nee vriendin verderop volgde de kooi toen op haar laptop dus zit wel goed en kon ook gewoon zo een maandpakket erop gooienquote:Op zondag 13 februari 2011 12:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan moet ik 1,50 per dag betalen volgens mij
Ik bedoelde ook of de streams via laptop én pc te volgen warenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja natuurlijk zijn er streams via de laptop er zijn mensen die ook geen pc hebben alleen zo een ding dus Deisyy maak je niet ongerust hoor
Oh zo.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:55 schreef Deisyy het volgende:
Maar dan moet ik 1,50 per dag betalen volgens mij
Duurde bij mij de laatste keer ook een paar minuten.quote:
is gratis, maar mét reclamequote:Op zondag 13 februari 2011 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook of de streams via laptop én pc te volgen waren
Ik was bang dat het alleen via tv te volgen was
Topics verschijnen ook niet in de indexquote:Op zondag 13 februari 2011 13:00 schreef Laysa het volgende:
Ik zag mezelf niet in de index Remlof dus vandaar dat extra kickje
Ik bedoel natuurlijk heel egoïstisch de index van ons eigen subje...daarbuiten telt gewoon niet meequote:Op zondag 13 februari 2011 13:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Topics verschijnen ook niet in de index
Tenwij wij ze aankondigen.
Ach helemaal gratis is het niet via digitale televisie.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh zo.
Er komen waarschijnlijk toch maandpakketten? Anders snijden ze zichzelf wel erg in de vingers met enerzijds die hoge prijzen en anderzijds gratis mogelijkheden via digitale televisie.
Oquote:Op zondag 13 februari 2011 13:07 schreef rubje het volgende:
UPC digtale kijkers hebben 24/7 beeldenomdat er weer een speciaal kanaal is vrijgemaakt zoals men wel vaker doet bij bepaalde gelegenheden.
![]()
Je betaalt toch niet extra?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:08 schreef Dementor het volgende:
Ach helemaal gratis is het niet via digitale televisie.
Ja, maar dat betaal je ook zonder SST, dus dat maakt niet uit.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:09 schreef Dementor het volgende:
Maar wel iedere maand genoeg aan UPC.
Dus is het niet zo verwonderlijk dat wij nu niet meer gaan betalen voor streams.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar dat betaal je ook zonder SST, dus dat maakt niet uit.
Wij hebben nu dit... http://www.upc.nl/televis(...)-OhacCFQM53godRgaoeQquote:Op zondag 13 februari 2011 13:16 schreef Copycat het volgende:
Het kost een paar euro per maand toch?
Als ik aan een nieuwe televisie ga, dan ga ik ook aan digitale televisie. Met die ouwe buis van me vind ik het de moeite niet en zoveel televisie kijk ik nu ook weer niet.
Ik heb hem alvast bij mijn favorieten gezetquote:Op zondag 13 februari 2011 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
is gratis, maar mét reclame
http://www.net5.nl/secretstory.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |