpuree, kerrie, citroensap, citroengras en peper in een keukenmachine of met een staafmixer fijn.
Verhit het braadvet en bak het mengsel al omscheppend zo'n 3 minuten. Voeg dan de kippenpoten toe en bak ze 5 minuten op een hoog vuur.
Zelf mik ik er veel meer tomatenpuree en kokosmelk in, en ik meng het ook niet met de staafmixer.
Opgeslagenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:06 schreef Disana het volgende:
Ingrediënten
3 sjalotten
3 teentjes knoflook
1 eetlepel tomatenpuree
1 theelepel citroensap
(versgemalen) peper
2 kippenpoten
Bereiding
Wh0000t!quote:Op zondag 13 februari 2011 15:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En gekochtEen pikzwarte Seat Ibiza.
Over 11 dagen stat hij voor de deur
Macchina bellaquote:Op zondag 13 februari 2011 14:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fiat Punto dus
Leuke tuut! Ziet er goed uit, veel plezier er mee !!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fiat Punto dus
Ik kan niet wachtenquote:
Een nieuwe. Zo'n 1 als hieronder, maar dan met 3 deurenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wh0000t!Gaaf!
En issie nieuw? Of gebruikt? En foto?
Ze zeggen van wel, maar ik hoop het niet nodig te hebbenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:48 schreef HiDiHo het volgende:
Heeft ie een airbag?![]()
Nee hoor, veel rijplezier
Ach...bij het inparkeren gaan ze toch niet afquote:Op zondag 13 februari 2011 15:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zeggen van wel, maar ik hoop het niet nodig te hebben
Das lekker snel, als hij over 11 dagen al afgeleverd kan wordenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een nieuwe. Zo'n 1 als hieronder, maar dan met 3 deuren![]()
[ afbeelding ]
Wanneer krijg jij de jouwe?
Het type dat ik wilde hadden ze op voorraad, dat is mooi want dan kan ik ook al snel zuinig gaan rijden, want diesel en wegenbelastingvrij. En inderdaad, de verkoper zei ook al dat er ontzettend veel geleasd wordt. De mijne is gewoon bij elkaar gespaardquote:Op zondag 13 februari 2011 15:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das lekker snel, als hij over 11 dagen al afgeleverd kan worden![]()
Zullen ze bijna niet meer gewend zijn, een nieuwe Ibiza die gewoon gekocht wordt... zijn vrijwel allemaal voor de lease tegenwoordig
Ik rij zo'n 15.000 km per jaar, dat is niet echt heel veel, maar ook niet weinig.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:57 schreef HiDiHo het volgende:
Jij rijdt niet veel zeker? Gas is weer helemaal in
Dan heb je geen reserve wiel meer, ruimte blijft gelijkquote:Op zondag 13 februari 2011 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik rij zo'n 15.000 km per jaar, dat is niet echt heel veel, maar ook niet weinig.
En dan zou ik met zo'n gasinstallatie in mijn laadruimte zitten, waar moet ik dan mijn inkopen laten?
Lekker snel ook! Wanneer gaan jullie verhuizen, want daarvoor heb je deze auto toch gekocht, omdat het iets te ver was voor de fiets?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wauw, hij is echt gaaf Deis!Lekker scheurijzertje
![]()
Die van mij is tegen het einde van de week al klaar als het goed is.
Haha, een paar uurtjes nog maar.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kan niet wachteneindelijk
![]()
(ik kijk al de hele dag naar kanaal 15(kidding))
idd maar......alles wentquote:Op zondag 13 februari 2011 16:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, een paar uurtjes nog maar.
Ik heb nu digitale tv op m'n pc maar wat een gedoe is dat met die afstandsbediening, ik kan bijna niets meer vinden.
50 kilometer vind ik wel wat meer dan 'iets' te verquote:Op zondag 13 februari 2011 16:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker snel ook! Wanneer gaan jullie verhuizen, want daarvoor heb je deze auto toch gekocht, omdat het iets te ver was voor de fiets?
Dan heb je mooi de gelegenheid om voor de verhuizing weer een beetje te wennen achter het stuur. Vind je het eng?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
50 kilometer vind ik wel wat meer dan 'iets' te ver
Eind juni pasMaar ik heb mijn rijbewijs nu bijna een jaar en sindsdien misschien 5 keer gereden ofzo
Dus ik wilde flink op tijd zijn met een auto zodat ik wat ervaring heb met rijden voor ik iedere dag heen en weer moet kachelen over de grote boze weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |