Als je hem op "huidige locatie" instelt, welquote:Op maandag 21 februari 2011 13:35 schreef static het volgende:
Die grote klok op het home-screen, verandert daar de stad automatisch (vooral voor het buitenland)? Ga morgen naar Canada en nog wat andere landen.
ja, dat doe 'iequote:Op maandag 21 februari 2011 13:35 schreef static het volgende:
Die grote klok op het home-screen, verandert daar de stad automatisch (vooral voor het buitenland)? Ga morgen naar Canada en nog wat andere landen.
Waar doe ik dat? Heb maar verdomd weinig opties.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:39 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Als je hem op "huidige locatie" instelt, wel
Die klok in je homescreen slepen naar bewerken, linksonderaan, en dan huidige locatiequote:Op maandag 21 februari 2011 13:40 schreef static het volgende:
[..]
Waar doe ik dat? Heb maar verdomd weinig opties.
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Die klok in je homescreen slepen naar bewerken, linksonderaan, en dan huidige locatie
Krijg je daar niet standaard enkel het lijstje uit je "footprints" ?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:40 schreef static het volgende:
[..]
Waar doe ik dat? Heb maar verdomd weinig opties.
ook Huidige locatie?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Krijg je daar niet standaard enkel het lijstje uit je "footprints" ?
Die heb ik allemaal weg geflikkerd
Ja ik snap wat je bedoelt, bij de 5800 had je er een aparte map voor.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, dat doet de standaard (sense) app ook, maar ik wil dus geen melding, maar het wel kunnen checken
oepsquote:Op maandag 21 februari 2011 14:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
nee, maar 'huidige locatie' is geen footprint
Volgens mij is het dat lijstje wat je bij de "weather" widget instelt. Weet het niet zekerquote:Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Krijg je daar niet standaard enkel het lijstje uit je "footprints" ?
Die heb ik allemaal weg geflikkerd
Ik vind 'm lelijkquote:Op maandag 21 februari 2011 16:34 schreef incognitoomuch het volgende:
Wat is er nou zo incredible aan die S? Los van dat ie nagenoeg bijna dezelfde specs heeft als de HD en ietsjes kleiner is...?
geen idee, eerst vergelijken met gslaxy SII, dan beslissenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:34 schreef incognitoomuch het volgende:
Wat is er nou zo incredible aan die S? Los van dat ie nagenoeg bijna dezelfde specs heeft als de HD en ietsjes kleiner is...?
Ik vind die bobbel aan de achterkant wel incredible.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:34 schreef incognitoomuch het volgende:
Met een stroef rubber gevoelquote:Op maandag 21 februari 2011 17:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind die bobbel aan de achterkant wel incredible.
Da's balen.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik liet mijn telefoon gisteren van de trap vallen.
En? Heeft hij mond-op-mond nodig gehad?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik liet mijn telefoon gisteren van de trap vallen.
Als het een iPhone scherm was, had je carglass kunnen bellen...quote:Op maandag 21 februari 2011 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Er stierf iets in mij toen ik hem liet vallenEn ik had hem hiervoor ook al een paar keer laten vallen.. Dus ik dacht dat deze klap fataal was. Gelukkig doet hij het nog steeds goed. Alleen het rechterhoekje is iets meer beschadigd. (Er zat al een deukje in
)
Ik loop, DHD viel voor me uit, perongeluk met kist op gaan staan...quote:Op maandag 21 februari 2011 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Inderdaad, HTCIk ga binnenkort wel even een hoesje kopen
Ben bang dat de volgende klap wél fataal is
!
Lol waarom ga je er op staan!?
Ghehehe.. Wat ging er door je heen op dat moment?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:49 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Ik loop, DHD viel voor me uit, perongeluk met kist op gaan staan...
Verder zijn er fijne hoesjes voor 2/3 euro op ebay. Enige nadeel: Je hebt nagels nodig om je knopjes in te drukken.
KUT?! En ik was blij toen me DHD t had gered.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ghehehe.. Wat ging er door je heen op dat moment?
Ik heb nog nooit iets via ebay gekocht
Die ene klap, dat was de fatale... hij zou het...quote:Op maandag 21 februari 2011 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Er stierf iets in mij toen ik hem liet vallenEn ik had hem hiervoor ook al een paar keer laten vallen.. Dus ik dacht dat deze klap fataal was. Gelukkig doet hij het nog steeds goed. Alleen het rechterhoekje is iets meer beschadigd. (Er zat al een deukje in
)
Inderdaad! Hoesje ter bescherming 'Desire HD case'! Als het goed is hebben die gewoon uitsparingen voor de knopjes, dus nagels nodig begrijp ik niet zo goed.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:49 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Ik loop, DHD viel voor me uit, perongeluk met kist op gaan staan...
Verder zijn er fijne hoesjes voor 2/3 euro op ebay. Enige nadeel: Je hebt nagels nodig om je knopjes in te drukken.
Halloquote:Op maandag 21 februari 2011 19:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die ene klap, dat was de fatale... hij zou het...oh, nog geen aanleiding voor drama?
Gelukkig maar. Wel een beetje voorzichtjes mee doen hè...
[..]
Inderdaad! Hoesje ter bescherming 'Desire HD case'! Als het goed is hebben die gewoon uitsparingen voor de knopjes, dus nagels nodig begrijp ik niet zo goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |