Ik zag het jahquote:Op zondag 13 februari 2011 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De ontvangster was hier vanochtend
Ja ja, smoesjes!
Ik geloof dat je neus groeitquote:Op zondag 13 februari 2011 12:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik ben echt wereldvreemd op dat gebied
[..]
ik heb vannacht despicable me weer gekeken
nee hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 12:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik geloof dat je neus groeit![]()
friemelquote:
lovelyquote:
LIER LIER PANTS ON FIRE!quote:
ik zie dat mijn neus niet groeide, daar is niks aan gelogen hoorquote:
Nee, dat bedoelde ik ook niet!quote:Op zondag 13 februari 2011 12:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zie dat mijn neus niet groeide, daar is niks aan gelogen hoor
vind je het gek met die besturing manquote:Op zondag 13 februari 2011 12:43 schreef DaMart het volgende:
Het behalen van een racelicentie in Test Drive Unlimited 2 valt nog niet mee.
Succes dan nog maar evenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:43 schreef DaMart het volgende:
Het behalen van een racelicentie in Test Drive Unlimited 2 valt nog niet mee.
Lekker hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo nog een bakkie koffieen een peuk
en dan ga ik weer beginnen
FF busje uitladen .....quote:Op zondag 13 februari 2011 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo nog een bakkie koffieen een peuk
en dan ga ik weer beginnen
thanksquote:
laters friemelquote:
Ik ga in de trein zo slapenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga straks zo hard terug mijn bed in
LL dacht in eerste instantie dat die van mij af kwamquote:Op zondag 13 februari 2011 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen meneer met de roosIk verwacht de 12e uiteraard een verlate valentijnsverrassing
Weet ik nog niet precies... Niet te laat, moet nog wassen doen, kattenbak en opruimen in huis enzoquote:Op zondag 13 februari 2011 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoelaat ga je terug naar zwolle?
Alweerquote:
ja moet ik ook maar ik ga echt mijn bed inquote:Op zondag 13 februari 2011 12:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik nog niet precies... Niet te laat, moet nog wassen doen, kattenbak en opruimen in huis enzoEn dan weer op tijd naar bed, want morgen vroeg werken
Wat deed de buurvrouw?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja moet ik ook maar ik ga echt mijn bed in
vanmorgen was ook veelste vroeg.. stomme buurvrouw
SUCCESquote:Op zondag 13 februari 2011 12:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik ben er weer weg van![]()
de sloop van de bar gaat beginnen![]()
![]()
Succesquote:Op zondag 13 februari 2011 12:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik ben er weer weg van![]()
de sloop van de bar gaat beginnen![]()
![]()
Besturing valt me nog wel mee hoor... je moet alleen niet met vol gas wegrijden, want dan glijdt je auto alle kanten opquote:Op zondag 13 februari 2011 12:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
vind je het gek met die besturing man![]()
en dat kut sims gedoe
Driftenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Besturing valt me nog wel mee hoor... je moet alleen niet met vol gas wegrijden, want dan glijdt je auto alle kanten op.
Ja dat wel.. alleen vroeg wakkerquote:Op zondag 13 februari 2011 12:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
Afgelopen nacht meer nachtrust gehad?
Dat was opdracht 4 van het race-examen... nu alleen nog opdracht 6 tot een goed einde brengenquote:
Dat is wel minderquote:Op zondag 13 februari 2011 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat wel.. alleen vroeg wakker![]()
Hey DMquote:Op zondag 13 februari 2011 12:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was opdracht 4 van het race-examen... nu alleen nog opdracht 6 tot een goed einde brengen.
Jeroen is dat spel ook aan het spelenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was opdracht 4 van het race-examen... nu alleen nog opdracht 6 tot een goed einde brengen.
Ja iets met vergeten medicijnen, ze flipte compleet de pan uitquote:Op zondag 13 februari 2011 13:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel minder
Iets met een buurvrouw zag ik
Dan is fijn wakker worden zeker wat andersquote:Op zondag 13 februari 2011 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeroen is dat spel ook aan het spelen
[..]
Ja iets met vergeten medicijnen, ze flipte compleet de pan uit
6quote:Op zondag 13 februari 2011 13:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel minder
Iets met een buurvrouw zag ik
[..]
Hey DM
Hoeveel opdrachten heb je?
Hij is vast verder dan ik benquote:Op zondag 13 februari 2011 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeroen is dat spel ook aan het spelen
Daarom ga ik ook zo lekker een middagtukje doenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan is fijn wakker worden zeker wat anders
Geniet er vanquote:Op zondag 13 februari 2011 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook zo lekker een middagtukje doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |