ik vind het geen mooi gebouw, dat midden in de prachtige hei staat, sorry.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou lelijk vinden.Geweldig gebouw ook vanuit historisch oogpunt. Renovatie staat voor de deur en het is bovendien beschermd dorpsgezicht.
Eens. Het is daardoor ook echt een gat in de stad.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:05 schreef Appelknaller het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dijkzigt ziekenhuis in Rotterdam, zelden zo'n lelijk gebouw gezien
Die buizen, wtf.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:44 schreef Fredo55 het volgende:
Bibliotheek Rotterdam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In December vorig jaar hadden ze het over slopen, daarna weer over renoveren.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:05 schreef Appelknaller het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
volgens mij gaan ze het in 2017 helemaal slopen.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:32 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
In December vorig jaar hadden ze het over slopen, daarna weer over renoveren.
Denk dat in zn geheel slopen en er een nieuw ziekenhuis neerzetten niet eens gaat.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:32 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
In December vorig jaar hadden ze het over slopen, daarna weer over renoveren.
Oostblok stijl.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:05 schreef Appelknaller het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wacht maar tot station Arnhem centraal af is.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:31 schreef Pugg het volgende:
Station Schiedam , zou een bruisende boel worden met winkels etc.
kaalslag![]()
[ afbeelding ]
Het gebouw op zich is best aardig vind ik.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:46 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is iemand ooit in Parijs geweest en vond het Centre pompidou wel leuk, maar dit is werkelijk walgelijk![]()
Ik wil graag het nieuwe gemeentehuis in Sliedrecht nomineren, grootheidswaanzin en past totaal niet in de omgeving![]()
[ link | afbeelding ]
Terwijl aan de overkant dit staat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een gruwelijk vette locatie voor een dik feest!quote:Op zondag 13 februari 2011 13:02 schreef Markster het volgende:
[..]
Op zich wel aardig, alleen sinds wanneer ligt Honh Kong in Nederland?
Wat dachten jullie van Radio Kootwijk?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lijkt wel een kerncentrale man.
Ik vind die vliegende zeecontainer erboven zo ontzettend misplaatst, met andere materialen zou het misschien wat kunnen worden.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:57 schreef Markster het volgende:
[..]
Het gebouw op zich is best aardig vind ik.
Herkenbaarquote:Op zondag 13 februari 2011 17:46 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is iemand ooit in Parijs geweest en vond het Centre pompidou wel leuk, maar dit is werkelijk walgelijk![]()
Ik wil graag het nieuwe gemeentehuis in Sliedrecht nomineren, grootheidswaanzin en past totaal niet in de omgeving![]()
[ link | afbeelding ]
Terwijl aan de overkant dit staat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tering, had je gezegd dat dit afzichtelijke bouwsel ergens in het voormalige Oostblok zou staan, dan had ik je nog geloofd ookquote:Op zondag 13 februari 2011 15:05 schreef Appelknaller het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt op een gevangenis, met die tralies voor de ramen. Op zich niet eens een heel gekke gedachte, als je weet dat er een politiebureau naast zit.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:36 schreef summer2bird het volgende:
Het stormink in Deventer, trouwens bijna alle scholen van het etty hillesum lyceum zijn lelijk. [ afbeelding ]
Het heeft ook iets weg van een fabriek met die grote buizen op het dak.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:19 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Lijkt op een gevangenis, met die tralies voor de ramen. Op zich niet eens een heel gekke gedachte, als je weet dat er een politiebureau naast zit.
WTFquote:Op zondag 13 februari 2011 18:01 schreef BabyB het volgende:
Het nieuwe Metzo College gebouw, dat in het echt nog lelijker is om te zien dan op de foto.
Het lijkt net verroest..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kan het nog erger?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:37 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Wacht maar tot station Arnhem centraal af is.
Deze dus... die semi-sovjet flatgebouwen waar je het niet in je hoofd moet halen om er tegenaan te pissen; anders stort het inquote:Op maandag 14 februari 2011 10:00 schreef San_Andreas het volgende:
[ afbeelding ]
en z'n 10.000 collega flats
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:10 schreef polariteit het volgende:
[..]
Deze dus... die semi-sovjet flatgebouwen waar je het niet in je hoofd moet halen om er tegenaan te pissen; anders stort het in
ik kon mijn weg daar ook nooit vindenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:46 schreef bleiblei het volgende:
Het schijnt een wereldberoemd gebouw te zijn maar ik vind het aan de binnen en buitenkant toch wel het summum van afgrijselijk.
Het Centraal Beheer gebouw in Apeldoorn aan de PWA laan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overigens is de binnenkant nog vele malen erger dan de buitenkant.
En ik verdwaal altijd in dat kolere betonnen blok, daar zit dus echt geen logica in.
Die is eigenlijk best wel mooi, jij pakt alleen een lelijke fotoquote:Op zondag 13 februari 2011 11:51 schreef exile79 het volgende:
Dit topic (en deel 1) is net als gruwelijke oorlogsbeelden. Je weet dat het vreselijk is, je kijkt toch, en als je alles gezien hebt voel je je niet zo lekker en had je gewild dat je je ogen had afgewend. Bedankt allemaal.
Boreel in Deventer:
[ afbeelding ]
Precies. Pak maar eens de metro van Rijnhaven naar Maashaven.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:11 schreef LostFormat het volgende:
Maar de maassilo in dit topic. Dat is juist wat rotterdam rotterdam maakt.
Sowieso mag deze hele stad genomineerd worden. Ik kan met recht zeggen dat Oss de lelijkste stad van Nederland is.quote:Op zondag 13 februari 2011 07:53 schreef female81 het volgende:
En wat dacht je van de V&D in Oss?
Er is sinds deze foto wel een wit verfje overheen gegaan, + een wijziging van het logo, maar het heeft nauwelijks geholpen.
[ afbeelding ]
De voormalige stationsrestauratie in dezelfde plaats, links op de foto: ook niet veel. Zeker nu het al ongeveer een decennium nagenoeg leeg staat (er hebben nog een páár mensen ingezeten, die na een paar maanden ook alweer vertrokken waren). Wanneer gaat dat ding plat?
[ afbeelding ]
Smaken verschillenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:27 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Die is eigenlijk best wel mooi, jij pakt alleen een lelijke foto
Doe dat maar eens ja. Mensen van buitenaf vragen wat voor ghetto daar te zien is als ze bij Maashaven vanuit de metro naar beneden kijken.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Precies. Pak maar eens de metro van Rijnhaven naar Maashaven.
een soort leger basis, misschien liggen er wel kernkoppenquote:Op zondag 13 februari 2011 18:01 schreef BabyB het volgende:
Het nieuwe Metzo College gebouw, dat in het echt nog lelijker is om te zien dan op de foto.
Het lijkt net verroest..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merkwaardig gebouw idd, helemaal de ligging ervan.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:24 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
de meelfabriek in leiden
[ afbeelding ]
afschuwelijk lelijk
Ligt er wel aan in welk stukje van Oss je je bevindt. Het centrum is redelijk wisselvallig te noemen.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:36 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Sowieso mag deze hele stad genomineerd worden. Ik kan met recht zeggen dat Oss de lelijkste stad van Nederland is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |