Eerst gaf ie nog wel wat kikjes maar na een paar keer proberen gaf ie helemaal geen geluid meer maar heb deze afgelopen week dus erg veel gestart en zogoed als niet gereden dus dat klinkt wel logisch dat ie op is.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb je na die 30 minuten rijden de accu zelf leeggestart of lukten startpogingen al niet meer omdat de accu direct al leeg was?
[..]
Helaas, koelsysteem en je electra heeft in deze niks met elkaar te maken.
Nah ligt gewoon aan het feit dat ie tientallen keren is gestart afgelopen week en er bijna niet mee gereden is.quote:
Maar wel een half uur toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:50 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Nah ligt gewoon aan het feit dat ie tientallen keren is gestart afgelopen week en er bijna niet mee gereden is.
Op dat moment heb ik schijt aan de dubbel doorgetrokken streep, mits er niks aankomt.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:54 schreef monsterd. het volgende:
Er was toenstraks een auto met aanhanger op de weg die het een kilometertje of 8-10 volgehouden heeft om 20 km/h te rijden. fijn daarna zo'n rits auto's erachter aan
het was binnnen de bebouwde kom..Daar viel niet zoveel in te halen en zeker niet met nog een auto of 5 voor jequote:Op zondag 13 februari 2011 12:59 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Op dat moment heb ik schijt aan de dubbel doorgetrokken streep, mits er niks aankomt.
Dan zei ik nietsquote:Op zondag 13 februari 2011 13:02 schreef monsterd. het volgende:
[..]
het was binnnen de bebouwde kom..Daar viel niet zoveel in te halen en zeker niet met nog een auto of 5 voor je
Eens, en het leuke is dat je dan een vrij stuk hebt om nog eens even asociaal hard door te hoeken.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:59 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Op dat moment heb ik schijt aan de dubbel doorgetrokken streep, mits er niks aankomt.
Heerlijk is dat hè. Een heel stuk weg voor jezelfquote:Op zondag 13 februari 2011 14:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eens, en het leuke is dat je dan een vrij stuk hebt om nog eens even asociaal hard door te hoeken.
Wat is Zeeland wat dat betreft toch heerlijk, daar heb je dat elke dagquote:Op zondag 13 februari 2011 14:43 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Heerlijk is dat hè. Een heel stuk weg voor jezelf
Behalve in de zomer op weg naar Renesse.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is Zeeland wat dat betreft toch heerlijk, daar heb je dat elke dag
Hangt er vanaf welke weg je neemtquote:Op zondag 13 februari 2011 15:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Behalve in de zomer op weg naar Renesse.
Vind dat juist wel mooiquote:Op zondag 13 februari 2011 15:37 schreef Marco001 het volgende:
Pfff, wat is der nieuwe passat variant toch lelijk net al dat chroom...
Zie de laatste paar dagen geregeld 1 rijden, mqar blijf hem lelijk vinden..
Veren breken inderdaad vaak onder of bovenin af. Weinig in het midden ( gelukkig!).quote:Op zondag 13 februari 2011 14:50 schreef FalleNk810i het volgende:
Bleh, dit zat gisteren nog tussen mn nieuwe veer...
[ afbeelding ]
Vond de auto scheef staan, toch maar even de ophanging gecontroleerd en vond dit stuk van de oude veer nog bovenin mn carrosserie![]()
Best bizar dat dat op zo'n plek afbreekt waar het helemaal ingesloten zit en zo goed als niet meer inveert
Lolquote:Op zondag 13 februari 2011 16:03 schreef JDude het volgende:
Spotte ik gisteren opeens een topic-gerelateerde winkel in Breda.
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,124.63,,0,5.17
Ziet er nogal gesloten uit.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:03 schreef JDude het volgende:
Zelfs Chrome op de bumperlip en sideskirts? Nee, bedankt. Dan vind ik de oude 10x mooier...quote:
Lol zit dat daar tegenwoordig ook al op ja? Om de zijramen heen vond ik wel mooi, maar dat is nogal overdreven jaquote:Op zondag 13 februari 2011 16:28 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zelfs Chrome op de bumperlip en sideskirts? Nee, bedankt. Dan vind ik de oude 10x mooier...
Google zal wel op maandagochtend langsgereden zijn, gisteren was'ie open.quote:
Vind de nieuwe Passat (of VW's in het algemeen, uitgezonderd de Golf 6) niet zo geslaagd. Normaalgesproken hebben auto's van een bepaald merk wel gemeenschappelijke designkenmerken, maar de nieuwe VW's (of Audi's) lijken allemaal echt op elkaar alsof het 1 ontwerp is.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:37 schreef Marco001 het volgende:
Pfff, wat is der nieuwe passat variant toch lelijk net al dat chroom...
Zie de laatste paar dagen geregeld 1 rijden, mqar blijf hem lelijk vinden..
En heb je met draaiende motor ook het voltage bij je accupolen gemeten?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:51 schreef Kadooosh het volgende:
Auto gestart met startkabels maar nog steeds deed ie raar.
Heb geen meter die dat kan doen.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
En heb je met draaiende motor ook het voltage bij je accupolen gemeten?
Dat je'm met kabels gestart krijgt geloof ik wel, de oorzaak van de problemen proberen we achter te komen en dan is ff meten 1 van de 1e dingen die je zou moeten doen.
Nee was de eerste keer dat de accu leeg was gelukkig.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:12 schreef vannelle het volgende:
Ah wacht!
Ik was in de veronderstelling dat je keer op keer met een lege accu stond, vandaar dat ik vroeg om te meten.
Dus: gaar & 100 euro lichter?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:22 schreef Sjoegerd het volgende:
Gisterochtend van Putten naar Leiden, vannacht om 1 uur naar Amsterdam 2 uur lag ik in bed. Vanochtend 8 uur er uit, half 9 de auto in naar Leiden. Om 9 uur 's avonds richting Amsterdam en toen weer naar Putten... Damn
100 valt wel meequote:
Oja, je was met de astra toch? Internetten vanuit bed ftw!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
100 valt wel mee.. Maar wel gaar ja.. En kan niet in slaap komen
..
Gelukkig wel met de Astra ja! Als ik zoiets vaker doe moet ik echt een wat luxueuzere bak hebben.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:12 schreef L0we het volgende:
[..]
Oja, je was met de astra toch? Internetten vanuit bed ftw!
Hoezo moest je 2x naar Leiden?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:22 schreef Sjoegerd het volgende:
Gisterochtend van Putten naar Leiden, vannacht om 1 uur naar Amsterdam 2 uur lag ik in bed. Vanochtend 8 uur er uit, half 9 de auto in naar Leiden. Om 9 uur 's avonds richting Amsterdam en toen weer naar Putten... Damn
"Aan mn kilometers komen"... Tsja, dat lukt me vaak welquote:Op maandag 14 februari 2011 08:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar goed, op deze manier kom je wel lekker aan je kilometers!
jup:quote:Op zondag 13 februari 2011 16:31 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Lol zit dat daar tegenwoordig ook al op ja? Om de zijramen heen vond ik wel mooi, maar dat is nogal overdreven ja
Haha, grappig hé, die naam zo groot op de gevelquote:Op zondag 13 februari 2011 16:03 schreef JDude het volgende:
Je moet gewoon eens wat vaker gaan rijden!quote:Op maandag 14 februari 2011 12:38 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, grappig hé, die naam zo groot op de gevel
Ik werd zaterdag uitgenodigd om naar de finale te gaan van 'Op zoek naar Zorro' in Hilversum. We zouden dan wel met de trein gaan. Nu vond ik dat niet zo'n goed idee, om 's avonds laat/'s nachts met nog een meisje in een trein te gaan zitten van Hilversum naar Rotterdam. Maar met de auto gaan zie ik helemaal niet zittenÉn in de donker, wat ik nog nooit heb gedaan, en de snelweg op, wat ik zelden doe, en naar iets vreemds rijden, wat ik ook liever vermijdt. Het hele autorijverhaal wordt steeds krampachtiger. Volgens mij heb ik serieus rijangst. Het idee dat ik auto moet gaan rijden, bezorgd me echt angstzweet
Nee, je moet gewoon lekker in je uppie gaan rijden, of in ieder geval met iemand die zich NIET bemoeit met je rijstijl, of op zijn minst op een normale manierquote:Op maandag 14 februari 2011 13:14 schreef Purdey het volgende:
Ik denk niet dat meer rijden een oplossing van het probleem is
Op een of andere manier vind ik dat ik simpelweg niet goed rij. Om het even ronduit te zeggen, ik ben gewoon bang, zeker met snelweg rijden dat ik mezelf hartstikke dood rij.
En waar die angst vandaan komt, weet ik niet. Misschien al die rijlessen, of altijd het commentaar van m'n instructeur. Of misschien m'n vader, die enorm op me scheldt als hij naast me zit. Elke keer aan m'n stuur trekt, of ineens de handrem erop trekt.
Nee, ik zit er vaak genoeg aan te denken om iets te gaan doen met rijangst lessen, of bij een andere rijschool alsnog wat rijlessen om iets meer zekerheid te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |