abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 juni 2002 @ 13:54:45 #1
30135 Ponem
een beetje vreemd...
pi_4526104
Ik ben dus een grote fan van de Foo Fighters en ik wil graag dat ze eens naar nederland komen! En dat ze een nieuw album uitbrengen.

[ Bericht 100% gewijzigd door nipeng op 03-12-2006 09:23:42 ]
"In life there are two things. Things you can eat, and things you no can eat"-Quina FFIX
  maandag 10 juni 2002 @ 13:57:27 #2
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_4526143
* twiFight zet Everlong op
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 10 juni 2002 @ 13:57:44 #3
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_4526146
aha....

Life suxx, deal with it!
  maandag 10 juni 2002 @ 14:11:55 #4
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_4526344
als je een beetje oplet en de FF site volgt dan weet je toch dat een nieuw album gepland staat
yankee charlie dinges
pi_4526389
En het zou ook fijn zijn als ze nu eens GEEN verrassingsconcert zouden geven... vorige keer dat ze in Nederland kwamen(Paradiso volgens mij) werd dat pas een week van tevoren bekend gemaakt.
  maandag 10 juni 2002 @ 14:41:28 #6
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_4526691
en toen wonnen we een kaartje via kinkFM
yankee charlie dinges
pi_4526713
Hahaha, de FF-site is wel leuk..
Loop je de chat binnen, 4 bezoekers maar liefst!

En dan de top50, ook erg druk

  maandag 10 juni 2002 @ 15:57:13 #8
7810 FooFighters
 Dave rocks on !!
pi_4527812
FOooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooozzz
zzzzzzzzz Rulezzz
You heard of those dirty jalopies,
you heard of the noise they make,
let me reintroduce my new Rocket 88,
  maandag 10 juni 2002 @ 18:23:44 #9
30081 Millencolin
Foo Fighters Rules
pi_4530232
Foo Fighters Rulezzzzz zeker. (Millencolin ook wel, He FooFighters!!) Ze moeten zeker komen. Nu moete we t nog maar effe doen met Down by law toch FooFighters.

(effe voor de duidelijkheid, FooFighters is mijn grote geweldige broer

  maandag 10 juni 2002 @ 21:02:34 #10
7810 FooFighters
 Dave rocks on !!
pi_4532985
quote:
(effe voor de duidelijkheid, FooFighters is mijn grote geweldige broer
Easy ... dude relax... !!!
You heard of those dirty jalopies,
you heard of the noise they make,
let me reintroduce my new Rocket 88,
pi_6873012
Dat nieuwe nummer (all my life) is geweldig!
pi_9977560
Die nieuwe cd One By One is *fucking* kicken!!
pi_9977598
Ik vind Foo Fighters stiekem beter dan Nirvana...
pi_9977623
quote:
Op donderdag 24 april 2003 09:39 schreef rvand het volgende:
Ik vind Foo Fighters stiekem beter dan Nirvana...
Oei, gewaagd!!
Dave Growl is erg goed!!
pi_9977648
Ik ben volgens mij een van de weinige die de nieuwe cd niet echt geweldig vindt

Ik moet eerlijk zeggen dat ik 'm nog niet echt goed geluisterd heb, maar de eerste indruk was bij mij niet geweldig. Ik zal 'm binnenkort nog maar eens opzetten denk ik...

Ik vind dat sinds Taylor Hawkins de CD's inspeelt, de Foo Fighters een stuk minder... The Colour and the shape is wel een wereldplaat (ingespeeld door Dave zelf op de drums)

  donderdag 24 april 2003 @ 10:50:14 #16
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_9978756
quote:
Op donderdag 24 april 2003 09:42 schreef BigBear het volgende:
Ik ben volgens mij een van de weinige die de nieuwe cd niet echt geweldig vindt

Ik moet eerlijk zeggen dat ik 'm nog niet echt goed geluisterd heb, maar de eerste indruk was bij mij niet geweldig. Ik zal 'm binnenkort nog maar eens opzetten denk ik...

Ik vind dat sinds Taylor Hawkins de CD's inspeelt, de Foo Fighters een stuk minder... The Colour and the shape is wel een wereldplaat (ingespeeld door Dave zelf op de drums)


One by one k'vind ik zelf ook niet al te geweldig .. Behalve Track 11 Come back...
Maar Dude uhmzz volgens s'mij is The Colour and the shape,wel al ingespeeld door Taylor Hawkins
Of zit ik nou fout?

Maarja het album Foofighters (aller eerste album) vind ik zelf toch nog steeds het beste
(ik ben al een tijdje FF fan )

SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_9979535
quote:
Op donderdag 24 april 2003 10:50 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

One by one k'vind ik zelf ook niet al te geweldig .. Behalve Track 11 Come back...
Maar Dude uhmzz volgens s'mij is The Colour and the shape,wel al ingespeeld door Taylor Hawkins
Of zit ik nou fout?


Taylor kwam pas nadat Colour al was opgenomen. Grohl heeft ook op die cd zelf de drums gedaan, omdat hij niet tevreden was met het drumwerk van William Goldsmith. Deze stapte dan ook direct uit de band.
  donderdag 24 april 2003 @ 11:35:01 #18
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_9979646
quote:
Op donderdag 24 april 2003 11:30 schreef rvand het volgende:

[..]

Taylor kwam pas nadat Colour al was opgenomen. Grohl heeft ook op die cd zelf de drums gedaan, omdat hij niet tevreden was met het drumwerk van William Goldsmith. Deze stapte dan ook direct uit de band.


William Goldsmith dat was wel een tubby jah
Maarja thanks for the info
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_9989855
en als je nog beter had opgelet, wist je ook dat ze een paar maanden geleje nog optraden in nederland (er is zelfs een topic over geweest hier ;-) 2jr terug ook al in de melkweg trouwens.
pi_9992536
Een goed band ? Ja, hoop ze ook zeker nog een keer te zien..

Maar beter dan Nirvana.. Nee, dat niet.

Al hoop ik dat Dave ooit van die eeuwige vergelijking af komt...

Nee dat gaat niet gebeuren

BAND : Said And Done // DESIGN : HypeKid // E-ZINE : Asice
  donderdag 24 april 2003 @ 22:18:52 #21
28809 Zuip
Official Flux-Member
pi_9994298
Aangezien ze spelen op Pukkelpop, is er grote kans dat ze ook op Lowlands staan....
  vrijdag 25 april 2003 @ 09:26:04 #22
40049 green_machine
baby can you dig the light
pi_10000167
Ik heb ze twee jaar geleden nog in de Melkweg gezien, dat was wel erg te gek. Toch is er iets met die band. Ze missen de echte scherpte ofzo. Dave maakt naar mijn idee net iets teveel een grapje van alles. Ach, ik had gewoon graag gezien dat ze nog zo waren als ten tijde van hun eerste twee platen. Ik vind die andere twee (ja, ook die laatste) echt matig. En ik ben niet de enige getuige deze recensie over One By One:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
I expect to see the Foo Fighters featured in "Have You Seen Me?" ads on the backs of milk cartons any day now-- a band this lost needs all the help they can get. What happened to the uneasy, no-frills drive they once had? I think back to "Everlong" and hear Dave Grohl's uncertain musings of whether "anything could be this good again," and in the clarity of hindsight, it seems the answer, unfortunately, is a deafening "no," screamed over the shiniest, shallowest guitar bridges around. With every album, the Foos get slicker than before; the passion behind their songs waxed off by an ever-thickening veneer of overproduction. Right now, the Foos are so polished you can see right through them.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

komt van Pitchfork. Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen. Hier is de link naar de hele recensie:

http://pitchforkmedia.com/record-reviews/f/foo-fighters/one-by-one.shtml

Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil
  zaterdag 26 april 2003 @ 20:29:44 #23
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_10033105
Foo Fighters - Times Like These (Acoustic)
Dit wel een erg mooi acoustisch nummer
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_10033501
Ik word soms best wel moe van al die mensen die lopen te zeuren dat vroeger alles beter was... ga dan fijn de nieuwe cd van Jim kopen.

In de tussentijd luister ik naar alle 4 Foo albums die ik alle 4 goed vind op hun eigen manier Ja ze verschillen, maar je kan niet van een artiest verwachten dat hij elke keer hetzelfde kunstje laat zien, en dat is nog steeds wat heel veel mensen wel doen. Hoe vaak heb ik al wel niet moeten horen dat bijvoorbeeld Pearl Jam weer een album als Ten moet maken....sugt. Het zal wel weer moeilijk te begrijpen zijn.

Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
  zaterdag 26 april 2003 @ 20:52:50 #25
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_10033509
quote:
Op maandag 10 juni 2002 13:54 schreef Ponem het volgende:
Ik ben dus een grote fan van de Foo Fighters en ik wil graag dat ze eens naar nederland komen! En dat ze een nieuw album uitbrengen.
Ik had ze vorige week op The Box Live gezien, geen id waar het optreden was, maar ik vond het wel leuke muziek. Tenminste iets minder standaard rock. Nirvana's drummer kan live prima zingen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')