Net zoals de Aldi ook minder uitgaven heeft dan bijv. een AH: Zal in de meeste gevallen zo zijn ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:05 schreef fokvragen het volgende:
Nemen die sobere ROM's ook minder stroom dan de Sense?
Ja, maar toch voelt ie aan alsof ie niet compleet is. DAarbij sloegen veel apps bij mij vast. (ook widgets)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:05 schreef zarGon het volgende:
Fuck me, CM 7 is snel! Voelt zoveel snappier aan, damn. Ook nog eens Android 2.3.2!
Welke apps? Had je "Wipe Data and Cache" aangevinkt?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:48 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja, maar toch voelt ie aan alsof ie niet compleet is. DAarbij sloegen veel apps bij mij vast. (ook widgets)
Ja, volledig gewiped zelfs, met easyWIPE1.3. Market liep wel eens vast, beautiful widgets en nog wat.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke apps? Had je "Wipe Data and Cache" aangevinkt?
waar is het voor? Ik heb het niet meerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Soundhound werkt trouwens echt perfect!
Die kun je een liedje laten horen en dan geeft hij titel/artiest/album en nog veel meer info. Superhandig.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:01 schreef Markster het volgende:
[..]
waar is het voor? Ik heb het niet meer
net zoals 80% van alle apps die mensen installeren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:55 schreef shiznuts het volgende:
Da's nou echt zoiets wat wel leuk is, maar je eigenlijk nooit gebruikt.
Nou ja, als ik voor mezelf spreek in ieder geval.
Hehe, klopt ook wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:58 schreef Markster het volgende:
[..]
net zoals 80% van alle apps die mensen installeren.
iBeer bijvoorbeeld
Dit heb ik nu ook. En wat bedoel je met de eerste vraag?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:11 schreef hoogie123 het volgende:
twee vraagjes:
Hoe kan ik zoeken in de topics van alleen de HTC desire HD forum? ( ik zal wel zitten te klunzen )
En dan iets belangrijkers.
Ik heb HTC sence geinstalleerd, en hij herkent de telefoon ( gaat over ) maar ik zie alleen het kaartje in beeld ( pc ) maar niet het dashboard met contacten enz. wat doe ik fout?
Nou dat ik naar een onderwerp kan zoeken in alle topics van HTC desire HD forum ( 1 t/m 11 )quote:Op zondag 20 februari 2011 12:16 schreef Markster het volgende:
[..]
En wat bedoel je met de eerste vraag?
Ow zo. Volgens mij kan dat niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:25 schreef hoogie123 het volgende:
[..]
Nou dat ik naar een onderwerp kan zoeken in alle topics van HTC desire HD forum ( 1 t/m 11 )
speel ik ook al een tijdje, wel grappigquote:Op zondag 20 februari 2011 00:45 schreef svann het volgende:
Ninjump, grappig spelletje.
Niet zo gevarieerd als angry birds, maar toch wel aardig.
[ afbeelding ]
Ja, dat doet de standaard (sense) app ook, maar ik wil dus geen melding, maar het wel kunnen checkenquote:Op maandag 21 februari 2011 12:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb voor het smsen een andere applicatie en die doet netjes een melding bij aankomst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |