Gelukkigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:38 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij je daaraan schuldig maakt hoor.
Als er dan toch een opname gebeurt zou ik graag meegaan want hier op aarde blijft het dezelfde toestand of erger. Daar dient de aarde nl. voor, ervaren van dualiteit.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:58 schreef Bankfurt het volgende:
Ik niet, het zijn anderen die het doen;
aan mij en aan geestverwanten zal worden gevraagd om op Aarde te blijven, voor anderen is geen plaats hier.
Het kan ook op andere planeten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:56 schreef Loppe het volgende:
[..]
Als er dan toch een opname gebeurt zou ik graag meegaan want hier op aarde blijft het dezelfde toestand of erger. Daar dient de aarde nl. voor, ervaren van dualiteit.
Ligt eraan of die bronnen aannemelijk zijn..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:57 schreef Loppe het volgende:
Ik heb al wat verhalen gehoord over leven op de maan en op Mars (# onafhankelijke bronnen) die volgens mij wel waar kunnen zijn. Aannemen dat die bronnen waar zijn kan niemand jullie verplichten.
Kun je aangeven waar ik niet netjes en beschaafd ben geweest? En waar mijn commentaar niet onderbouwd was?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:26 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
als ze netjes communiceren en beschaafd zijn, komen ze zeker niet op mijn negeerlijstje.
Ok nu is het wel genoeg. Punt is duidelijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Kun je aangeven waar ik niet netjes en beschaafd ben geweest? En waar mijn commentaar niet onderbouwd was?
Als een 'negeerlijstje' je enige antwoord is, ga je af door de zijdeur.
Ligt eraan wie het wil weten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ligt eraan of die bronnen aannemelijk zijn..
Nou, dat lukt jou wonderwel, petje afquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
GelukkigSoms is het wel even inhouden.
Damnitquote:
Hans Anders roept jequote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:44 schreef IBAZ het volgende:
Is er een moderator beschikbaar om dit in goede banen te leiden?
En wie had je in gedachten?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:47 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Misschien kan een andere mod er voor zorgen dat dit geen slow chat wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |