ik vind het geen mooi gebouw, dat midden in de prachtige hei staat, sorry.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou lelijk vinden.Geweldig gebouw ook vanuit historisch oogpunt. Renovatie staat voor de deur en het is bovendien beschermd dorpsgezicht.
Eens. Het is daardoor ook echt een gat in de stad.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:05 schreef Appelknaller het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dijkzigt ziekenhuis in Rotterdam, zelden zo'n lelijk gebouw gezien
Die buizen, wtf.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:44 schreef Fredo55 het volgende:
Bibliotheek Rotterdam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In December vorig jaar hadden ze het over slopen, daarna weer over renoveren.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:05 schreef Appelknaller het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
volgens mij gaan ze het in 2017 helemaal slopen.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:32 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
In December vorig jaar hadden ze het over slopen, daarna weer over renoveren.
Denk dat in zn geheel slopen en er een nieuw ziekenhuis neerzetten niet eens gaat.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:32 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
In December vorig jaar hadden ze het over slopen, daarna weer over renoveren.
Oostblok stijl.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:05 schreef Appelknaller het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wacht maar tot station Arnhem centraal af is.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:31 schreef Pugg het volgende:
Station Schiedam , zou een bruisende boel worden met winkels etc.
kaalslag![]()
[ afbeelding ]
Het gebouw op zich is best aardig vind ik.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:46 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is iemand ooit in Parijs geweest en vond het Centre pompidou wel leuk, maar dit is werkelijk walgelijk![]()
Ik wil graag het nieuwe gemeentehuis in Sliedrecht nomineren, grootheidswaanzin en past totaal niet in de omgeving![]()
[ link | afbeelding ]
Terwijl aan de overkant dit staat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een gruwelijk vette locatie voor een dik feest!quote:Op zondag 13 februari 2011 13:02 schreef Markster het volgende:
[..]
Op zich wel aardig, alleen sinds wanneer ligt Honh Kong in Nederland?
Wat dachten jullie van Radio Kootwijk?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lijkt wel een kerncentrale man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |