barra / bara is een gefrituurd broodje met urdi er inquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
De helft van de gerechten die jullie noemen ken ik niet eens
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
barra / bara is een gefrituurd broodje met urdi er in
net of ze nu wel weet wat t isquote:
daarom een receptje voor drquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:29 schreef oh-oh het volgende:
Die foto dat kan ook echt alles zijn he
zeg, als ik het mij herinner had jij op een of andere restaurantdag een raar soort sushi gegeten?quote:
euh moet ik dit wel snappen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
barra / bara is een gefrituurd broodje met urdi er in
Met dank aan Ynske kan ik het gewoonweg maken, heb zowat alles in huisquote:
Dat ziet dr uit als behanglijm, mijn vader maakte het vroeger wel es stiekem, want ik vind het ook lekker en hij wilde nooit delenquote:
Nee dat slurp je uit een bakje en daar eet je vis in ketjapsaus met uitjes bijquote:
Echnie ik kan heul niet koken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:35 schreef oh-oh het volgende:
YAAAAAAAAY morgen allemaal broodje barra eten bij Ml
Volgens mij kun jij beter kokenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat slurp je uit een bakje en daar eet je vis in ketjapsaus met uitjes bij
Jeutje, daar vraag je me wat.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zeg, als ik het mij herinner had jij op een of andere restaurantdag een raar soort sushi gegeten?
weet je nog wat dat was?
ja, de restaurantweek jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jeutje, daar vraag je me wat.![]()
Bedoel je de restaurantweek? Toen ik bij het restaurant met de ster ging eten? (ga ik mijn maart weer naartoe trouwens.) Moet ik even terugzoeken of daar iets van sushi bijzat.
Andere 'echte' sushi heb ik alleen bij Shabu gegeten en die ken je vast allemaal wel.
Jij en je Maart?:oquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jeutje, daar vraag je me wat.![]()
Bedoel je de restaurantweek? Toen ik bij het restaurant met de ster ging eten? (ga ik mijn maart weer naartoe trouwens.) Moet ik even terugzoeken of daar iets van sushi bijzat.
Andere 'echte' sushi heb ik alleen bij Shabu gegeten en die ken je vast allemaal wel.
Prima show en die man van me kan er dan niet omheenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waarom heb je dan de helft van je huis omgebouwd tot keuken?
Ik weet het weer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, de restaurantweek ja
je had toen een raar iets gegeten, en je noemde het sushi
Behanglijm, dat zei ik tochquote:
ohja, met kokosquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet het weer.![]()
Diningcity Restaurantweek augustus 2010
Was één van de voorgerechtjes.Als ik jou toch niet als kookencyclopedie had.
Heb je dat inmiddels al gemaakt?quote:
whehehe, dan ga ik het toch eens proberenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:52 schreef oh-oh het volgende:
En het is echt zo dat ze zeggen dat je geen echte Molukker bent als je het niet lust ook.
Want mn vader zat altijd op te scheppen dat ik een echte was en die andere twee maar niet![]()
En dan riep ik dr altijd boos achteraan dat hij het niet eens wilde delen met me
nee, maar het schoot me net weer te binnen dat ik het wel eens wilde proberen en daarom vroeg ik hetquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je dat inmiddels al gemaakt?![]()
En sjips! Ik had Tombo in dat topic beloofd dat ze mee mocht deze keer en heb de plekjes nu al vergeven aan Takkedinges en echtgenoot.![]()
Het smaakt naar niks, het gaat om wat je erbij eet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, dan ga ik het toch eens proberen
Bedankt voor de reminder, leuk om mijn ervaring van vorige keer weer door te lezen. Hopelijk wordt het deze keer weer net zo lekker!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, maar het schoot me net weer te binnen dat ik het wel eens wilde proberen en daarom vroeg ik het
Hijs goed he?quote:
Das een wok met een bolle bodem dat weet je bestquote:
for a minute you had me therequote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:02 schreef oh-oh het volgende:
Godverdomme Zwab, je hebt gelijk, ik bedoelde een wadjang
Neeeeeeeee je had gelijk, echt, faalmolukker ben ikquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
for a minute you had me there
het lijkt ook zo op elkaar
Wadji, Wadjang, je maakt wadji niet eens in de wadjang , jezus fuckquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
ja, wees dan eens wat creatiever met woorden verzinnen ja
nee dat niet, het stond wel op de lijst met dingen die ik ooit wilde makenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:05 schreef oh-oh het volgende:
Maar heb je het wel es gehad Zwab?
Tis heel makkelijk te maken
klinkt ook lekkerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:06 schreef Cat22 het volgende:
Zwab! Mijn eerste etentje bij de ster (is not Aubergine)
Nationale Restaurantweek 2t/m 8 Maart 2009
Volgens mij is het een van de simpelste dingen, en het is echt heerlijk !quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee dat niet, het stond wel op de lijst met dingen die ik ooit wilde maken
maar die lijst krijg ik de komende 10 jaar niet af vrees ik
Niks mis met mosselen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
toch eens kijken of er nog lekkere dingen met een mosselpan te maken zijn, want ik ga echt geen mosselen eten
ik ben helemaal niet zo' n fan van alles dat in schelpen zit, als het echt moet eet ik het wel, maar echt lekker vind ik het nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niks mis met mosselen.![]()
De schaaldieren dus, vieze geesten.
Waarom heb je dan een mosselpan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet zo' n fan van alles dat in schelpen zit, als het echt moet eet ik het wel, maar echt lekker vind ik het niet
mijn vader wilde em per sequote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een mosselpan?![]()
Mosseltjes zijn heerlijk, lekker koken in een witte wijnsaus.Niet frituren, da's mosselmoord.
![]()
En sint jacobsschelp is ook lekkah. Al heb ik die alleen nog maar in het donker gegeten.
Eet je wel dingen in harnasjes?
Als ik jouw verhalen hoor gaat die niet gauw met die pan aan de slag toch?quote:
niet bepaald, hij hoopt dat ik ze voor em wil maken, en dat doe ik ook welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik jouw verhalen hoor gaat die niet gauw met die pan aan de slag toch?
Schelpen moet je ook niet eten. Veel te gritterig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
oh en kreeft / krab vind ik wel lekker hoor, en misschien zijn er wel schelpen die ik lekker vind, maar ben ze nog niet tegen gekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door Pagan op 13-02-2011 13:09:31 ]Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
k geef m je gewoon aanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ga je het me echt zo makkelijk maken?
Je was me voor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
k geef m je gewoon aan
[ afbeelding ]
die zijn toch niet zo heel duur?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:33 schreef oh-oh het volgende:
Mosselen met friet of met zwartbrood met mosterd, heeeeeerlijk![]()
Ik wou dat ik een mosselpan had
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:37 schreef asfalthooligan het volgende:
Houd alleen maar van speciale mosselpannetjes![]()
![]()
Ik heb er eentje.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:33 schreef oh-oh het volgende:
Mosselen met friet of met zwartbrood met mosterd, heeeeeerlijk![]()
Ik wou dat ik een mosselpan had
In de Rechtstraat zit een visboerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
die zijn toch niet zo heel duur?
maar zijn er hier visboeren die ze verkopen?
in Sluis ligt echt zo'n vis handel waar je ze vers kunt scoren
aahquote:
Hij zit dr wel al een poosje hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
aah
maar dan nog niet zo lang? ok laatste keer dat ik daar was was 3 jaar geleden
quote:
Ik ga over mijn nek van mosselen!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:57 schreef asfalthooligan het volgende:
jij bent ook niet vies van een mossel anders hoor![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Zwab. (Strega)quote:
Applaus voor je droger!quote:
Dank u!quote:Op zondag 13 februari 2011 09:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Applaus voor je droger! [ afbeelding ]
Ja hequote:Op zondag 13 februari 2011 10:39 schreef Cat22 het volgende:
Leuk dat je Bo nog kunt volgen nadat hij bij jou weg is gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En sjips! Ik had Tombo in dat topic beloofd dat ze mee mocht deze keer en heb de plekjes nu al vergeven aan Takkedinges en echtgenoot.![]()
Hee die Tombo.quote:
Jij zoekt gewoon een ster bij jou in de buurt uit.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 10:44 schreef Oognip het volgende:
Nou iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.altijd goed prioriteiten stellen he
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 13 februari 2011 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou iddIk houd FHF in de gaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.altijd goed prioriteiten stellen he
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik trein ook niet dagelijks, maar ik ben sinds donderdag aan mijn 4e boek bezigquote:Op zondag 13 februari 2011 10:27 schreef Cat22 het volgende:
Ik krijg steeds meer zin om een ereader te kopen.Als ze net zo lezen als een boek scheelt dat veel gesjouw op vakantie en in de trein. Alleen jammer dat ik niet zo vaak met de trein of op vakantie ga.
Als ik dagelijks zou treinen had ik er denk ik allang eentje gekocht.
quote:Op zondag 13 februari 2011 10:44 schreef Oognip het volgende:
Ja heKan ik dat ergens vinden? Wat onder de spoiler staat bedoel ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Zie je dmquote:Op zondag 13 februari 2011 11:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kan ik dat ergens vinden? Wat onder de spoiler staat bedoel ik.
Het lijkt mij echt ideaal. Toch nog maar eens over nadenken of ik mezelf daarmee ga verrassen.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik trein ook niet dagelijks, maar ik ben sinds donderdag aan mijn 4e boek bezigHet voordeel van een e-reader is dat je heb gewoon neer kunt leggen en weer doorgaan waar je gebleven bent als je verder wilt lezen. Hij gebruikt geen stroom als je niet leest. Daardoor gaat de accu ook zo lang mee. Hij onthoudt waar je bent gebleven, je hoeft hem alleen opnieuw in te schakelen en je kunt doorlezen.
Ja, kost je een mailtje of zoquote:Op zondag 13 februari 2011 11:16 schreef Cat22 het volgende:
Het lijkt mij echt ideaal. Toch nog maar eens over nadenken of ik mezelf daarmee ga verrassen.
De boeken kun je ook goedkoop 'kopen', zag ik?
Maar die zijn duur!quote:
Je moet er wat voor overhebbenquote:
Goedemorgenquote:
Dat is dan ook weer zo. De opoffering!quote:
Moet je wel ff goed opletten welke formaten het ding aan kanquote:Op zondag 13 februari 2011 11:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het lijkt mij echt ideaal. Toch nog maar eens over nadenken of ik mezelf daarmee ga verrassen.
De boeken kun je ook goedkoop 'kopen', zag ik?
Neuh, is geen enkel probleem, gewoon een kwestie van Calibre installeren. Dat kan elk formaat omzetten naar het formaat dat je reader gebruikt en het er meteen voor je opzetten ook. Echt heel simpel te bedienenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
Moet je wel ff goed opletten welke formaten het ding aan kanSommige kunnen bv ook overweg met gewoon pdf'jes/doc'jes, maar dat is dan platte tekst, dus dan scroll je je rot als je halverwege een boek bent en je opent het opnieuw. Echt van die epub bestanden hebben vaak gewoon hoofdstukken waar je naar kan 'springen'.
Ik krijg er eentje van mn werk, maar ben niet zo'n lezer, en DVM heeft er al eentje, dus wellicht als het niks is is het wat voor je
Oeh! Ik houd me aanbevolen! (tegen vergoeding uiteraard)quote:Op zondag 13 februari 2011 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet je wel ff goed opletten welke formaten het ding aan kanSommige kunnen bv ook overweg met gewoon pdf'jes/doc'jes, maar dat is dan platte tekst, dus dan scroll je je rot als je halverwege een boek bent en je opent het opnieuw. Echt van die epub bestanden hebben vaak gewoon hoofdstukken waar je naar kan 'springen'.
Ik krijg er eentje van mn werk, maar ben niet zo'n lezer, en DVM heeft er al eentje, dus wellicht als het niks is is het wat voor je
Je kunt je hier (en in de voorgaande twee delen) inlezen, Cat: eBook hot or not? #3quote:Op zondag 13 februari 2011 11:36 schreef Cat22 het volgende:
Oeh! Ik houd me aanbevolen! (tegen vergoeding uiteraard)
En mocht ik er anders zelf eentje gaan kopen dan kom ik me hier vast wel weer melden over wat het wel/niet moet hebben.
Thanks!quote:Op zondag 13 februari 2011 11:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je kunt je hier (en in de voorgaande twee delen) inlezen, Cat: eBook hot or not? #3
Maar dan heb je toch die hele opmaak niet? En de hoofdstukken? Als ik daar gewoon een zooi tekst uit een .txt in pleur snapt dat ding toch niet wat de hoofdstukken moeten zijn enzo?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Neuh, is geen enkel probleem, gewoon een kwestie van Calibre installeren. Dat kan elk formaat omzetten naar het formaat dat je reader gebruikt en het er meteen voor je opzetten ook. Echt heel simpel te bedienen
Het kan ook .txt bestanden aan, zodat je elke willekeurige tekst in Kladblok kunt plakken en omzetten![]()
Als je hem liever zelf houdt dan moet je dat natuurlijk doen. Lief dat je in ieder geval aan me denkt.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch die hele opmaak niet? En de hoofdstukken? Als ik daar gewoon een zooi tekst uit een .txt in pleur snapt dat ding toch niet wat de hoofdstukken moeten zijn enzo?
Kan ook best van wel hoor, wat ik al zei; ik ben niet zo'n lezer dus heb me er niet zo in verdiept.
Ik zal es kieken Cat, als het een tablet is hou ik graag m zelfMaar ze zijn beetje onduidelijk. Het zou een ereader zijn 'waar je ook spelletjes op kan spelen en filmpjes mee kan kijken' ofzo
Mijn boekenkast puilt al uit (en staat op de logeerkamer).quote:Op zondag 13 februari 2011 11:47 schreef tombolafan het volgende:
Geef mij maar een echt boek, staat ook leuk in de kast
Ja e-inkt heeft DVM ookquote:Op zondag 13 februari 2011 12:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je hem liever zelf houdt dan moet je dat natuurlijk doen. Lief dat je in ieder geval aan me denkt.
Ik moet me er sowieso nog wat in verdiepen. Als belangrijkste eis heb ik dat het moet lezen als een echt boek (ik lees her en der iets van e-inkt). Want als ik niet het 'boekgevoel' erbij heb dan weet ik nu al dat ik het ding niet ga gebruiken.
En daarnaast moet het natuurlijk mogelijk zijn om diverse soorten bestanden/boeken erop te downloaden. Wifi en andere gadgets is leuk, maar geen noodzaak.
En tot zover mijn verlanglijst.
[..]
Mijn boekenkast puilt al uit (en staat op de logeerkamer).Echte boeken zal ik wel blijven kopen, zeker als ik een serie compleet wil hebben. Maar waar ik nu af en toe naar het Boekenfestijn ga en me lam sjouw aan een grote tas vol boeken die ik maar één keer lees, dan zou ik die nu de e-reader kunnen zetten.
Dat lijkt me superfijn!quote:Op zondag 13 februari 2011 12:10 schreef Rewimo het volgende:
eInk leest heel prettig inderdaad, heel rustig aan je ogen, omdat het niet met licht werkt. Je kunt dus niet in het donker lezenBij de Kindle kun je het lettertype aanpassen en ook de lettergrootte. Het is dus niet zo dat je elk boek in het lettertype kunt lezen waarin het gedrukt is, maar je kunt wel een lettertype kiezen dat voor jou prettig leest (ik heb een hekel aan Times, om maar wat te noemen).
Lettergrootte is vooral handig als je slechte ogen hebt zoals ik, ik kan de grootte aanpassen zodat ik zelfs zonder lenzen en leesbril kan lezen (in bed).
Nee, idd. Of alleen de onderste regels, als ik op mijn buik lig.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:21 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat is heerlijk (en dat lukt je met een gewoon boek niet)
Wat schattigquote:Op zondag 13 februari 2011 12:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn van je droger cat. Wellicht toch wat vuil erin waardoor hij ermee stopte
[ afbeelding ]
Onze behangetje als we een meisje krijgen komt er een strip met dezelfde tekening overheen maar dan met een roze rand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |