quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:57 schreef Ssserpente het volgende:
zo'n tweeënhalve fles wijn teveel op
Ze probeert soms op schoot te kruipen en mn shirt omhoog te trekken met de opmerking Lotte buik drinken? Maar ze vind het prima als ik zeg dat dat Jelle melk is.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:30 schreef WupWup het volgende:
Gossie, dat helpenWil ze zelf ook weer drinken mrien?
5 wekenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, voor m'n gevoel klopt het gewoon niet. Een kind krijg makkelijker melk uit de borst dan een kolfapparaat, en ik kolf met zo'n groot gemak 60 ml uit één borst dat het me sterk lijkt dat ze 70 ml in totaal binnenkrijgt als ze twee borsten goed leegdrinkt. Maar ik ben heel precies met wegen, dus het zou wel kunnen kloppen...
Pvoesss, hoe oud was V. toen hij in het ziekenhuis lag?
Oh maar dat dacht ik ook, maar na een tijdje ging het wel goedquote:Op zondag 27 februari 2011 21:48 schreef huuphuup het volgende:
oh lief hoor maar nah, ik ben gewoon een knurft.
Zo'n tag vergeet ik te wisselen en als ik het wel wissel dan vergeet ik vast of dit nou de kant was die net geweest was of die nu aan de beurt is ofzo![]()
zo'n bandje heeft wsl ook heel weinig zin, vandaar dat k em nog steeds niet besteld hebik moet gewoon mn hoofd maar weer ns gebruiken waar ie voor bedoeld is, nadenken
Ja, dat heb ik geprobeerd, maar ik kreeg er geen beweging in. Toen heb ik er een mes ondergeproptquote:Op maandag 28 februari 2011 14:58 schreef Ssserpente het volgende:
Het bekertje precies onder het dekseltje inknijpen, Twink, dan komt er lucht bij.
Van Huup geleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |