Ik zal aan naatje vragen of hij zijn lul uit je keel haalt.quote:
Doe dat maar dan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zal aan naatje vragen of hij zijn lul uit je keel haalt.
valle?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:06 schreef _Fanta het volgende:
maar wat was dat net zo allemaal? ik was aan het pisse op mn plee en hoorde mn valle op de radio?
Alsof je van dat dingie last zou hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je klinkt Merel. Is het erg?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je gaat toch niet hetzelfde klinken als ik he?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof je van dat dingie last zou hebben
Naatje doet dat soort dingen niet, dat staat niet in de bijbel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gister zware raspstem, vraag OV maarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je klinkt Merel. Is het erg?
Als 13 in een dozijn jouw niveau is dan is dat wel een beetje jammer. Het is toch juist leuk als er ook eens wat anders is.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jij hebt mijn lul gezien?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jah hoorde zo ieens fanta op de radio, maar ik zat heerlijk te zeiken. dus kweet ook nie? miss had ik wel verkeerd verstaan ofzo. kan ook natuurlijk!quote:
Dat is wat onz-radio tof maakt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als 13 in een dozijn jouw niveau is dan is dat wel een beetje jammer. Het is toch juist leuk als er ook eens wat anders is.
Sorry, koelkast, ik bedoelde de posts hier, niet de muziekquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als 13 in een dozijn jouw niveau is dan is dat wel een beetje jammer. Het is toch juist leuk als er ook eens wat anders is.
Zware rokersstem...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gister zware raspstem, vraag OV maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |