quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:45 schreef EggsTC het volgende:
Ik stem voor franneh en huppel op de cam!
Playerquote:
quote:
Die is ruige bumactie aan het hebbenquote:
Ik ookquote:
Het is een Rotterdammer. Die moet je toch niet???quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Player![]()
En ik maar denken dat ik speciaal was
Ik heb vorig jaar een postbode gehad die sneeuwballen op mijn raam ging gooien.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat werkt toch niet gekkie.
Morgen maar briefje ophangen en dan nog geen idee hoe ik het ga oplossen. Denk niet dat de postbode maandag gaat staat roepen naar me
Je vond Mc-Piel zeker liever? Omdat hij 12 is?quote:
Huiswerkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:51 schreef _Fanta het volgende:
ik word echt knetter geil van deze muziek!, waar is knetter eigenlijk?? had haar toenstraks nog op msn maar ineens was ze foetsie :S
De koeien melken of ze is de hooischuur aan het opruimen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:51 schreef _Fanta het volgende:
ik word echt knetter geil van deze muziek!, waar is knetter eigenlijk?? had haar toenstraks nog op msn maar ineens was ze foetsie :S
Doe maar stoer dat jij knetter op msn hebt en wij niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:51 schreef _Fanta het volgende:
Papendrecht!!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Het is een Rotterdammer. Die moet je toch niet???
Dan gaat Eggs maar doorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |