Je kan ook gewoon uit je raam kijken?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb morgen dus een probleem, dinsdag weer trouwens.
De vorige bewoner heeft in oktober een bank in de fik gestoken in de portiek. Nu zijn de bellen beneden kapot![]()
Dus ik moet de hele dag buiten gaan zitten wachten op de postbode
doe je toch iets nie goed, vlc is tochwel 1 van de betere players die er is, miss wel de beste!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:43 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb vlc maar geïnstalleerd die faalplayer van een totem valt steeds uit.![]()
Zal ik het aan mono vragen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:45 schreef 92Merel het volgende:
Vraag me af hoeveel % er al voor Draakje binnen is aan geld
Lees mn post is goed.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
doe je toch iets nie goed, vlc is tochwel 1 van de betere players die er is, miss wel de beste!
Ik vind je wel lief hoor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:45 schreef Ragboer het volgende:
Haters, jullie moeten mij gewoon niet. Alleen omdat ik Ragboer ben. Stelletje haters.
VLC is voor audio echt ruk. Ik gebruik momenteel voor audio liever KMPlayerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:43 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb vlc maar geïnstalleerd die faalplayer van een totem valt steeds uit.![]()
Nee dat werkt toch niet gekkie.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:45 schreef Franneh het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon uit je raam kijken?
Of webcam uit je raam hangen.
jij bent faal.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:45 schreef EggsTC het volgende:
Ik stem voor franneh en huppel op de cam!
Playerquote:
quote:
Die is ruige bumactie aan het hebbenquote:
Ik ookquote:
Het is een Rotterdammer. Die moet je toch niet???quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Player![]()
En ik maar denken dat ik speciaal was
Ik heb vorig jaar een postbode gehad die sneeuwballen op mijn raam ging gooien.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat werkt toch niet gekkie.
Morgen maar briefje ophangen en dan nog geen idee hoe ik het ga oplossen. Denk niet dat de postbode maandag gaat staat roepen naar me
Je vond Mc-Piel zeker liever? Omdat hij 12 is?quote:
Huiswerkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:51 schreef _Fanta het volgende:
ik word echt knetter geil van deze muziek!, waar is knetter eigenlijk?? had haar toenstraks nog op msn maar ineens was ze foetsie :S
De koeien melken of ze is de hooischuur aan het opruimen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:51 schreef _Fanta het volgende:
ik word echt knetter geil van deze muziek!, waar is knetter eigenlijk?? had haar toenstraks nog op msn maar ineens was ze foetsie :S
Doe maar stoer dat jij knetter op msn hebt en wij niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:51 schreef _Fanta het volgende:
Papendrecht!!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Het is een Rotterdammer. Die moet je toch niet???
Dan gaat Eggs maar doorquote:
edwardquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:53 schreef -Datdus- het volgende:
naam van popje raden kan onder deze lijn.
Karelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:53 schreef -Datdus- het volgende:
naam van popje raden kan onder deze lijn.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:54 schreef Ragboer het volgende:
Kan echt aan mijn anus oxideren hoe Popje heet.
Dat is niet zo aardig gezegd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:54 schreef Ragboer het volgende:
Doe maar ruig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:54 schreef Ragboer het volgende:
pcies, boeit mij ook geen fuk, wie is popje eigenlijk ?:Pquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:54 schreef Ragboer het volgende:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:54 schreef Ragboer het volgende:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:55 schreef _Fanta het volgende:
ow wacht Popje-popje, sry had zoiets van over wie hebbe ze nou hele tijd
quote:
Shitquote:
Ik snap je helemaalquote:
Nee ik wilde dat Eggs door zou gaanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wasistloss?
Je wou me zeker overnemen straks?
Franneh is het met mij eensquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:59 schreef Franneh het volgende:
Rockiejj heb je niet nog wat te doen?
Weet ik niet? Wat dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:59 schreef Franneh het volgende:
Rockiejj heb je niet nog wat te doen?
Ja, ik weet ook wie het heeft gezegd.quote:
denk t, maar dan ga ik uit protest onder dit nummer keer heerlijk zeiken, brbquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hij schrok van hoe iedereen het goed vond.
Boh genieten van Eggsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:00 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik geniet nog van Eggs.
Nouja van zijn muziek dan.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:02 schreef robdriessen het volgende:
Zoooo, testen geslaagd. Binnenkort op deze zender: Driessen Draait Door
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:02 schreef Franneh het volgende:
Lekkere muziek Eggs.![]()
Tevens bedankt voor mijn GOA ontmaagding.
Als je nog verdere ontmaagding zoekt, je weet me te vindenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:02 schreef Franneh het volgende:
Lekkere muziek Eggs.![]()
Tevens bedankt voor mijn GOA ontmaagding.
Dat dit kon.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
En zonder pijn en bloed ook gewoon. De held
Dit wil ik vakerquote:
Ze kiest eerder voor mij.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je nog verdere ontmaagding zoekt, je weet me te vinden
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je nog verdere ontmaagding zoekt, je weet me te vinden
Omdat je baas bent.quote:
Ik zal aan naatje vragen of hij zijn lul uit je keel haalt.quote:
Doe dat maar dan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zal aan naatje vragen of hij zijn lul uit je keel haalt.
valle?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:06 schreef _Fanta het volgende:
maar wat was dat net zo allemaal? ik was aan het pisse op mn plee en hoorde mn valle op de radio?
Alsof je van dat dingie last zou hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je klinkt Merel. Is het erg?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je gaat toch niet hetzelfde klinken als ik he?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof je van dat dingie last zou hebben
Naatje doet dat soort dingen niet, dat staat niet in de bijbel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gister zware raspstem, vraag OV maarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je klinkt Merel. Is het erg?
Als 13 in een dozijn jouw niveau is dan is dat wel een beetje jammer. Het is toch juist leuk als er ook eens wat anders is.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jij hebt mijn lul gezien?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jah hoorde zo ieens fanta op de radio, maar ik zat heerlijk te zeiken. dus kweet ook nie? miss had ik wel verkeerd verstaan ofzo. kan ook natuurlijk!quote:
Dat is wat onz-radio tof maakt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als 13 in een dozijn jouw niveau is dan is dat wel een beetje jammer. Het is toch juist leuk als er ook eens wat anders is.
Sorry, koelkast, ik bedoelde de posts hier, niet de muziekquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als 13 in een dozijn jouw niveau is dan is dat wel een beetje jammer. Het is toch juist leuk als er ook eens wat anders is.
Zware rokersstem...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gister zware raspstem, vraag OV maar
Dan heb ik niets gezegdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:08 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Sorry, koelkast, ik bedoelde de posts hier, niet de muziek
Sorry dat ik weer online ben.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:08 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Sorry, koelkast, ik bedoelde de posts hier, niet de muziek
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
overigens ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn lul net iets groter is dan die van mono
Ik zet je erop!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:08 schreef 8108139dpths het volgende:
Lekker muziekje.![]()
![]()
hey hups? mag ik morgen weer van 16:30 (na Beach) tot 18:30?
Heb jij wel A3 papier dan? Ik denk dat die van jou een hoop kleiner is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
overigens ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn lul net iets groter is dan die van mono
Je hebt m opgemeten?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
De nieuwsgierigheid wint het.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
Flips had m niet verkleind tot thumbnail om jou beter te laten voelen ?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb vergelijkend warenonderzoek gedaan met als vergelijking de monopic van flips
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:10 schreef MissBullshit het volgende:
hoi enzo.. en doei. ik luister. thats all
Nee, Franneh...............quote:
Geen zweetquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:10 schreef Ragboer het volgende:
Sorry dat ik begonnen ben met piemelhumor. Het is allemaal mijn schuld. Sorry dat mijn medefokkers nog niet volwassen genoeg zijn om ermee om te gaan.
je kan toch aan het papier zien hoe groot dat ding isquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Flips had m niet verkleind tot thumbnail om jou beter te laten voelen ?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Flips had m niet verkleind tot thumbnail om jou beter te laten voelen ?
Dan moet je zeker bij de meet wegblijven.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Die van mono bedoel ik.
En ik niet.
Welk papierformaat? A1, A2, A3, A4, A5, A6 of nog kleiner?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je kan toch aan het papier zien hoe groot dat ding is
Hahah misschien wel slimmer jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:11 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dan moet je zeker bij de meet wegblijven.![]()
![]()
mono heeft de pic verwijderd, maar volgens mij was het A4quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Welk papierformaat? A1, A2, A3, A4, A5, A6 of nog kleiner?
in je dromenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:12 schreef _Fanta het volgende:
ik ben groot geschapen dus ik mag nie opscheppen over mn lul
Toen Fanta geboren werd, mocht hij van God kiezen: Of een enorme piem, of een perfect geheugen. Hij weet alleen niet meer wat hij gekozen heeft....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:12 schreef _Fanta het volgende:
ik ben groot geschapen dus ik mag nie opscheppen over mn lul
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mono heeft de pic verwijderd, maar volgens mij was het A4
Je bedoelt jouw piemeltje is zo groot als een halve A4 overdwars, dus 10cmquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mono heeft de pic verwijderd, maar volgens mij was het A4
klopt! ik denk dat ik de goede keuze heb gemaaktquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Toen Fanta geboren werd, mocht hij van God kiezen: Of een enorme piem, of een perfect geheugen. Hij weet alleen niet meer wat hij gekozen heeft....
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je bedoelt jouw piemeltje is zo groot als een halve A4 overdwars, dus 10cm
Mono had A3
Dat betwijfel ik, want volgens mij heeft bijna niemand A3 liggenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je bedoelt jouw piemeltje is zo groot als een halve A4 overdwars, dus 10cm
Mono had A3
vin ik ook zielig idd, alsof iets te verbergen hebbe ofzoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:14 schreef Ragboer het volgende:
Mensen die over hun geslachtsdeel patsen...
Echt he, die van mij is gewoon lang, daar hoef ik niet over te patsenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:14 schreef Ragboer het volgende:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:15 schreef -Datdus- het volgende:
Misschien moet piemelmaat opgenomen worden in het fok! profiel.Maar dan wel in papier eenheden
Ik pats alleen over de piel van Monoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:14 schreef Ragboer het volgende:
Mijn piemel is de grootstequote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:14 schreef Ragboer het volgende:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik pats alleen over de piel van Mono
fixedquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn piemel kalkoen is de grootste zwaarste
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:16 schreef MissBullshit het volgende:
er is hier echt geen fuck veranderd...
LIEVJEEEEquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:16 schreef MissBullshit het volgende:
er is hier echt geen fuck veranderd...
Ik heb heul nie een kalkoenquote:
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Wat zal jij lachen als je die ooit ziet dan
Goede zaak tochquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:17 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Algerije
Jemen
Bahrein
Iran
Ze willen allemaal een revolutie... Prachtig
We want proofquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb heul nie een kalkoen![]()
Gewoon een kale kano
mijn dildo's zijn groterquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:17 schreef _Fanta het volgende:
zal ik maar gewoon zegge da ik de grootste heb, om deze discussie maar te eindigen
hoi. sinds wanneer ben jij zo vijandig? Ik heb je gewoon gemist hierquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:17 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
hoi. sinds wanneer ben ik je lievje?
nee, tenzij iemand hem heeft opgeslagen, maar mono heeft de pic van mijnalbum.nl verwijderdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog
Hihiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, tenzij iemand hem heeft opgeslagen, maar mono heeft de pic van mijnalbum.nl verwijderd
mjah die kan ook in formaten van halve meter en langer kopen. dus daar ga ik me nie mee concurrerenquote:
vijandig? sinds iedereen denkt dat ik een kloon ben.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
hoi. sinds wanneer ben jij zo vijandig? Ik heb je gewoon gemist hier
Hoi honkytonk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:19 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
vijandig? sinds iedereen denkt dat ik een kloon ben.
wel net een melding op mijn telefoon gehad, zit nu ff te fokken terwijl mijn date ff aan het omkleden is.quote:
Ik verdiep me niet zo in faalusers.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en het dan nog verkeerd schrijven ook
ik zal maar eens ff mij slang ontvouwen, wint niemand van.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:19 schreef _Fanta het volgende:
[..]
mjah die kan ook in formaten van halve meter en langer kopen. dus daar ga ik me nie mee concurreren
HT is liefquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik verdiep me niet zo in faalusers.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:21 schreef _Fanta het volgende:
doe voortaan gewoon smooth criminal van mj ok?
liever die van alien ant farmquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:21 schreef _Fanta het volgende:
doe voortaan gewoon smooth criminal van mj ok?
Ik nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:19 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
vijandig? sinds iedereen denkt dat ik een kloon ben.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:20 schreef Viro het volgende:
[..]
wel net een melding op mijn telefoon gehad, zit nu ff te fokken terwijl mijn date ff aan het omkleden is.
schep er even over opquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik niet![]()
En ik heb jou op msn.
Dat ziet er imposant uitquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:22 schreef EggsTC het volgende:
Voor de geinteresseerden Psychedelic Trance Tree
Je staat in mijn fobo. Baas hé!quote:
ik ben niet leukquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
IK HEB HAAR OP MSN MENSENen ze is leuk
Nicequote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je staat in mijn fobo. Baas hé!
Ben je nog misbruikt door je stiefvader?quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:24 schreef _Fanta het volgende:
vrouwen vinden altijd excuses om onder sex uit te komen haha
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ben je nog misbruikt door je stiefvader?
DE HELDIN!!quote:
Doegggquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:26 schreef Viro het volgende:
Mensen ik bn er weer vandoor. Tijd om de clubs in DH onveilig te maken.
Veel plezier met onz radio
De hoofdpijnsmoes werkt niet meer sinds ze hebben onderzocht dat seks dan juist goed isquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:24 schreef _Fanta het volgende:
vrouwen vinden altijd excuses om onder sex uit te komen haha
doen!, is toch heerlijke radio!!!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:26 schreef MissBullshit het volgende:
ik heb best lang niet geluisterd. ga denk ik toch af en toe maar weer eens luisteren
Bij mij werkt het niet tegen hoofdpijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De hoofdpijnsmoes werkt niet meer sinds ze hebben onderzocht dat seks dan juist goed is![]()
En dan zit ik hier, met hoofdpijn, zonder seks
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:27 schreef _Fanta het volgende:
[..]
doen!, is toch heerlijke radio!!!
niet altijdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:27 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ditquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:27 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Is toch gezelligquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:26 schreef MissBullshit het volgende:
ik heb best lang niet geluisterd. ga denk ik toch af en toe maar weer eens luisteren
[..]
[..]
die tijden kan ik niet luisteren. lekker handig geplandquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Elke doordeweekse ochtend van 10-12 en regelmatig daar buiten.
ik ben uitgeleerdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
leer van verschillende soorten muziek te houden en dan word radio ONZ echt je ding!
www.onzinradio.nl/rooster/ daar regelmatig kijken want ik draai ook vaak in de avond/nacht.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:31 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
die tijden kan ik niet luisteren. lekker handig gepland
Ohquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bij mij werkt het niet tegen hoofdpijn
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:32 schreef sharr het volgende:
Ik verveel me
Is er íets interessants op de tv?
regelmatig kijken.. ik heb een leven... af en toe kijken. okquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
www.onzinradio.nl/rooster/ daar regelmatig kijken want ik draai ook vaak in de avond/nacht.
Echt heaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
DJ ROCK IS OP DE RADIO EN DAN VRAAG JE OF ER WAT OP TV IS IN HET ONZ RADIO TOPIC
Wat denk je zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |