das een end lopen danquote:Op maandag 21 februari 2011 20:27 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb een natuurwinkel in de dorpstraat gevonden in Zoetermeer. Daar loop ik vrijdag wel ff heen met de kindjes. We moeten toch de eendjes voeren, dus das op de route.
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:13 schreef Ticootje het volgende:
Is de tuinen een natuurwinkel?? Ik ken verder geen natuurwinkels want ik kom daar nooit. Het valt mij namelijk altijd op dat het personeel er vaak meer dood dan levend uitziet, dus zo gezond is biovoer niet. Lekker met kringen onder de ogen, vaal haar. Dat soort dingen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tis net als met een tweeling..ze horen bij elkaar maar hebben toch elk hun eigen identitiet
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tis net als met een tweeling..ze horen bij elkaar maar hebben toch elk hun eigen identitiet
Maar jij hebt een minibaby, die van pvoess is alweer bijna een maand of 4.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:20 schreef Vanyel het volgende:
Damn.. en ik maar blij zijn als ik 80 krijg in een sessie.
Geen regeldagen, tandjespijnquote:Op maandag 21 februari 2011 15:29 schreef Morretje het volgende:
Hier heeft mevroi 's nachts weer honger, ze komt braaf om de 4 uurDat ben ik niet meer gewend zeg.. Zijn er regeldagen zo rond de 9 maanden ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |