barra / bara is een gefrituurd broodje met urdi er inquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
De helft van de gerechten die jullie noemen ken ik niet eens
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
barra / bara is een gefrituurd broodje met urdi er in
net of ze nu wel weet wat t isquote:
daarom een receptje voor drquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:29 schreef oh-oh het volgende:
Die foto dat kan ook echt alles zijn he
zeg, als ik het mij herinner had jij op een of andere restaurantdag een raar soort sushi gegeten?quote:
euh moet ik dit wel snappen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
barra / bara is een gefrituurd broodje met urdi er in
Met dank aan Ynske kan ik het gewoonweg maken, heb zowat alles in huisquote:
Dat ziet dr uit als behanglijm, mijn vader maakte het vroeger wel es stiekem, want ik vind het ook lekker en hij wilde nooit delenquote:
Nee dat slurp je uit een bakje en daar eet je vis in ketjapsaus met uitjes bijquote:
Echnie ik kan heul niet koken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:35 schreef oh-oh het volgende:
YAAAAAAAAY morgen allemaal broodje barra eten bij Ml
Volgens mij kun jij beter kokenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat slurp je uit een bakje en daar eet je vis in ketjapsaus met uitjes bij
Jeutje, daar vraag je me wat.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zeg, als ik het mij herinner had jij op een of andere restaurantdag een raar soort sushi gegeten?
weet je nog wat dat was?
ja, de restaurantweek jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jeutje, daar vraag je me wat.![]()
Bedoel je de restaurantweek? Toen ik bij het restaurant met de ster ging eten? (ga ik mijn maart weer naartoe trouwens.) Moet ik even terugzoeken of daar iets van sushi bijzat.
Andere 'echte' sushi heb ik alleen bij Shabu gegeten en die ken je vast allemaal wel.
Jij en je Maart?:oquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jeutje, daar vraag je me wat.![]()
Bedoel je de restaurantweek? Toen ik bij het restaurant met de ster ging eten? (ga ik mijn maart weer naartoe trouwens.) Moet ik even terugzoeken of daar iets van sushi bijzat.
Andere 'echte' sushi heb ik alleen bij Shabu gegeten en die ken je vast allemaal wel.
Prima show en die man van me kan er dan niet omheenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waarom heb je dan de helft van je huis omgebouwd tot keuken?
Ik weet het weer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, de restaurantweek ja
je had toen een raar iets gegeten, en je noemde het sushi
Behanglijm, dat zei ik tochquote:
ohja, met kokosquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet het weer.![]()
Diningcity Restaurantweek augustus 2010
Was één van de voorgerechtjes.Als ik jou toch niet als kookencyclopedie had.
Heb je dat inmiddels al gemaakt?quote:
whehehe, dan ga ik het toch eens proberenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:52 schreef oh-oh het volgende:
En het is echt zo dat ze zeggen dat je geen echte Molukker bent als je het niet lust ook.
Want mn vader zat altijd op te scheppen dat ik een echte was en die andere twee maar niet![]()
En dan riep ik dr altijd boos achteraan dat hij het niet eens wilde delen met me
nee, maar het schoot me net weer te binnen dat ik het wel eens wilde proberen en daarom vroeg ik hetquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je dat inmiddels al gemaakt?![]()
En sjips! Ik had Tombo in dat topic beloofd dat ze mee mocht deze keer en heb de plekjes nu al vergeven aan Takkedinges en echtgenoot.![]()
Het smaakt naar niks, het gaat om wat je erbij eet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, dan ga ik het toch eens proberen
Bedankt voor de reminder, leuk om mijn ervaring van vorige keer weer door te lezen. Hopelijk wordt het deze keer weer net zo lekker!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, maar het schoot me net weer te binnen dat ik het wel eens wilde proberen en daarom vroeg ik het
Hijs goed he?quote:
Das een wok met een bolle bodem dat weet je bestquote:
for a minute you had me therequote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:02 schreef oh-oh het volgende:
Godverdomme Zwab, je hebt gelijk, ik bedoelde een wadjang
Neeeeeeeee je had gelijk, echt, faalmolukker ben ikquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
for a minute you had me there
het lijkt ook zo op elkaar
Wadji, Wadjang, je maakt wadji niet eens in de wadjang , jezus fuckquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
ja, wees dan eens wat creatiever met woorden verzinnen ja
nee dat niet, het stond wel op de lijst met dingen die ik ooit wilde makenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:05 schreef oh-oh het volgende:
Maar heb je het wel es gehad Zwab?
Tis heel makkelijk te maken
klinkt ook lekkerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:06 schreef Cat22 het volgende:
Zwab! Mijn eerste etentje bij de ster (is not Aubergine)
Nationale Restaurantweek 2t/m 8 Maart 2009
Volgens mij is het een van de simpelste dingen, en het is echt heerlijk !quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee dat niet, het stond wel op de lijst met dingen die ik ooit wilde maken
maar die lijst krijg ik de komende 10 jaar niet af vrees ik
Niks mis met mosselen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
toch eens kijken of er nog lekkere dingen met een mosselpan te maken zijn, want ik ga echt geen mosselen eten
ik ben helemaal niet zo' n fan van alles dat in schelpen zit, als het echt moet eet ik het wel, maar echt lekker vind ik het nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niks mis met mosselen.![]()
De schaaldieren dus, vieze geesten.
Waarom heb je dan een mosselpan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet zo' n fan van alles dat in schelpen zit, als het echt moet eet ik het wel, maar echt lekker vind ik het niet
mijn vader wilde em per sequote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een mosselpan?![]()
Mosseltjes zijn heerlijk, lekker koken in een witte wijnsaus.Niet frituren, da's mosselmoord.
![]()
En sint jacobsschelp is ook lekkah. Al heb ik die alleen nog maar in het donker gegeten.
Eet je wel dingen in harnasjes?
Als ik jouw verhalen hoor gaat die niet gauw met die pan aan de slag toch?quote:
niet bepaald, hij hoopt dat ik ze voor em wil maken, en dat doe ik ook welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik jouw verhalen hoor gaat die niet gauw met die pan aan de slag toch?
Schelpen moet je ook niet eten. Veel te gritterig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
oh en kreeft / krab vind ik wel lekker hoor, en misschien zijn er wel schelpen die ik lekker vind, maar ben ze nog niet tegen gekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door Pagan op 13-02-2011 13:09:31 ]Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
k geef m je gewoon aanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ga je het me echt zo makkelijk maken?
Je was me voor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
k geef m je gewoon aan
[ afbeelding ]
die zijn toch niet zo heel duur?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:33 schreef oh-oh het volgende:
Mosselen met friet of met zwartbrood met mosterd, heeeeeerlijk![]()
Ik wou dat ik een mosselpan had
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:37 schreef asfalthooligan het volgende:
Houd alleen maar van speciale mosselpannetjes![]()
![]()
Ik heb er eentje.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:33 schreef oh-oh het volgende:
Mosselen met friet of met zwartbrood met mosterd, heeeeeerlijk![]()
Ik wou dat ik een mosselpan had
In de Rechtstraat zit een visboerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
die zijn toch niet zo heel duur?
maar zijn er hier visboeren die ze verkopen?
in Sluis ligt echt zo'n vis handel waar je ze vers kunt scoren
aahquote:
Hij zit dr wel al een poosje hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
aah
maar dan nog niet zo lang? ok laatste keer dat ik daar was was 3 jaar geleden
quote:
Ik ga over mijn nek van mosselen!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:57 schreef asfalthooligan het volgende:
jij bent ook niet vies van een mossel anders hoor![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Zwab. (Strega)quote:
Applaus voor je droger!quote:
Dank u!quote:Op zondag 13 februari 2011 09:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Applaus voor je droger! [ afbeelding ]
Ja hequote:Op zondag 13 februari 2011 10:39 schreef Cat22 het volgende:
Leuk dat je Bo nog kunt volgen nadat hij bij jou weg is gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En sjips! Ik had Tombo in dat topic beloofd dat ze mee mocht deze keer en heb de plekjes nu al vergeven aan Takkedinges en echtgenoot.![]()
Hee die Tombo.quote:
Jij zoekt gewoon een ster bij jou in de buurt uit.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 10:44 schreef Oognip het volgende:
Nou iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.altijd goed prioriteiten stellen he
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 13 februari 2011 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou iddIk houd FHF in de gaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.altijd goed prioriteiten stellen he
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik trein ook niet dagelijks, maar ik ben sinds donderdag aan mijn 4e boek bezigquote:Op zondag 13 februari 2011 10:27 schreef Cat22 het volgende:
Ik krijg steeds meer zin om een ereader te kopen.Als ze net zo lezen als een boek scheelt dat veel gesjouw op vakantie en in de trein. Alleen jammer dat ik niet zo vaak met de trein of op vakantie ga.
Als ik dagelijks zou treinen had ik er denk ik allang eentje gekocht.
quote:Op zondag 13 februari 2011 10:44 schreef Oognip het volgende:
Ja heKan ik dat ergens vinden? Wat onder de spoiler staat bedoel ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Zie je dmquote:Op zondag 13 februari 2011 11:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kan ik dat ergens vinden? Wat onder de spoiler staat bedoel ik.
Het lijkt mij echt ideaal. Toch nog maar eens over nadenken of ik mezelf daarmee ga verrassen.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik trein ook niet dagelijks, maar ik ben sinds donderdag aan mijn 4e boek bezigHet voordeel van een e-reader is dat je heb gewoon neer kunt leggen en weer doorgaan waar je gebleven bent als je verder wilt lezen. Hij gebruikt geen stroom als je niet leest. Daardoor gaat de accu ook zo lang mee. Hij onthoudt waar je bent gebleven, je hoeft hem alleen opnieuw in te schakelen en je kunt doorlezen.
Ja, kost je een mailtje of zoquote:Op zondag 13 februari 2011 11:16 schreef Cat22 het volgende:
Het lijkt mij echt ideaal. Toch nog maar eens over nadenken of ik mezelf daarmee ga verrassen.
De boeken kun je ook goedkoop 'kopen', zag ik?
Maar die zijn duur!quote:
Je moet er wat voor overhebbenquote:
Goedemorgenquote:
Dat is dan ook weer zo. De opoffering!quote:
Moet je wel ff goed opletten welke formaten het ding aan kanquote:Op zondag 13 februari 2011 11:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het lijkt mij echt ideaal. Toch nog maar eens over nadenken of ik mezelf daarmee ga verrassen.
De boeken kun je ook goedkoop 'kopen', zag ik?
Neuh, is geen enkel probleem, gewoon een kwestie van Calibre installeren. Dat kan elk formaat omzetten naar het formaat dat je reader gebruikt en het er meteen voor je opzetten ook. Echt heel simpel te bedienenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
Moet je wel ff goed opletten welke formaten het ding aan kanSommige kunnen bv ook overweg met gewoon pdf'jes/doc'jes, maar dat is dan platte tekst, dus dan scroll je je rot als je halverwege een boek bent en je opent het opnieuw. Echt van die epub bestanden hebben vaak gewoon hoofdstukken waar je naar kan 'springen'.
Ik krijg er eentje van mn werk, maar ben niet zo'n lezer, en DVM heeft er al eentje, dus wellicht als het niks is is het wat voor je
Oeh! Ik houd me aanbevolen! (tegen vergoeding uiteraard)quote:Op zondag 13 februari 2011 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet je wel ff goed opletten welke formaten het ding aan kanSommige kunnen bv ook overweg met gewoon pdf'jes/doc'jes, maar dat is dan platte tekst, dus dan scroll je je rot als je halverwege een boek bent en je opent het opnieuw. Echt van die epub bestanden hebben vaak gewoon hoofdstukken waar je naar kan 'springen'.
Ik krijg er eentje van mn werk, maar ben niet zo'n lezer, en DVM heeft er al eentje, dus wellicht als het niks is is het wat voor je
Je kunt je hier (en in de voorgaande twee delen) inlezen, Cat: eBook hot or not? #3quote:Op zondag 13 februari 2011 11:36 schreef Cat22 het volgende:
Oeh! Ik houd me aanbevolen! (tegen vergoeding uiteraard)
En mocht ik er anders zelf eentje gaan kopen dan kom ik me hier vast wel weer melden over wat het wel/niet moet hebben.
Thanks!quote:Op zondag 13 februari 2011 11:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je kunt je hier (en in de voorgaande twee delen) inlezen, Cat: eBook hot or not? #3
Maar dan heb je toch die hele opmaak niet? En de hoofdstukken? Als ik daar gewoon een zooi tekst uit een .txt in pleur snapt dat ding toch niet wat de hoofdstukken moeten zijn enzo?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Neuh, is geen enkel probleem, gewoon een kwestie van Calibre installeren. Dat kan elk formaat omzetten naar het formaat dat je reader gebruikt en het er meteen voor je opzetten ook. Echt heel simpel te bedienen
Het kan ook .txt bestanden aan, zodat je elke willekeurige tekst in Kladblok kunt plakken en omzetten![]()
Als je hem liever zelf houdt dan moet je dat natuurlijk doen. Lief dat je in ieder geval aan me denkt.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch die hele opmaak niet? En de hoofdstukken? Als ik daar gewoon een zooi tekst uit een .txt in pleur snapt dat ding toch niet wat de hoofdstukken moeten zijn enzo?
Kan ook best van wel hoor, wat ik al zei; ik ben niet zo'n lezer dus heb me er niet zo in verdiept.
Ik zal es kieken Cat, als het een tablet is hou ik graag m zelfMaar ze zijn beetje onduidelijk. Het zou een ereader zijn 'waar je ook spelletjes op kan spelen en filmpjes mee kan kijken' ofzo
Mijn boekenkast puilt al uit (en staat op de logeerkamer).quote:Op zondag 13 februari 2011 11:47 schreef tombolafan het volgende:
Geef mij maar een echt boek, staat ook leuk in de kast
Ja e-inkt heeft DVM ookquote:Op zondag 13 februari 2011 12:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je hem liever zelf houdt dan moet je dat natuurlijk doen. Lief dat je in ieder geval aan me denkt.
Ik moet me er sowieso nog wat in verdiepen. Als belangrijkste eis heb ik dat het moet lezen als een echt boek (ik lees her en der iets van e-inkt). Want als ik niet het 'boekgevoel' erbij heb dan weet ik nu al dat ik het ding niet ga gebruiken.
En daarnaast moet het natuurlijk mogelijk zijn om diverse soorten bestanden/boeken erop te downloaden. Wifi en andere gadgets is leuk, maar geen noodzaak.
En tot zover mijn verlanglijst.
[..]
Mijn boekenkast puilt al uit (en staat op de logeerkamer).Echte boeken zal ik wel blijven kopen, zeker als ik een serie compleet wil hebben. Maar waar ik nu af en toe naar het Boekenfestijn ga en me lam sjouw aan een grote tas vol boeken die ik maar één keer lees, dan zou ik die nu de e-reader kunnen zetten.
Dat lijkt me superfijn!quote:Op zondag 13 februari 2011 12:10 schreef Rewimo het volgende:
eInk leest heel prettig inderdaad, heel rustig aan je ogen, omdat het niet met licht werkt. Je kunt dus niet in het donker lezenBij de Kindle kun je het lettertype aanpassen en ook de lettergrootte. Het is dus niet zo dat je elk boek in het lettertype kunt lezen waarin het gedrukt is, maar je kunt wel een lettertype kiezen dat voor jou prettig leest (ik heb een hekel aan Times, om maar wat te noemen).
Lettergrootte is vooral handig als je slechte ogen hebt zoals ik, ik kan de grootte aanpassen zodat ik zelfs zonder lenzen en leesbril kan lezen (in bed).
Nee, idd. Of alleen de onderste regels, als ik op mijn buik lig.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:21 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat is heerlijk (en dat lukt je met een gewoon boek niet)
Wat schattigquote:Op zondag 13 februari 2011 12:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn van je droger cat. Wellicht toch wat vuil erin waardoor hij ermee stopte
[ afbeelding ]
Onze behangetje als we een meisje krijgen komt er een strip met dezelfde tekening overheen maar dan met een roze rand.
De boekenkast gaat echt niet weg hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 12:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Ik vind een e-reader dus 10x niets, meneer I. heeft er allemaal boeken voor me opgezet en het zou zo handig zijn op vakantie enz. enz.
Maar ik hou gewoon van een echt boek....in de kast....staat zo gezellig
Oh wat liefquote:Op zondag 13 februari 2011 12:32 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Onze behangetje als we een meisje krijgen komt er een strip met dezelfde tekening overheen maar dan met een roze rand.
Maar boeken zijn toch om te lezen?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Ik vind een e-reader dus 10x niets, meneer I. heeft er allemaal boeken voor me opgezet en het zou zo handig zijn op vakantie enz. enz.
Maar ik hou gewoon van een echt boek....in de kast....staat zo gezellig
Geen idee!quote:Op zondag 13 februari 2011 12:39 schreef Ingetje79 het volgende:
En jeeeej voor de drogert van Cat![]()
Eiks een luxe-probleem als ie het niet doet, maar toen ie het hier niet deed miste ik em wel![]()
Wat was nu het euvel?
Als ik ze gelezen heb gaan ze in de kast, op volgordequote:Op zondag 13 februari 2011 12:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar boeken zijn toch om te lezen?![]()
Lief behang F_r! Het wordt zo steeds echter he?
Ik krijg een hele grote blijvende winterharde plant voor in de tuin (keuze laat ik aan mams over). Moet ik wel de overleden buxusbeer nog uit zijn pot gaan slopen.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:42 schreef Ingetje79 het volgende:
GOODBYE![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil een nieuwe vriezert voor m'n verjaardag
Nja druk, erg druk.quote:
Neuroot.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik ze gelezen heb gaan ze in de kast, op volgorde
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:42 schreef Ingetje79 het volgende:
GOODBYE![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil een nieuwe vriezert voor m'n verjaardag
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Nja druk, erg druk.
Manlief is afgelopen dinsdag behandeld aan zijn aders in zijn ene been maar dat gaat niet zo lekker. Vanmiddag naar de HAP want het lijkt flink ontstoken![]()
Mijn moeder ligt ook in het ziekenhuis momenteel dus we zijn er druk mee zo.
Maar ook positief nieuwsSamara mag afzwemmen voor haar C! En dan komt er een einde aan 10 jaar lang bijna elk weekend naar het zwembad
Bij mij staan ze soms op serie maar meestal gewoon door elkaarquote:Op zondag 13 februari 2011 12:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neuroot.Bij mij staan ze op auteur en wat restjes op genre. Maar vooral op grootte.
Bij mij ookquote:Op zondag 13 februari 2011 12:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Bij mij staan ze soms op serie maar meestal gewoon door elkaar
Niks ernstigs met je moeder hoop ik?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Nja druk, erg druk.
Manlief is afgelopen dinsdag behandeld aan zijn aders in zijn ene been maar dat gaat niet zo lekker. Vanmiddag naar de HAP want het lijkt flink ontstoken![]()
Maar ook positief nieuwsSamara mag afzwemmen voor haar C! En dan komt er een einde aan 10 jaar lang bijna elk weekend naar het zwembad
Kan ik me voorstellen. Sterkte met het pootje van je man en met je moeder. Hopelijk niet iets té ernstig aan de hand met haar?quote:
Tuulk is dat een gezamelijke aankoop, maar gisteravond stonden we op zolder te bakkelijen over de gezamelijke aankopen; meneer I. vond dat een nieuw bed meer prioriteit had.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
En je vraagt echt een vriezer voor je verjaardag? Ik vind dat een gezamenlijke aankoop
Design.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij mij ook
Mn vriendin heeft ze op kleur in zo'n vakkenkast van Ikea
Gedsie, wat is ontstoken dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Nja druk, erg druk.
Paars hoort bij Paars!quote:Op zondag 13 februari 2011 12:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij mij ook
Mn vriendin heeft ze op kleur in zo'n vakkenkast van Ikea
Ik weet het niet, ze was vanmorgen erg benauwd en toen hebben ze haar een spray onder de tong gegeven en dat scheen te helpen. Dat vond ik wel eng om te horen.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Niks ernstigs met je moeder hoop ik?
Rond de plek waar ze zijn binnengegaan inderdaad. Er zitten ook harde pijnlijke plekken en het is flink rood.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gedsie, wat is ontstoken dan?
De ader zelf of de plek waar ze zijn binnengegaan?
En Samara![]()
Ow jeetje, dat klinkt inderdaad spannend.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ze was vanmorgen erg benauwd en toen hebben ze haar een spray onder de tong gegeven en dat scheen te helpen. Dat vond ik wel eng om te horen.
Ze ligt nu op medium care maar volgens mijn stiefvader mocht ik nog niet heen
Nee, niet eerder gehoordquote:Op zondag 13 februari 2011 12:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow jeetje, dat klinkt inderdaad spannend.Gelukkig dat de spray wel hielp.
Is ze bekend met hartklachten?
Heeft hij ook koorts?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Rond de plek waar ze zijn binnengegaan inderdaad. Er zitten ook harde pijnlijke plekken en het is flink rood.
Ja goed he? En ze heeft best veel gemist door ziek zijn en zo, ze heeft misschien 4 of 5 keer meegedaan en toch zo goed gezwommen dat ze gewoon door mochtquote:Op zondag 13 februari 2011 12:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Oh sterkte met alles Senesta. Blegh.
Maar wel fijn dat samara op mag voor haar C.
Weten ze wel al wat er aan de hand is/was?quote:
Dan zullen ze nu het hart en de kransslagaderen wel es gaan bekijken op evt. vernauwingen.quote:
O'jeetje dat klinkt niet fijnquote:Op zondag 13 februari 2011 12:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ze was vanmorgen erg benauwd en toen hebben ze haar een spray onder de tong gegeven en dat scheen te helpen. Dat vond ik wel eng om te horen.
Ze ligt nu op medium care maar volgens mijn stiefvader mocht ik nog niet heen
Weet ik niet, maar hij voelt zich grieperig en alsof hij ziek gaat worden...quote:Op zondag 13 februari 2011 12:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heeft hij ook koorts?
En waar zijn ze naar binnen gegaan?
Lies of lager?
Nja vond ik ook. Ik ga ook zometeen even bellen evengoedquote:Op zondag 13 februari 2011 12:51 schreef tombolafan het volgende:
Oeh Senes, sterkte met je moeder en man... Wel raar dat je nog niet heen kan, of ligt dat aan mij?
Dan is het idd verstandig om ff langs de HAP te gaanquote:Op zondag 13 februari 2011 12:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar hij voelt zich grieperig en alsof hij ziek gaat worden...
Ze zijn in zijn boven en onderbeen binnengegaan.
Abo van mn laatste werkgever raadde een hoofdpijncentrum aan, maar dan moet alles inderdaad wat rustiger zijn.. ze gooien het nu op spanningen en stress, maar ik heb t al zo'n beetje vanaf de pubertijd... Ook als de zon maar een beetje schijnt enzoquote:Op zondag 13 februari 2011 08:58 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Vamp, dat lijkt me ook niet fijn. Weet je waar het vandaan komt? Drukte, stress, vermoeidheid?
Ze waren nu aan het vernevelen en dan zouden ze over een paar uur het zuurstofgehalte in het bloed na gaan kijken. Tenminste zo had ik het begrepen.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan zullen ze nu het hart en de kransslagaderen wel es gaan bekijken op evt. vernauwingen.
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik doe buikspieroefeningen: Yoko ligt breeduit tussen mijn buik en de laptop. Dus ik mag me over haar heen stretchen om te typen.
Zou ik ook doenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Nja vond ik ook. Ik ga ook zometeen even bellen evengoed
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:53 schreef Oognip het volgende:
Ik heb gister ook iets raars gehoord waarvan ik niet eens wist dat het kon. De moeder van een vriend van mijn zwager (jaja) zakte afgelopen week opeens in elkaar en bleek een hartslag van 300 te hebben. Dat is echt gewoon 5 slagen per seconde
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:32 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Nja druk, erg druk.
Dat niet nee, maar ze zijn er wel achtergekomen dat ze verdikte lymfeklieren heeft dus dat zouden wel eens uitzaaiingen kunnen zijn, maar de artsen dachten niet dat het iets met elkaar te maken had.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:55 schreef senesta het volgende:
[..]Dat is wel heel erg veel
Ik heb ook wel eens een hele hoge hartslag (maar lang niet zo hoog gelukkig!) gehad en dat voelt erg naar. Weten ze wel wat het was?
Ah bahquote:Op zondag 13 februari 2011 12:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat niet nee, maar ze zijn er wel achtergekomen dat ze verdikte lymfeklieren heeft dus dat zouden wel eens uitzaaiingen kunnen zijn, maar de artsen dachten niet dat het iets met elkaar te maken had.
Oeh wat een mooi cadeau!quote:Op zondag 13 februari 2011 12:59 schreef senesta het volgende:
Bedankt voor jullie sterkte wensen
Oh weten jullie nog dat ik een poosje terug vertelde over mijn beste vriendin en dat haar vrouw zwanger was? En dat ik een leuk kado zocht?
Ik heb dit voor ze gekocht en donderdag gegeven: http://www.mamamozaiek.nl/latenmaken/gipsbuik/
Het viel heel erg in de smaak
Inderdaad.. sowieso weersveranderingen da vindt mijn hoofd nie fijn!quote:Op zondag 13 februari 2011 12:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Dingen aan je hart zijn zo eng he. Hopelijk vinden ze snel de oorzaak senes
Ik heb al zolang ik het mij herinner heel veel hoofdpijn.
En nu ik zwanger ben een heel stuk minder. Ik kan mijn hoofd nu niet vertrouwen mbt het weer.
Altijd als er weersveranderingen kwamen had ik hoofdpijn. Erg fijn in nl.
Dan ben je geen boekhouder.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:28 schreef ElisaB het volgende:
MIjn boeken gaan in een vuilniszak en dan naar de stort
Kijk; dat kloptquote:
Onze eigen Ray Bradbury.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk; dat klopt
Ik bewaar ze wel éven hoor. Maar nooit te lang
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:28 schreef ElisaB het volgende:
En niet te lui om het halve land door te rijden met pakketten?quote:
Nou ja, dan moet ik dus boeken gaan inpakken, verzendkosten betalen, steeds naar het postkantoor, topic in de gaten houden. Kortom: hoop gedoe.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:42 schreef Cat22 het volgende:
En niet te lui om het halve land door te rijden met pakketten?![]()
Er flikkerde er hier een van een muurtje af. Daarop kletterde er van alles van de magnetron, met als gevolg 5 katten die vanuit coma spontaan in vlucht-stand gingen. Heel apartquote:Het is trouwens heel boeiend om een kat in 1 seconde van standje coma naar standje alert en actie te zien springen (letterlijk) als je hem vanuit de keuken op de ik-heb-iets-lekkers-voor-je toon roept.
Doe zoals ik en wacht op een user die een brede voorkeur heeft. Flikker je wat willekeurige boeken in een doos en dan ga je autorijden.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, dan moet ik dus boeken gaan inpakken, verzendkosten betalen, steeds naar het postkantoor, topic in de gaten houden. Kortom: hoop gedoe.
Ik pak liever wat te eten en te drinken en stap in de auto om een paar uur weg te zijn. Zinvoller en bovendien lekker overzichtelijk. Niet onbelangrijk: als ik rij denk ik na. Daar heb ik anders meestal niet zoveel tijd voor. Dus autorijden is een mooi moment om problemen op te lossen en concepten uit te denken
Bijzonder he? Ik zweer dat de zitzak toch echt een meter verderop (met kat erin) lag voor ik naar de keuken ging.quote:[..]
Er flikkerde er hier een van een muurtje af. Daarop kletterde er van alles van de magnetron, met als gevolg 5 katten die vanuit coma spontaan in vlucht-stand gingen. Heel apart
Ik hou niet van wachten: óf ik geef ze nu weg, of ik flikker ze nu weg. Ja, ik weet het: ik ben een rarequote:Op zondag 13 februari 2011 13:48 schreef Cat22 het volgende:
Doe zoals ik en wacht op een user die een brede voorkeur heeft. Flikker je wat willekeurige boeken in een doos en dan ga je autorijden.Ik heb het toen trouwens wel opgestuurd.
Heel mooi om te zien. En wat ik ook mooi vind is als ze wakker zijn en schrikken: dan lten ze zich in een nanoseconde door de poten zakkenquote:Bijzonder he? Ik zweer dat de zitzak toch echt een meter verderop (met kat erin) lag voor ik naar de keuken ging.
Jij bent jij.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hou niet van wachten: óf ik geef ze nu weg, of ik flikker ze nu weg. Ja, ik weet het: ik ben een rare
En daarna poetsen. Want die schrikreactie was geen echte schrik natuurlijk. Dat denken die domme baasjes alleen maar.quote:[..]
Heel mooi om te zien. En wat ik ook mooi vind is als ze wakker zijn en schrikken: dan lten ze zich in een nanoseconde door de poten zakken
Zonde. Breng ze dan naar de kringloop.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:28 schreef ElisaB het volgende:
Alsof we die hier hebben. Platteland, jeweetsquote:
Heerlijkquote:Op zondag 13 februari 2011 14:22 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga mijn badje vol laten lopen.![]()
Bubbels en tijdschrift erbij en ik ben weer blije wup.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat we over hebben is leuk voor de asielactie 2011. *Hint, hint*
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Daar twijfel ik niet aan hoor, aan dat laatste. Maar ik kan het echt niet over mijn hart verkrijgen om boeken weg te gooien (als in: bij het vuilnis).quote:Op zondag 13 februari 2011 14:17 schreef ElisaB het volgende:
Alsof we die hier hebben. Platteland, jeweets
Maar je hebt gelijk hoor. Verder ben ik wel heel sociaal en goed voor mesch en milliejeu
Bad loopt vertraging op.... rode kater is zich in mijn fleece aan het ingraven.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Ik ga lekker uitgebreid douchen en dan ff stofzuigen
Brrr... dat verhaal ken ik ja. Ooit bij geschiedenisles gehoord.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben overigens nu Een meisje uit Oradour aan het lezen. Dat past in het rijtje van Sonny Boy en Haar naam was Sarah. Ik weet niet of jullie het verhaal van Oradour-sur-Glane kennen?
Al zoekend kwam ik net 12 boeken van Alistair McLean tegen, ik ken je smaak niet maar misschien heb je er wat aan?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben overigens nu Een meisje uit Oradour aan het lezen. Dat past in het rijtje van Sonny Boy en Haar naam was Sarah. Ik weet niet of jullie het verhaal van Oradour-sur-Glane kennen?
Die heb ik in een grijs verleden ook nog gelezen.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:30 schreef Pagan het volgende:
[..]
Al zoekend kwam ik net 12 boeken van Alistair McLean tegen, ik ken je smaak niet maar misschien heb je er wat aan?
Ik vond het een mooi boek, maar had er idd ook meer van verwacht.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Brrr... dat verhaal ken ik ja. Ooit bij geschiedenisles gehoord.![]()
Ben ik trouwens de enige hier die 'Haar naam was Sarah' niet echt indrukkend vond?Naja, natuurlijk wel een aangrijpend verhaal, maar misschien door de manier waarop het verteld werd of de verwachtingen die ik vooraf had viel het me toch een beetje tegen. Ik kon niet echt met Sarah meeleven, zeg maar. Bad me.
Jij had hem meteen dubbel gekocht vorig jaar?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vond het een mooi boek, maar had er idd ook meer van verwacht.
Dat had ik ook, op mijn 14e ofzo.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die heb ik in een grijs verleden ook nog gelezen.![]()
Is nu niet echt mijn smaak meer.
Ik krijg steeds meer zin een ereader te gaan kopen. Verdorie, kind van de consumptiemaatschappij ben ik! Nu nu nu willen hebben.![]()
Ik had je zo m'n eigen in kunnen pakken, was niet te zien dat ie gebruikt is.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij had hem meteen dubbel gekocht vorig jaar?
Pesies.quote:
Wehehehe, mijn gekregen (van jouquote:Op zondag 13 februari 2011 14:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had je zo m'n eigen in kunnen pakken, was niet te zien dat ie gebruikt is.
Oew, Biggles, Bob Evers, de SF verhalen van Edgar Rice Burroughs.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pesies.![]()
Dat was net nadat ik de Biggles verzameling van mijn vader had ontdekt. En over de schok heen was dat mijn vader ooit boeken had gekocht.Ik heb die man nog nooit een boek zien lezen, vindt hij niks aan.
Geen idee, ik heb er ook een heel stel inmiddels, maar ik geloof niet dat ik weleens iets van hem gelezen heb. Komt nog wel, voorlopig heb ik nog een heel lijstje dat ik eerst ga lezenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:30 schreef Pagan het volgende:
Al zoekend kwam ik net 12 boeken van Alistair McLean tegen, ik ken je smaak niet maar misschien heb je er wat aan?
Door Bob Evers hebben qltel en ik elkaar leren kennenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:37 schreef Pagan het volgende:
Oew, Biggles, Bob Evers, de SF verhalen van Edgar Rice Burroughs.
LOL.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Door Bob Evers hebben qltel en ik elkaar leren kennenIk lees We lezen ze nog altijd
Ik snap er geen fuck vanquote:Op zondag 13 februari 2011 15:41 schreef Greys het volgende:
Ik ben een Cesar Millan dagje aan het houden
Nu de aflevering dat hij bij de vrouw van Will Smith is, net was er een evil teckel.
Cesar is dat hondenfluisteraar mannetje, dat leuke grappige kleine Mexicaantje.quote:
Die was echt evilquote:
Die heb ik gezien!quote:Op zondag 13 februari 2011 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Die was echt evil
Twee dames woonden samen en als hij bij de ene dame op bed lag en die andere wilde ook in bed, dan beet ie rustig een hap uit haar armHij beet Cesar ook. Echt, wat een rotworst!
Zet je tv ff één tel op Discovery, dan kan je hem zien, hij is leuk
Is er een marathon op Comedy Central of heb je een voorraadje?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:53 schreef Cat22 het volgende:
*plof*
Uit bad en nu gekleed voor de zondag: joggingbroek met fleece trui.![]()
Ik houd een That 70s Show dagje.
En wonderbáárlijk hoe dat hondje was na een maandje bij Cesar in het centre he?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die heb ik gezien!Wat een gestoord beestje was dat.
Marathon.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Is er een marathon op Comedy Central of heb je een voorraadje?
Nou!quote:Op zondag 13 februari 2011 15:54 schreef Greys het volgende:
[..]
En wonderbáárlijk hoe dat hondje was na een maandje bij Cesar in het centre he?
Da's de mannen versie van DC.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:56 schreef APK het volgende:
Heb ik eindelijk Discovery Channel gevonden is er iets met machines op
Ik denk dat wij alles bij elkaar de serie wel een keer of 6 hebbenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:30 schreef Pagan het volgende:
LOL.
Bij mijn vader staande eerste 8 delen nog in gebonden versie.
Ik realiseer me dat ik blij mag zijn dat hij zo braaf op de rand van de wasbak balanceert zodat ik het snel weg kan spoelen, maar sjezus, die 10 meter is nog te ver voor hem blijkbaar.quote:
Ik had ooit een kat die in de wc plaste. Duurde een tijdje voor ik het doorkreeg. Ik vroeg me af of ik nou echt keer op keer vergat door te trekkenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:00 schreef Cat22 het volgende:
Ik realiseer me dat ik blij mag zijn dat hij zo braaf op de rand van de wasbak balanceert zodat ik het snel weg kan spoelen, maar sjezus, die 10 meter is nog te ver voor hem blijkbaar.![]()
Gênanter wordt het als hij het doet als er bezoek is. Wat aan de eettafel -met zicht op de keuken- zit. [/ervaring]
Owja sorryquote:Op zondag 13 februari 2011 15:56 schreef APK het volgende:
Heb ik eindelijk Discovery Channel gevonden is er iets met machines op
Edit: Ah, op NG...
Ja, ik vind hem ook grappigquote:
Hij was laatst toch ook bij Matt Sorum ofzo?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Die was echt evil
Twee dames woonden samen en als hij bij de ene dame op bed lag en die andere wilde ook in bed, dan beet ie rustig een hap uit haar armHij beet Cesar ook. Echt, wat een rotworst!
Zet je tv ff één tel op Discovery, dan kan je hem zien, hij is leuk
Ik weet niet wie Matt Sorum isquote:Op zondag 13 februari 2011 16:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij was laatst toch ook bij Matt Sorum ofzo?![]()
Moet wel een heule grote fles zijn.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Matt Sorum is
En ik ben te lui om te Goolen.
Wie heeft dat gerucht verspreid?quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wie heeft dat gerucht verspreid?![]()
Daarin is nooit genoeg plek voor mijn ego.
Ze waren me vergeten bij Xs, dit ding is antiek in de ogen van de helpdeskmedew.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:46 schreef Cat22 het volgende:
En haaaaai Ml! Wat nu? Nieuw modem kopen krijgen?
Nu weet ik nog niet wie het isquote:
It's like a vision of love that seems to be truequote:Op zondag 13 februari 2011 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
Another night another dream but always you
Drummer van Velvet Revolver, en vroegah Guns n' Roses en The Cultquote:Op zondag 13 februari 2011 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu weet ik nog niet wie het is(Wat ie doet)
Kan me wel herinneren die aflevering te hebben gezien, vorige week nog volgens mij
Jij hebt ook de 90s pleelistquote:Op zondag 13 februari 2011 16:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
It's like a vision of love that seems to be true
quote:
Heb je een tienersterretjesmiddag?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
But I thought the old lady dropped it into the ocean
Well baby, I went back to get it for youquote:Op zondag 13 februari 2011 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
But I thought the old lady dropped it into the ocean
Mag ik het ook vinden/lezen?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:16 schreef Rewimo het volgende:
Tnx, Oognip!![]()
Tombo, doe eens een keukenupdate
Nee een Hits of the 90s list op Spotifyquote:Op zondag 13 februari 2011 17:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb je een tienersterretjesmiddag?
Hier is er nog een dan:
Walls of shame ontstaan niet zomaar natuurlijk, daar moeten ze wel foto's voor maken.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee een Hits of the 90s list op Spotify
Oh en wáárom maken ze ook alweer altijd foto's in van die uitgaansgelegenhedenEn wáárom plaatsen vrienden van je dat dan op hun FB en gaan ze je taggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |