Er bestaan -tig live registraties die niet zijn uitgegeven door de Foo's zelf.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:12 schreef drkrisje het volgende:
Ik heb hem ook niet. Ik heb wel een gave live-registratie van een concert, ik geloof in Oslo. Volgens mij ook niet gereleased, want ik kon hem nergens vinden toen ik dacht dat ik hem kwijt was...
Volgens mij heb ik die! Wat is de tracklist?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:14 schreef --- het volgende:
Hoeveel mensen zouden de live in holland 2 cd single set hebben?
Ik heb hem in ieder geval.
Volgens mij is hij nooit gereleased geweest toch?
ja dusquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:56 schreef --- het volgende:
Nieuw album op komst?
Ik ook.. en hij is echt coolquote:
Volgens mij heb ik die ook nog ergens liggen, maar eens goed in m'n benno kast kijken vanavondquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:14 schreef --- het volgende:
Hoeveel mensen zouden de live in holland 2 cd single set hebben?
Ik heb hem in ieder geval.
Volgens mij is hij nooit gereleased geweest toch?
Fuck yeahquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:17 schreef Rahl het volgende:
Wow, The Pretender is écht een goed nummer
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:07 schreef CybPraetorian het volgende:
Official video op YouTube
http://nl.youtube.com/watch?v=DKhnmUdmz74
echt een super goed liedje met super videoclip, idd. Kan niet wachten tot dat het album uit is
Wat???quote:
Ik had er nog bijgetypt: ik vind de video niet zo, maar het nummer is tof. Heb ze helaas nog maar 1x gezien en dan de smiley:quote:
Ohquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:39 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Ik had er nog bijgetypt: ik vind de video niet zo, maar het nummer is tof. Heb ze helaas nog maar 1x gezien en dan de smiley:, maar op de een of andere duistere manier is alleen de smiley doorgekomen
Zeker goed nummerquote:
Iets wat ik me ook laatst realiseerde. Als ze zo doorgaan dan worden zeker één van die bands die het rockgeluid van eind jaren negentig, begin 00's hebben bepaald...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:16 schreef hallodagg het volgende:
[..]
Zeker goed nummer. Foo Fighters is één van die grotere rockbands die maar door blijven rocken, en ze doen het nog goed ook
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |