quote:
Zie je het al voor je?quote:
van ? uit ?quote:
Het wachten is op Muck en haar medicatie. Ze mag pas na half uur etenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook wel trek
TOEK! Maak je ontbijt?
ligt eraan wat je haalt maar 2 bussen douche schuim sensatie waren dacht ik rond de 12 euro incl kortingquote:Op zondag 13 februari 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OwWat kost het dan ongeveer? Wel rond de 30 euro denk ik of niet?
![]()
Nou ja, je snapt wat ik bedoel... iemand moet terugbetaald wordenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja herman steekt daar geld in, zal eerder de brouwerij zijn
ohh.. in die tijd kan ik ook nog naar jullie komen!quote:Op zondag 13 februari 2011 12:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Het wachten is op Muck en haar medicatie. Ze mag pas na half uur eten
Lenen ook niet, dat geeft zo'n rotzooiquote:Op zondag 13 februari 2011 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Zie je het al voor je?In de trein met een bad op m'n rug?
Mag ik em lenen dan?
![]()
wij hebben Rituals badschuimquote:Op zondag 13 februari 2011 12:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ligt eraan wat je haalt maar 2 bussen douche schuim sensatie waren dacht ik rond de 12 euro incl korting
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh.. in die tijd kan ik ook nog naar jullie komen!
*gaat supersonisch douchen*
gelukkig hoef je de eerste paar jaar geen belasting te betalen dus dan kan je mooi af lossenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:16 schreef OA het volgende:
[..]
Nou ja, je snapt wat ik bedoel... iemand moet terugbetaald worden
ik heb hammam, himalay mist en tai chi doucheschuimquote:Op zondag 13 februari 2011 12:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wij hebben Rituals badschuim
niet hammam maar Wei Chi ofzo ..
ohh dan zal het TaiChi zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 12:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb hammam, himalay mist en tai chi doucheschuim![]()
![]()
deze keer heb ik je tel nr wel opgeslagenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
je ziet maar
deurbel doet het toch niet.
vd rest heb ik nog zo'n afkoel douchegel van rituals en zwitsal natuurlijkquote:Op zondag 13 februari 2011 12:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh dan zal het TaiChi zijn
en verder gewoon dove doucheschuim
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ligt eraan wat je haalt maar 2 bussen douche schuim sensatie waren dacht ik rond de 12 euro incl korting
Mag ik er dan in liggen bij jou zonder dat ik rotzooi maak maar met badeendjes?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:17 schreef D. het volgende:
[..]
Lenen ook niet, dat geeft zo'n rotzooi
Watwat?quote:
gewoon aan de bruine bonen in tomaten saus...quote:Op zondag 13 februari 2011 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Misschien toch eens kijken dan
Dan maar minder eten
![]()
Ohquote:Op zondag 13 februari 2011 12:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
deze keer heb ik je tel nr wel opgeslagen
Ieuw!quote:Op zondag 13 februari 2011 12:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gewoon aan de bruine bonen in tomaten saus...
quote:
ja tepels kan ook maar in dit geval ging het over den oppermachtige koekersquote:Op zondag 13 februari 2011 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Watwat?Van die koekjes of bedoel je iets heel anders?
mja een retourtje den haag kost ook niet niksquote:Op zondag 13 februari 2011 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ieuw!nee, dan ga ik wel wat vaker bij andere mensen eten
![]()
Jouw kind is ook te jong om mee te postenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:16 schreef Ladylike het volgende:
Mn kind is te actief om op fok te kunnen posten
later
Dat magquote:Op zondag 13 februari 2011 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mag ik er dan in liggen bij jou zonder dat ik rotzooi maak maar met badeendjes?![]()
Muck ook!quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja tepels kan ook maar in dit geval ging het over den oppermachtige koekers
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muck ook!Dus kom hier maar een eitje halen
![]()
[..]![]()
Mijn tepels zijn geen knoppers jij bruut!!!
![]()
Dat is waarquote:Op zondag 13 februari 2011 12:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja een retourtje den haag kost ook niet niks
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:26 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag
Mag je zelfs mijn MetMichiel badeend lenen
Ja, lach maar! Maar geen kanaalgezoek aan mijn lijf!quote:
maar spelen met tepel is juistquote:Op zondag 13 februari 2011 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, lach maar! Maar geen kanaalgezoek aan mijn lijf!
morgen roos-uitdeler..quote:
Spelen ja!quote:
Goedemorgen meneer met de roosquote:
beetje draaien kan best maar niet 720 graden neequote:Op zondag 13 februari 2011 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Spelen ja!Maar niet draaien
quote:
ja die griep kan lang blijven hangen helaasquote:Op zondag 13 februari 2011 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, ik moet er maar eens uit.
Voel me weer helemaal grieperig en zo, zoals vorige maand.
Je snapt heus wel wat ik bedoelquote:Op zondag 13 februari 2011 12:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
beetje draaien kan best maar niet 720 graden nee
[..]
Rustig aan Flesjequote:Op zondag 13 februari 2011 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, ik moet er maar eens uit.
Voel me weer helemaal grieperig en zo, zoals vorige maand.
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:36 schreef Toekito het volgende:
Ik ga denk ik naar gamemania straks
Als goedmakertje dat ik van de dames mee moet naar Lush
quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen meneer met de roosIk verwacht de 12e uiteraard een verlate valentijnsverrassing
De ontvangster was hier vanochtendquote:Op zondag 13 februari 2011 12:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
Ik verwachttedat eigenlijk hier niet terug
![]()
Is zeldzaam hoor...
nee ik ben echt wereldvreemd op dat gebiedquote:Op zondag 13 februari 2011 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je snapt heus wel wat ik bedoel
[..]
Rustig aan Flesje
ik heb vannacht despicable me weer gekekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |