En dan de top50, ook erg druk
(effe voor de duidelijkheid, FooFighters is mijn grote geweldige broer
quote:Easy ... dude relax... !!!
(effe voor de duidelijkheid, FooFighters is mijn grote geweldige broer
quote:Oei, gewaagd!!
Op donderdag 24 april 2003 09:39 schreef rvand het volgende:
Ik vind Foo Fighters stiekem beter dan Nirvana...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik 'm nog niet echt goed geluisterd heb, maar de eerste indruk was bij mij niet geweldig. Ik zal 'm binnenkort nog maar eens opzetten denk ik...
Ik vind dat sinds Taylor Hawkins de CD's inspeelt, de Foo Fighters een stuk minder... The Colour and the shape is wel een wereldplaat (ingespeeld door Dave zelf op de drums)
quote:One by one k'vind ik zelf ook niet al te geweldig
Op donderdag 24 april 2003 09:42 schreef BigBear het volgende:
Ik ben volgens mij een van de weinige die de nieuwe cd niet echt geweldig vindt![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik 'm nog niet echt goed geluisterd heb, maar de eerste indruk was bij mij niet geweldig. Ik zal 'm binnenkort nog maar eens opzetten denk ik...
Ik vind dat sinds Taylor Hawkins de CD's inspeelt, de Foo Fighters een stuk minder... The Colour and the shape is wel een wereldplaat
(ingespeeld door Dave zelf op de drums)
Maarja het album Foofighters (aller eerste album) vind ik zelf toch nog steeds het beste
(ik ben al een tijdje FF fan )
quote:Taylor kwam pas nadat Colour al was opgenomen. Grohl heeft ook op die cd zelf de drums gedaan, omdat hij niet tevreden was met het drumwerk van William Goldsmith. Deze stapte dan ook direct uit de band.
Op donderdag 24 april 2003 10:50 schreef TimoBasso het volgende:[..]
One by one k'vind ik zelf ook niet al te geweldig
.. Behalve Track 11 Come back...
Maar Dude uhmzz volgens s'mij is The Colour and the shape,wel al ingespeeld door Taylor Hawkins
Of zit ik nou fout?
quote:William Goldsmith dat was wel een tubby jah
Op donderdag 24 april 2003 11:30 schreef rvand het volgende:[..]
Taylor kwam pas nadat Colour al was opgenomen. Grohl heeft ook op die cd zelf de drums gedaan, omdat hij niet tevreden was met het drumwerk van William Goldsmith. Deze stapte dan ook direct uit de band.
Maar beter dan Nirvana.. Nee, dat niet.
Al hoop ik dat Dave ooit van die eeuwige vergelijking af komt...
Nee dat gaat niet gebeuren
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
I expect to see the Foo Fighters featured in "Have You Seen Me?" ads on the backs of milk cartons any day now-- a band this lost needs all the help they can get. What happened to the uneasy, no-frills drive they once had? I think back to "Everlong" and hear Dave Grohl's uncertain musings of whether "anything could be this good again," and in the clarity of hindsight, it seems the answer, unfortunately, is a deafening "no," screamed over the shiniest, shallowest guitar bridges around. With every album, the Foos get slicker than before; the passion behind their songs waxed off by an ever-thickening veneer of overproduction. Right now, the Foos are so polished you can see right through them.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
komt van Pitchfork. Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen. Hier is de link naar de hele recensie:
http://pitchforkmedia.com/record-reviews/f/foo-fighters/one-by-one.shtml
In de tussentijd luister ik naar alle 4 Foo albums die ik alle 4 goed vind op hun eigen manier Ja ze verschillen, maar je kan niet van een artiest verwachten dat hij elke keer hetzelfde kunstje laat zien, en dat is nog steeds wat heel veel mensen wel doen. Hoe vaak heb ik al wel niet moeten horen dat bijvoorbeeld Pearl Jam weer een album als Ten moet maken....sugt. Het zal wel weer moeilijk te begrijpen zijn.
quote:Ik had ze vorige week op The Box Live gezien, geen id waar het optreden was, maar ik vond het wel leuke muziek. Tenminste iets minder standaard rock. Nirvana's drummer kan live prima zingen.
Op maandag 10 juni 2002 13:54 schreef Ponem het volgende:
Ik ben dus een grote fan van de Foo Fighters en ik wil graag dat ze eens naar nederland komen! En dat ze een nieuw album uitbrengen.
Met Jack Black en Dave!!
Zoek maar eens op.. Foofighters - Low
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 11:35 schreef Vuur het volgende:
Ik hoorde dat ze op Lowlands komen![]()
ik vind ze ook veel beter dan Nirvana
quote:hey alles kan, of het veel zin heeft is een tweede
Op dinsdag 17 juni 2003 12:16 schreef TimoBasso het volgende:[..]
je kunt Nirvana en The Foofighters niet met elkaar vergelijken..,ze zijn totaal anders van elkaar!
[..]
Ik had ze vorige week op The Box Live gezien, geen id waar het optreden was, maar ik vond het wel leuke muziek. Tenminste iets minder standaard rock. Nirvana's drummer kan live prima zingen.
[/quote]
Dat was in de Melkweg, in 2000 meen ik, ten tijde van There Is Nothing Left to Lose. Misschien bergis ik me hoor. Ik ben in elk geval toen naar dat concert toe geweest en vond het super!. Toen ik het later op tv terug zag vond ik het eigenlijk een stuk minder goed. Blijkbaar maakt het er bij zijn toch wel erg veel uit.
Alvast hartstikke bedankt!!!
quote:officiele nieuwsbrief
Op zaterdag 15 november 2003 18:50 schreef hallodagg het volgende:
In de nieuwsbrief van Foo Fighters stond dat ze 23 november(volgende week zondag dus) een concert in PARADISO zouden geven. Echter, het staat niet op de site van Paradiso, de officiele site van Foo Fighters én die van de Ticketservice genoteerd. Is het echt waar dat ze een concert geven de 23e?? Zo ja, waar kan je kaartjes bestellen??? En wordt het conert écht in Paradiso gegeven?? En zijn er uberhaupt nog wel kaartjes beschikbaar??(als het waar is...)Alvast hartstikke bedankt!!!
iig, reken er maar niet op dat er een concert is
quote:O shit daar had k in m'n enthousiasme overheen gelezen
Op zondag 16 november 2003 16:38 schreef green_machine het volgende:
je moet beter lezen. ik heb de foo fighters nieuwsbrief ook gehad. Het gaat om een optreden van The Fire Theft, waar Nate Mendell (bassist van de fo´s geloof ik) in speelt.
KUTTTTT!!
Maare weet een van jullie wanneer ze dan WEL in Nederland komen optreden?
probot is opgericht door dave grohl....quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:27 schreef webfreak het volgende:
IK zag laatst een clip voorbij komen (nou is dat al een zeldzaamheid), van een band genaamd Probot. Wat mij opviel, naast die 3 GIGANTISCHE pukkels op de wang van de zanger, was de drummer.. Ik heb maar een paar shots van 'm gezien, maar kan 't dat ik Dave Grohl daar zie meppen?
quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:31 schreef DaisyDuke het volgende:
Je zag Probot (een project van Grohl) met Shake Your Blood, die zanger was Lemmy (Motorhead)...
Probot (Metal-project Dave Grohl)
Kijk aan, ben ik weer helemaal op de hoogtequote:Op donderdag 22 juli 2004 14:37 schreef marruuuk het volgende:
probot is opgericht door dave grohl....
lijkt me dus wel
Ik heb een mp3 van de twee meter sessie van 'Everlong', ik vind 'm nog mooier dan het orgineel.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:58 schreef DaisyDuke het volgende:
The band are marking their ten year anniversary with a two-sided LP – one disc full of rock songs and the other featuring acoustic tracks.
heb hem al besteld..quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:50 schreef DaisyDuke het volgende:
De release is 13 juni.
Dat was een b-side van Heart-Shaped Box. Maar wat jij nou zo goed aan dat nummer vind is mij een raadsel.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:40 schreef webfreak het volgende:
Mijn persoonlijke favoriet van Dave Grohl is Marigold.
Dit nummer nam hij in z'n uppie op (speelde alles zelf in) ten tijde van Nirvana. Het is een B-side geworden, van Lithium als ik me niet vergis.
Jammer dat dit nummer nooit op een album is verschenen. Hij had 't misschien beter kunnen bewaren voor the Foofighters.
Ja, daar heb ik es over gelezen. Eigenlijk maar es downloaden danquote:Op maandag 6 juni 2005 17:42 schreef Devlinsect het volgende:
Er staat een nummer op de CD die al minstens 10 jaar oud is! Misschien de kenners onder ons kennen het Pocketwatch album wel. Het eerste album van Grohl wat nooit officieel is uitgebracht.
Daarop staat ook het nummer Friend of a Friend. Aardig nummer trouwens![]()
Daar hoef je Pocketwatch niet voor te kennen hoor. Dat nummer spelen ze al jaren live.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:42 schreef Devlinsect het volgende:
Er staat een nummer op de CD die al minstens 10 jaar oud is! Misschien de kenners onder ons kennen het Pocketwatch album wel. Het eerste album van Grohl wat nooit officieel is uitgebracht.
Daarop staat ook het nummer Friend of a Friend. Aardig nummer trouwens![]()
Dat kreeg ik toen ik voor het eerst Best of You hoordequote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:29 schreef TrenTs het volgende:
Ik kreeg kippenvel van de track 'In Your Honor'.
all my life, is wat mij betreft een van hun beste nummers! uiteraard is next year nog beterquote:Op maandag 18 november 2002 20:33 schreef LoekB het volgende:
hell no, zij maakt echt kutmuziekquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:21 schreef snellejelle het volgende:
Foo Fighters zijn echt vet
ik ben erg benieuwd naar de neiuwe cd en vooral naar het nummer dat ze met Norah jones (ja, die ja) hebben opgenomen.... Ik hoorde dat de fans in de US niet zo blij waren omdat ze Norah niet 'koel' vinden...
daarom ben ik ook zo benieuwd wat er van het nummer is geworden. het zal heus geen jazznummer zijn geworden, mag ik aannemen....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:42 schreef crossover het volgende:
[..]
hell no, zij maakt echt kutmuzieknaar mijn mening
Welk nummer is dat dan? Ik herken haar niet zo snel in een van de nummers.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:21 schreef snellejelle het volgende:
Foo Fighters zijn echt vet
ik ben erg benieuwd naar de neiuwe cd en vooral naar het nummer dat ze met Norah jones (ja, die ja) hebben opgenomen.... Ik hoorde dat de fans in de US niet zo blij waren omdat ze Norah niet 'koel' vinden...
Virginia Moon.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:23 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Welk nummer is dat dan? Ik herken haar niet zo snel in een van de nummers.
Next Year vind ik supervetquote:Op maandag 13 juni 2005 12:54 schreef Wepeel2 het volgende:
Weer een erg ok album zo op het eerste gehoor.
Een meer genuanceerde mening vraagt nog even wat extra tijd.![]()
Ik vond de vorige plaat overigens ook erg goed. De enige plaat die ik echt tegen vond vallen was There Is Nothing Left To Lose. Die cd klinkt productioneel op de een of andere manier niet echt lekker/te makkelijk.
Waanzinnige plaat was dat ja! En ik heb nu voor het eerst sinds die plaat weer positieve kriebels bij de Foo's.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:46 schreef pfaf het volgende:Omdat jij het zegt geef ik 'm nog een week de kans ik had 'm eerlijk gezegd al afgeschreven, hij kon mij niet bekoren.
Ik wil Monkey Wrench, Hey, Johnny Park etc.etc.. Wat was dat toch een album.![]()
dat wil altijd wel helpenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:50 schreef pfaf het volgende:
Ik zal 'm nog een keer draaien, maar nu met het volume een paar streepjes hoger.
Ik vond One By One dus echt een lekkere rockplaat.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:39 schreef DaisyDuke het volgende:
Ben ik niet met je eens. De laatste 2 platen waren inderdaad verschrikkelijk, gevonden.
Volgens plato.nl:quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:41 schreef snellejelle het volgende:
is er nou niemand die me kan vertellen wat er pcies op de dvd staat?
Ik zal de dvd vanavond ff kijken.. ben ook erg benieuwd wat erop staat.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:01 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Volgens plato.nl:
Dit is de limited edition met dvd - op de dvd onder andere een 'making of' (van het album) en 'behind the scenes footage'
superquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:28 schreef FooFighters het volgende:
[..]
Ik zal de dvd vanavond ff kijken.. ben ook erg benieuwd wat erop staat.
Ik laat het wel ff weten.
Ik wil je hoop niet helemaal de grond in boren maar ik heb de dvd gezien.quote:
echt boeiend niet dusquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:35 schreef FooFighters het volgende:
[..]
Ik wil je hoop niet helemaal de grond in boren maar ik heb de dvd gezien.
Niet echt heel erg boeiend.. en ik ben echt een grote Foo Fighters fan.
De DVD bestaat uit audio : beide cd's in surround sound.
En een behind the scenes van c.a. 20 minuten.
Daarin wordt besproken hoe de cd tot stand is gekomen, hoe ze een compleet nieuwe studio gebouwd hebben en aan het einde gaat over gast artiesten op de acoustische cd.
Wel een aardig opmerking van dave... Hij had verwacht dat de band na de vorige cd zou stoppen.
Eigenlijk dachten ze allemaal dat One by One de laaste Foo Fighters cd zou zijn.
♪ i'm the one that drives away,♪quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:51 schreef snellejelle het volgende:
♪ i'm an one way motorway ♪
Ik dacht meer dat hij bedoelde ze het gevoel opwekten dat het de laatste cd zou zijn om zo alles uit de kast te kunnen halenquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:35 schreef FooFighters het volgende:
[..]
Wel een aardig opmerking van dave... Hij had verwacht dat de band na de vorige cd zou stoppen.
Eigenlijk dachten ze allemaal dat One by One de laaste Foo Fighters cd zou zijn.
vind er niet veel aanquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:41 schreef wlsandman het volgende:
The deepest blues are Black springt er toch wel een beetje boven uit, lekker nummertje![]()
Bestaat MTV unplugged sessies nog wel?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:01 schreef crossover het volgende:
Ik vraag me net af.. zullen de mannen van FF die akoestische cd hebben uitgebracht om later nog eens een MTV Unplugged te doen?
We kennen allemaal het verleden van Grohl..
Weet ik niet zeker, maar in 2005 heeft Alicia Keys er nog aan deelgenomen.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:46 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Bestaat MTV unplugged sessies nog wel?![]()
Moet zeggen dat dat bij mij ook wel heel goed werkt de laatste dagenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:50 schreef pfaf het volgende:
Ik zal 'm nog een keer draaien, maar nu met het volume een paar streepjes hoger.
Erg erg lekker album.quote:When one of the loudest bands in rock switches gears and shows its not-so-loud side, you can't help but listen. Highlighting the acoustic-flavored songs from disc two of the platinum-plus 2005 double album In Your Honor, Foo Fighters' new live CD also features unqiue interpretations of favorites from the band's entire career.
Recorded at the Pantages Thearer in Los Angeles, Skin And Bones features the Foo Fighters performing with guest players Petra Haden (violin) and Rami Jaffee (keyboards), as well as Drew Hester (percussion) and former Foo Fighter Pat Smear (guitar).
This LIVE CD release will capture the intensity of this unique concert experience which drew rave reviews!
Jep. Daar heb je helemaal gelijk in. Die live cd wordt uitgebracht en dan houden ze ermee op denk ik. Was bij de vorige twee albums al ten sprake.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:51 schreef Riverpoet-32 het volgende:
Hoewel ik Foo Fighters zeker niet slecht vind, vind ik wel dat de laatste 2 cd's niet echt vooruitgang laten horen, muzikaal gezien, en daarnaast heeft David Grohl muzikaal gezien wel heel veel gejat van Bob Mould (eerst van Husker Du, en later van Sugar).
Luister eens naar de albums 'Copper Blue' en 'File under easy listening' van Sugar, dat lijkt echt een soort blauwdruk van de Foo Fighters sound, alleen wel iets rauwer, ongepolijster, maar daardoor misschien wel spannender....
Hebben we het hier over Skin and Bones?quote:Op woensdag 1 november 2006 11:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij klinkt echt heel heel lekker
Om even aan te geven wat voor soort album het is:
[..]
Erg erg lekker album.
quote:Op woensdag 1 november 2006 15:27 schreef Numbie het volgende:
[..]
Hebben we het hier over Skin and Bones?
Daar staan nogal wat bekende nummers op zo te zien...quote:
Het is ook een live-plaat, opgenomen in Los-Angeles waar ze hun bekende nummers spelen maar ook een aantal nieuwe volgens mijquote:Op woensdag 1 november 2006 16:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Daar staan nogal wat bekende nummers op zo te zien...
Waar heb jij em vandaan? [afbeelding]
Tracklist:quote:Op woensdag 1 november 2006 17:16 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Het is ook een live-plaat, opgenomen in Los-Angeles waar ze hun bekende nummers spelen maar ook een aantal nieuwe volgens mij![]()
Daar heb je wel gelijk in, maar dat live album klinkt echt super.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:23 schreef crossover het volgende:
Ooh oke
Live albums vind ik nooit wat aan, alleen maar geldmachines...
Mwah, ik houd niet zo van de accoustische kant van FF, geeft mij maar lekker de elektronische gitarenquote:Op donderdag 2 november 2006 15:24 schreef Shogo het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, maar dat live album klinkt echt super.
Hele aparte setlist aangezien Dave een pesthekel heeft aan February Stars (in z'n autobiografie noemt hij dit z'n slechtste nummer aller tijden) en Big Me (vanwege fans die dit standaard als 't beginsignaal opvatten om 't podium te bedelven met Mentos-snoepjes) terwijl Walking After You ook maar zelden in een live show wordt gespeeld.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:20 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
01. Razor 6:48
02. Over And Out 5:56
03. Walking After You 5:18
04. Marigold 3:19
05. My Hero 4:51
06. Next Year 4:34
07. Another Round 4:55
08. Big Me 3:01
09. Cold Day In The Sun 3:26
10. Skin And Bones 4:01
11. February Stars 5:51
12. Times Like These 5:25
13. Friend Of A Friend 4:01
14. Best Of You 5:02
15. Everlong 6:37
Enige nummer waarop dat enigzins terugkomt op de plaat is op Best Of You; maar vervolgens hoor je het publiek dermate hard meebleren dat alle lol eraf is...quote:Op zondag 3 december 2006 00:45 schreef bloodymary het volgende:
Op Studio Brussel draaien ze regelmatig My Hero van deze cd. Maar ik vind het eerlijk gezegd niets, ik houd niet zo van dat unplugged. Foo Fighters moeten vlammen met gillende gitaren!
Heb ff de dvd er bij gepakt, de zangeres/violiste is Petra Haden en zover ik van de dvd heb kunnen zien wordt er geen harmonica in gespeeld? Ook 't dvdhoesje geeft geen uitsluitsel.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:08 schreef seeya_40 het volgende:
Vind Skin and Bones een heerlijke plaat! Vooral Skin and Bones vind ik een geweldig nummer. Hou juist van dat Unplugged (vond Nirvana Unpplugged ook een heel goede plaat). Heb wel wat vraagjes erover. Weet iemand wie de harmonika speler (Grohl zegt het te onduidelijk) en de zangeres op de plaat zijn?
quote:July 12, 2007 - ECHOES, SILENCE, PATIENCE AND GRACE
.....................................................................................................................................
Foo Fighters 6th studio album slated for SEPT. 25th RELEASE!
Foo Fighters have announced the title and track listing for their forthcoming new album, which will be released September 25th on Roswell/RCA. "Echoes, Silence, Patience And Grace" is the band's sixth studio release and marks the first time the band has worked with producer Gil Norton since 1997's double platinum The Colour And The Shape, which is reissued this week as a remastered 10th anniversary deluxe edition featuring six bonus tracks.
Tracklist for Echoes, Silence, Patience and Grace is as follows (sequence TBD):
The Pretender
Let It Die
Erase/Replace
Long Road To Ruin
Come Alive
Stranger Things Have Happened
Cheer Up, Boys (Your Make-Up Is Running)
Summers End
Ballad Of The Beaconsfield Miners
Statues
But, Honestly
Home
Er bestaan -tig live registraties die niet zijn uitgegeven door de Foo's zelf.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:12 schreef drkrisje het volgende:
Ik heb hem ook niet. Ik heb wel een gave live-registratie van een concert, ik geloof in Oslo. Volgens mij ook niet gereleased, want ik kon hem nergens vinden toen ik dacht dat ik hem kwijt was...
Volgens mij heb ik die! Wat is de tracklist?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:14 schreef --- het volgende:
Hoeveel mensen zouden de live in holland 2 cd single set hebben?
Ik heb hem in ieder geval.
Volgens mij is hij nooit gereleased geweest toch?
ja dusquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:56 schreef --- het volgende:
Nieuw album op komst?
Ik ook.. en hij is echt coolquote:
Volgens mij heb ik die ook nog ergens liggen, maar eens goed in m'n benno kast kijken vanavondquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:14 schreef --- het volgende:
Hoeveel mensen zouden de live in holland 2 cd single set hebben?
Ik heb hem in ieder geval.
Volgens mij is hij nooit gereleased geweest toch?
Fuck yeahquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:17 schreef Rahl het volgende:
Wow, The Pretender is écht een goed nummer
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:07 schreef CybPraetorian het volgende:
Official video op YouTube
http://nl.youtube.com/watch?v=DKhnmUdmz74
echt een super goed liedje met super videoclip, idd. Kan niet wachten tot dat het album uit is
Wat???quote:
Ik had er nog bijgetypt: ik vind de video niet zo, maar het nummer is tof. Heb ze helaas nog maar 1x gezien en dan de smiley:quote:
Ohquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:39 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Ik had er nog bijgetypt: ik vind de video niet zo, maar het nummer is tof. Heb ze helaas nog maar 1x gezien en dan de smiley:, maar op de een of andere duistere manier is alleen de smiley doorgekomen
Zeker goed nummerquote:
Iets wat ik me ook laatst realiseerde. Als ze zo doorgaan dan worden zeker één van die bands die het rockgeluid van eind jaren negentig, begin 00's hebben bepaald...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:16 schreef hallodagg het volgende:
[..]
Zeker goed nummer. Foo Fighters is één van die grotere rockbands die maar door blijven rocken, en ze doen het nog goed ook
![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:44 schreef Numbie het volgende:
[..]
Iets wat ik me ook laatst realiseerde. Als ze zo doorgaan dan worden zeker één van die bands die het rockgeluid van eind jaren negentig, begin 00's hebben bepaald...![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 11:59 schreef Magereheinus het volgende:
Ja zeker, maar is het al bekend wanneer hij uitkomt?
Niet lang meer dusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:49 schreef foowout het volgende:
[..]
ja dus25 september: Echoes, Silence, Patience and Grace
idd, zo denk ik er ook over.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:02 schreef crossover het volgende:
Ik ga 'm weer gewoon kopen zonder eerst te downloaden. Kan er nu al wel van uit gaan dat het het waard is.
Wind Upquote:Op donderdag 6 september 2007 09:58 schreef Acathla het volgende:
Wat is jullie favoriete nummer(s) van the Foos?
- Everlong (met stip)
- My Hero
- Weenie Beenie
- This is a Call
- Generator
En nog vele..
quote:Op donderdag 13 september 2007 10:35 schreef Rahl het volgende:
Hij is gelektVanmiddag even luisteren
Jaaaahquote:Op donderdag 13 september 2007 10:35 schreef Rahl het volgende:
Hij is gelektVanmiddag even luisteren
Preciesquote:Op donderdag 13 september 2007 12:23 schreef Kimsomnia het volgende:
Het nieuwe album valt mij tot nu toe zeker niet tegen! Ik ben zo'n schuimpje dat weer eens het meest onder de indruk is van de obligatoire ballad, maar och, 'Stranger things have happened'...![]()
psst: http://www.velvetmusic.nl/shopping/product_details.php?id=4036962&lang=nlquote:Op donderdag 20 september 2007 21:59 schreef Numbie het volgende:
Ik wacht wel netjes totdat ik het plaatje kan kopen...
ach het mooiste zou zijn net zoals in 2005 (?) in de zomer op de Festivals (toen ze op Rock Werchter en Lowlands gezien, en dan begin 2006 (januari geloof ik) nog eens in de HMH.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:07 schreef foowout het volgende:
ze komen vast wel weer naar nederland toe.
maar naar wat ik lees op forums en de datums bekijk komen ze dit jaar niet meer. mss volgend jaar rond dezelfde datum als 2 jaar geleden in de HMH.
en anders doen ze wel een zomerfestival tour. wat dan eigenlijk wel weer zonde is.
Jaquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:54 schreef hallodagg het volgende:
Ik wil altijd nog eens naar een concert van ze...is dat nieuwe album al uit of wat? Gak het misschien kopen...
jaa na die anderhalf uur was ik echt helemaal schor en leeg. De show op lowlands was trouwens ook erg goed, en die heb ik nog als mp3 bootleg, dus daar kan ik iedere keer weer van genietenquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:38 schreef foowout het volgende:
idd, wat een vet concert was dat toen zeg!
quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:38 schreef foowout het volgende:
idd, wat een vet concert was dat toen zeg!
had t ook gezien. Lekker nummer idd nr 11. Mijn favoriet blijft toch Let it Die (nr.2). Long road to ruin is ook een geweldig nummer. Come Alive (nr. 5) ook een geweldig nummer vooral het eindequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:41 schreef FooFighters het volgende:
Heeft iemand "But, Honestly" (nr. 11) al helemaal geluistert..
Wat een geweldig nummer.. wow..![]()
Ontzettend mooi begin, lekker rockend einde..
Hoe meer ik de nieuw cd luister hoe beter ik hem vindt..
Gewoon een waanzinning goede plaat![]()
Zelfs de Veronica gids geeft hem 5 sterren..
wacht maar totdat je bij nr 11 bentquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:51 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ben de cd nu voor het eerst aan het luisteren en ben nu bij nummer 2, tot nu toe klinkt het erg goed.
filmpje! ?quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:10 schreef vingerplant het volgende:
Long Road To Ruin is als single uitgebracht blijkbaar. Goede keuze, hoort bij de beste 3 nummers van de nieuwe plaat.
De video is weer erg leuk trouwens
3x in de afgelopen 2 uur op mtv2quote:
Wat een clipquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:11 schreef toma het volgende:
filmpje : http://musicbox.sonybmg.com/videos/foo-fighters/long-road-to-ruin
echt een prachtige video beetje in de stijl van 'Learn to fly'.
en hij heeft zn plaksnor weer op
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Niet zoveel Foo Fighter fans op FOK! ?
Nou ik bedoel omdat dit pas het eerste deel isquote:
Meldt!quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Niet zoveel Foo Fighter fans op FOK! ?
RATM ook! Tof tofquote:Op maandag 10 december 2007 14:08 schreef koenimex het volgende:
Op Pinkpop, las ik in de Metro vanmorgen! Afsluiter zaterdagavond
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:28 schreef Ilovepie het volgende:
Long road to ruin is echt niets vergeleken met the pretender
Het is een anders soort nummer.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:28 schreef Ilovepie het volgende:
Long road to ruin is echt niets vergeleken met the pretender
Happandquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:52 schreef RoW_01 het volgende:
Stranger things have happand <3
12/10/2008 Rotterdam, NET @ Ahoyquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:51 schreef bloodymary het volgende:
12 oktober Ahoy. Bron: hier van Fok, kijk maar bij topic over Werchter
Oh ja, natuurlijk!quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:24 schreef cappp het volgende:
[..]
12/10/2008 Rotterdam, NET @ Ahoy
Dat is dus 10 december, amerikaanse datumnotering.
quote:
Cheer up boys (your makeup is running)quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:29 schreef toma het volgende:
Ben benieuwd welke de volgende singel wordt.
Whehehe ja mooi is datquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:46 schreef toma het volgende:heerlijk nummer.
ben benieuwd naar de clip, hopelijk heeft Dave zn plaksnor weer op
Het nummer (quote:
Ik vind Wheels ook tof! zal vanavond eens op dat andere nummer zoeken danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:29 schreef Haunter het volgende:
Oja, ik vind Wheels overigens erg tof!Dat andere nieuwe nummer is ook te vinden op Youtube btw.
Serieus? Het is dat ik de stem van Dave herkende anders kon het naar mijn mening net zo goed een Nickelback nummer zijn...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:29 schreef Haunter het volgende:
Oja, ik vind Wheels overigens erg tof!Dat andere nieuwe nummer is ook te vinden op Youtube btw.
Nieuw nummerquote:Op zondag 1 november 2009 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben er nog niet uit. Tis best een pakkend liedje, maar zo on-Foo Fighters achtig. Zo commercieel.
Het komt zelfs regelmatig op Q-music enzo voorbij![]()
Staat trouwens nog een nieuw nummer op de Greatest Hits CD (of ik kende 'm gewoon niet)
Eens.quote:Op maandag 2 november 2009 10:45 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind Wheels echt zo slecht, het is zo Nickelback, Brian Adams, Kid Rock etc. Echt niks voor de Foo Fighters. En het ergste is dat het dan dus aanslaat en je het ineens ook op de reguliere radiozenders hoort.
Nou nou nouquote:Op maandag 2 november 2009 12:52 schreef webfreak het volgende:
[..]
Eens.
Vond The Foo Fighters al langer achteruit hollen, maar dit nummer lijkt me de definitieve doodsteek voor al het goede dat oorspronkelijk uit die band kwam.
Die moet ik ook nog steeds een keer kopen.. net zoals het self titled album...quote:Op maandag 2 november 2009 14:42 schreef ralfseltje het volgende:
* Zet nog maar eens The Colour And The Shape op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |