Oh was dat een sikje! Ik dacht dat ie gezeverd had en in het stof was gevallen ofzo.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Een paar weken geleden had hij ook zo'n mediterraans sikje (bij gebrek aan een betere term voor die bescheiden baardgroei).
Heeft Tommie mee gedaan aan Idolsquote:Op zondag 13 februari 2011 16:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Een paar weken geleden had hij ook zo'n mediterraans sikje (bij gebrek aan een betere term voor die bescheiden baardgroei). Als je het vergelijkt met dat rattenkoppie dat daar bij Idols2 stond te stuntelen, wat een verschil zeg.
Zo, die had ik niet herkend. (ben ook niet bekend met musicalproducties..)quote:Op zondag 13 februari 2011 18:15 schreef Clauw het volgende:
Rene van Kooten en Brigitte Heitzer in All Shook Up/Love Me Tender!
En kijk wat ik vond:
[ afbeelding ]
Dat ging niet echt lekker daarquote:
quote:
ja hequote:Op zondag 13 februari 2011 19:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het is wel een lekkertje inderdaad.
quote:
quote:@pearljozefzoon @rvoverdijk lieverd! Het was echt fijn om met je te zingen! Ik ben fan van jou en ik ben supertrots op je! We zien elkaar snel. Liefs
quote:@rvoverdijk @pearljozefzoon Lieve lieve lieverd, heb het net teruggezien en je was echt alles wat ik had durven dromen!Zo blij! knuffel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liveshow 8Zaterdag 19 februari 2011, 20:25 uur, Ned. 1Zaterdag is de grote finale van Op zoek naar Zorro. Roman, Ruud en Tommie zullen de strijd met elkaar aangaan in de spannende liveshows. Wie zal de felbegeerde rol van Zorro krijgen?
ow van Roman wist ik het welquote:Op maandag 14 februari 2011 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik verbaasde me er gister over bij Carlo en Irene dat Roman een vriendin heeft, dacht echt dat hij homo was
Ja als iemand op vakantie gaat met zijn "allerbeste vriendinnetje" dan weet je meestal wel hoe laat het isquote:Op maandag 14 februari 2011 16:48 schreef Clauw het volgende:
Ik twijfelde bij Mischa, maar heb gehoord dat ie inderdaad wel homo is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |