Het wachten is op Muck en haar medicatie. Ze mag pas na half uur etenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook wel trek
TOEK! Maak je ontbijt?
ligt eraan wat je haalt maar 2 bussen douche schuim sensatie waren dacht ik rond de 12 euro incl kortingquote:Op zondag 13 februari 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OwWat kost het dan ongeveer? Wel rond de 30 euro denk ik of niet?
![]()
Nou ja, je snapt wat ik bedoel... iemand moet terugbetaald wordenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja herman steekt daar geld in, zal eerder de brouwerij zijn
ohh.. in die tijd kan ik ook nog naar jullie komen!quote:Op zondag 13 februari 2011 12:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Het wachten is op Muck en haar medicatie. Ze mag pas na half uur eten
Lenen ook niet, dat geeft zo'n rotzooiquote:Op zondag 13 februari 2011 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Zie je het al voor je?In de trein met een bad op m'n rug?
Mag ik em lenen dan?
![]()
wij hebben Rituals badschuimquote:Op zondag 13 februari 2011 12:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ligt eraan wat je haalt maar 2 bussen douche schuim sensatie waren dacht ik rond de 12 euro incl korting
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh.. in die tijd kan ik ook nog naar jullie komen!
*gaat supersonisch douchen*
gelukkig hoef je de eerste paar jaar geen belasting te betalen dus dan kan je mooi af lossenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:16 schreef OA het volgende:
[..]
Nou ja, je snapt wat ik bedoel... iemand moet terugbetaald worden
ik heb hammam, himalay mist en tai chi doucheschuimquote:Op zondag 13 februari 2011 12:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wij hebben Rituals badschuim
niet hammam maar Wei Chi ofzo ..
ohh dan zal het TaiChi zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 12:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb hammam, himalay mist en tai chi doucheschuim![]()
![]()
deze keer heb ik je tel nr wel opgeslagenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
je ziet maar
deurbel doet het toch niet.
vd rest heb ik nog zo'n afkoel douchegel van rituals en zwitsal natuurlijkquote:Op zondag 13 februari 2011 12:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh dan zal het TaiChi zijn
en verder gewoon dove doucheschuim
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ligt eraan wat je haalt maar 2 bussen douche schuim sensatie waren dacht ik rond de 12 euro incl korting
Mag ik er dan in liggen bij jou zonder dat ik rotzooi maak maar met badeendjes?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:17 schreef D. het volgende:
[..]
Lenen ook niet, dat geeft zo'n rotzooi
Watwat?quote:
gewoon aan de bruine bonen in tomaten saus...quote:Op zondag 13 februari 2011 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Misschien toch eens kijken dan
Dan maar minder eten
![]()
Ohquote:Op zondag 13 februari 2011 12:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
deze keer heb ik je tel nr wel opgeslagen
Ieuw!quote:Op zondag 13 februari 2011 12:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gewoon aan de bruine bonen in tomaten saus...
quote:
ja tepels kan ook maar in dit geval ging het over den oppermachtige koekersquote:Op zondag 13 februari 2011 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Watwat?Van die koekjes of bedoel je iets heel anders?
mja een retourtje den haag kost ook niet niksquote:Op zondag 13 februari 2011 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ieuw!nee, dan ga ik wel wat vaker bij andere mensen eten
![]()
Jouw kind is ook te jong om mee te postenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:16 schreef Ladylike het volgende:
Mn kind is te actief om op fok te kunnen posten
later
Dat magquote:Op zondag 13 februari 2011 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mag ik er dan in liggen bij jou zonder dat ik rotzooi maak maar met badeendjes?![]()
Muck ook!quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja tepels kan ook maar in dit geval ging het over den oppermachtige koekers
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muck ook!Dus kom hier maar een eitje halen
![]()
[..]![]()
Mijn tepels zijn geen knoppers jij bruut!!!
![]()
Dat is waarquote:Op zondag 13 februari 2011 12:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja een retourtje den haag kost ook niet niks
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:26 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag
Mag je zelfs mijn MetMichiel badeend lenen
Ja, lach maar! Maar geen kanaalgezoek aan mijn lijf!quote:
maar spelen met tepel is juistquote:Op zondag 13 februari 2011 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, lach maar! Maar geen kanaalgezoek aan mijn lijf!
morgen roos-uitdeler..quote:
Spelen ja!quote:
Goedemorgen meneer met de roosquote:
beetje draaien kan best maar niet 720 graden neequote:Op zondag 13 februari 2011 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Spelen ja!Maar niet draaien
quote:
ja die griep kan lang blijven hangen helaasquote:Op zondag 13 februari 2011 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, ik moet er maar eens uit.
Voel me weer helemaal grieperig en zo, zoals vorige maand.
Je snapt heus wel wat ik bedoelquote:Op zondag 13 februari 2011 12:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
beetje draaien kan best maar niet 720 graden nee
[..]
Rustig aan Flesjequote:Op zondag 13 februari 2011 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, ik moet er maar eens uit.
Voel me weer helemaal grieperig en zo, zoals vorige maand.
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:36 schreef Toekito het volgende:
Ik ga denk ik naar gamemania straks
Als goedmakertje dat ik van de dames mee moet naar Lush
quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen meneer met de roosIk verwacht de 12e uiteraard een verlate valentijnsverrassing
De ontvangster was hier vanochtendquote:Op zondag 13 februari 2011 12:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
Ik verwachttedat eigenlijk hier niet terug
![]()
Is zeldzaam hoor...
nee ik ben echt wereldvreemd op dat gebiedquote:Op zondag 13 februari 2011 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je snapt heus wel wat ik bedoel
[..]
Rustig aan Flesje
ik heb vannacht despicable me weer gekekenquote:
Ik zag het jahquote:Op zondag 13 februari 2011 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De ontvangster was hier vanochtend
Ja ja, smoesjes!
Ik geloof dat je neus groeitquote:Op zondag 13 februari 2011 12:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik ben echt wereldvreemd op dat gebied
[..]
ik heb vannacht despicable me weer gekeken
nee hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 12:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik geloof dat je neus groeit![]()
friemelquote:
lovelyquote:
LIER LIER PANTS ON FIRE!quote:
ik zie dat mijn neus niet groeide, daar is niks aan gelogen hoorquote:
Nee, dat bedoelde ik ook niet!quote:Op zondag 13 februari 2011 12:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zie dat mijn neus niet groeide, daar is niks aan gelogen hoor
vind je het gek met die besturing manquote:Op zondag 13 februari 2011 12:43 schreef DaMart het volgende:
Het behalen van een racelicentie in Test Drive Unlimited 2 valt nog niet mee.
Succes dan nog maar evenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:43 schreef DaMart het volgende:
Het behalen van een racelicentie in Test Drive Unlimited 2 valt nog niet mee.
Lekker hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo nog een bakkie koffieen een peuk
en dan ga ik weer beginnen
FF busje uitladen .....quote:Op zondag 13 februari 2011 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo nog een bakkie koffieen een peuk
en dan ga ik weer beginnen
thanksquote:
laters friemelquote:
Ik ga in de trein zo slapenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga straks zo hard terug mijn bed in
LL dacht in eerste instantie dat die van mij af kwamquote:Op zondag 13 februari 2011 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen meneer met de roosIk verwacht de 12e uiteraard een verlate valentijnsverrassing
Weet ik nog niet precies... Niet te laat, moet nog wassen doen, kattenbak en opruimen in huis enzoquote:Op zondag 13 februari 2011 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoelaat ga je terug naar zwolle?
Alweerquote:
ja moet ik ook maar ik ga echt mijn bed inquote:Op zondag 13 februari 2011 12:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik nog niet precies... Niet te laat, moet nog wassen doen, kattenbak en opruimen in huis enzoEn dan weer op tijd naar bed, want morgen vroeg werken
Wat deed de buurvrouw?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja moet ik ook maar ik ga echt mijn bed in
vanmorgen was ook veelste vroeg.. stomme buurvrouw
SUCCESquote:Op zondag 13 februari 2011 12:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik ben er weer weg van![]()
de sloop van de bar gaat beginnen![]()
![]()
Succesquote:Op zondag 13 februari 2011 12:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik ben er weer weg van![]()
de sloop van de bar gaat beginnen![]()
![]()
Besturing valt me nog wel mee hoor... je moet alleen niet met vol gas wegrijden, want dan glijdt je auto alle kanten opquote:Op zondag 13 februari 2011 12:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
vind je het gek met die besturing man![]()
en dat kut sims gedoe
Driftenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Besturing valt me nog wel mee hoor... je moet alleen niet met vol gas wegrijden, want dan glijdt je auto alle kanten op.
Ja dat wel.. alleen vroeg wakkerquote:Op zondag 13 februari 2011 12:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
Afgelopen nacht meer nachtrust gehad?
Dat was opdracht 4 van het race-examen... nu alleen nog opdracht 6 tot een goed einde brengenquote:
Dat is wel minderquote:Op zondag 13 februari 2011 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat wel.. alleen vroeg wakker![]()
Hey DMquote:Op zondag 13 februari 2011 12:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was opdracht 4 van het race-examen... nu alleen nog opdracht 6 tot een goed einde brengen.
Jeroen is dat spel ook aan het spelenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was opdracht 4 van het race-examen... nu alleen nog opdracht 6 tot een goed einde brengen.
Ja iets met vergeten medicijnen, ze flipte compleet de pan uitquote:Op zondag 13 februari 2011 13:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel minder
Iets met een buurvrouw zag ik
Dan is fijn wakker worden zeker wat andersquote:Op zondag 13 februari 2011 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeroen is dat spel ook aan het spelen
[..]
Ja iets met vergeten medicijnen, ze flipte compleet de pan uit
6quote:Op zondag 13 februari 2011 13:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel minder
Iets met een buurvrouw zag ik
[..]
Hey DM
Hoeveel opdrachten heb je?
Hij is vast verder dan ik benquote:Op zondag 13 februari 2011 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeroen is dat spel ook aan het spelen
Daarom ga ik ook zo lekker een middagtukje doenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan is fijn wakker worden zeker wat anders
Geniet er vanquote:Op zondag 13 februari 2011 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook zo lekker een middagtukje doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |