vast welquote:Op zondag 13 februari 2011 11:27 schreef ElizabethR het volgende:
Lag het trouwens aan mij of heeft Tom(mie) zijn haar langer laten groeien om het alvast des Zorro's te kunnen kappen??
VOlgens mij niet, Soms hebben de Zorro's een avond vrij-af en speelt de understudy/alternate. Dat zal niet van te voren worden aangegeven, denk ikquote:Op zondag 13 februari 2011 11:32 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik ben dus nog nooit naar een musical geweest he, maar het is dus niet gezegd dat wanneer je naar Zorro gaat kijken in het theater, dat de winnaar van dit programma dan in de hoofdrol staat?
Kun je dat van te voren weten?
Uiteraard!quote:
Ja dat bedoelde ik ook inderdaadquote:Op zondag 13 februari 2011 11:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bedoel je understudy of alternate? Ik denk dat je bedoelt dat Roman standaard vervanger wordt van Tommie, als die vrij is of op vakantie, en ik denk ook wel dat je gelijk hebt daarin. Veel voor de hand liggender dat ze iemand als Roman of Ruud nemen als vervanger een of twee keer per week. Ik bedoelde dat Dennis understudy kan worden na een paar weken. Oftewel vervanger bij calamiteiten, waarbij het dus niet zeker is dat ie ooit in de rol van Zorro het toneel op mag, terwijl dat voor de alternate natuurlijk gewoon vast staat.
SE heeft liever niet dat het bekend is wie wanneer speelt. Maar soms kan je er wel erachter komen. (Via twitter enzo) En dan nog is het meestal op de dag zelf.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:32 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik ben dus nog nooit naar een musical geweest he, maar het is dus niet gezegd dat wanneer je naar Zorro gaat kijken in het theater, dat de winnaar van dit programma dan in de hoofdrol staat?
Kun je dat van te voren weten?
Ik denk dat ik dit geval de nr 2 de alternate wordt. Is toch ook best leuk om Ruud te checken. Volgens mij was John ook de alternate van Freek.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:41 schreef Clauw het volgende:
[..]
SE heeft liever niet dat het bekend is wie wanneer speelt. Maar soms kan je er wel erachter komen. (Via twitter enzo) En dan nog is het meestal op de dag zelf.
Aangezien ik toch een bankhangdag heb, ga ik dit wel even kijken!quote:Op zondag 13 februari 2011 12:54 schreef Kinga het volgende:
Ah, en ze zijn te gast bij Life 4 You straks!
Ja bij John was dat heel raar want hij heeft maar kort in Joseph gespeeld. Uiteindelijk hebben heel veel mannen Joseph gespeeld dus waar die zoektocht voor was???quote:Op zondag 13 februari 2011 12:21 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit geval de nr 2 de alternate wordt. Is toch ook best leuk om Ruud te checken. Volgens mij was John ook de alternate van Freek.
ok thnx.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:41 schreef Clauw het volgende:
[..]
SE heeft liever niet dat het bekend is wie wanneer speelt. Maar soms kan je er wel erachter komen. (Via twitter enzo) En dan nog is het meestal op de dag zelf.
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:51 schreef roos85 het volgende:
net de show aan het terugkijken, verbaas me iedere keer hoe soepel en goed Tommie kan bewegen
I know I know.. Klopt ook!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen over mannen die goed kunnen dansen?
Een paar weken geleden had hij ook zo'n mediterraans sikje (bij gebrek aan een betere term voor die bescheiden baardgroeiquote:Op zondag 13 februari 2011 11:27 schreef ElizabethR het volgende:
Lag het trouwens aan mij of heeft Tom(mie) zijn haar langer laten groeien om het alvast des Zorro's te kunnen kappen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |